Haava on luultavasti paranemaan päin, mutta en uskalla ihan vielä hurrata.
LOL, onnistuin ärtymään tänään kyllä mitättömästä asiasta. Tai no, kipinä ärtymykseen on mitätön, mutta se mikä ärsyttää on kylläkin isompi ja vakavampi ilmiö.
Kyse on siis ihmisten kommeteista siihen kun Megadeth (=Dave Mustaine, tunnettu kusipää ja diiva) määräsi Mustan Barbaarin keikan seis ihan toisella puolella festarialuetta ja Barbaarilta katkaistiin sähköt. Ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä kommentoi asiaa tyyliin: mikä Barbaari? Nevöhööd! Kauheaa kuraa koko Barbaari. Koko Barbaarin musiikki pitäis deletoida, jne. jne.
Eli ihmisten mielestä on ok kohdella kaikkea sellaista täysin sysipaskasti, mistä he itse eivät henkilökohtaisesti tykkää? WTF? Itse olen suuri metallimusiikin ja Megadethin ystävä, mutta Mustaine on kusipää paska, on aina ollut ja tulee aina olemaan, enkä koskaan ole hyväksynyt kyseisen herran diivailuja kohdistui ne sitten kehen tai mihin hyvänsä. Joku Musta Barbaari on luultavasti täysi kammotus musiikillisesti, mutta vaikka siellä olisi ollut Tuksu Tukiainen, ei kellään ole oikeutta vetää toiselta artistilta sähköjä poikki pelkästään sen takia, että on itsellä noussut pissa päähän.
Missä ihmisten oikeudentaju nykyään on? Eikä tämä kysymys koske vain tätä yhtä vähäpätöistä tapausta, vaan asiaan törmää jatkuvasti ja hyvinkin vakavien asioiden äärellä. Järkyttävä asenne, että turpaan vaan kaikelle mistä itse ei tykkää. Ei anneta mitään oikeutta, eikä kohtuutta, jos sattuu olemaan omasta mielestä paska tyyppi/asia/ilmiö.