Ensinnäkin ketuttaa kun tuntuu ettei voi avautua mistään mihinkään. Yhdelle foorumille en viitsi, kun en tiedä, pyöriikö kyseinen henkilö siellä vielä vai ei (ja hän kyllä tunnistaisi itsensä viestistäni). Finin avautusmistopicciin ym sellaisiin siellä mä en ihan periaatteen vuoksi rupea kirjoittelemaan. Ja sitten taas tuntuu siltä, että miksi mä tänne tulen mitään valittamaan kun ei ketään kiinnosta ja muilla on isompiakin ongelmia kuin mulla.
Mun paras kaveri on muuttunut ihan kauheasti tässä parin viikon aikana, kun hän on ruvennut seurustelemaan. Aluksi hän vielä selitti sitä, että hän ei halua edetä liian nopeasti, ja ei aio unohtaa kavereitaan poikaystävänsä takia. Tuntuu, ettei mesessäkään hänelle voi mistään puhua, kun heti jos sanon jotain, tulee vastaukseksi "Ok." ja heti vaihtuu puheenaihe hänen poikaystäväänsä. Sama livenä. Ja mua ei kauheasti kiinnosta kuunnella sitä, kuinka hänen poikaystävänsä oli eilen yökylässä ja he eivät nukkuneet yöllä kuin pari tuntia ja oli tosi villi yö tms (kaverini on 15 ja poikaystävä 17). Se siitä hitaasti etenemisestä (joo, en mie usko, että he vielä sängyssä ovat olleet, mutta silti).
Tossa muutama päivä sitten juttelin mesessä kaveristani yhden meidän yhteisen muutamaa vuotta vanhemman tutun/kaverin kanssa. Hänkin sanoi, että oli huomannut saman jutun. Viimeksi kun kaverini seurusteli puolisen vuotta yhden toisen jätkän kanssa, juttu oli ihan eri. Hänellä oli aikaa kavereilleen ja hän ei ollut joka päivä poikaystävänsä kanssa ja hänen kanssaan pystyi juttelemaan jostain muusta. Nykyään häntä ei tunnu oikeastaan edes kiinnostavan, jos mainitsen jostain omasta asiastani.
Muutenkin vituttaa kuunnella sitä, kuinka muilla menee hienosti kun ei itse jaksaisi yhtään mitään juuri nyt ja mikään ei suju. Ehkä mulla on vaan huono päivä.