Culliina, mullakin on pissapäinen ex-poikaystävä, joka oli rikkaasta perheestä!
Sillä oli kyllä mennyt se raha niin hattuun... Tuli ihan oma isäukko mieleen. Vastaus kaikkeen oli aina, että joo ei oo rahasta puutetta (ja sitten sellanen mällipäähymy päälle). Senkin vanhemmat oli kyllä tosi mukavia, ja niillä oli muutenkin aika lepposa tunnelma kotona.
Mulla on yks kaverikin, joka on varakkaasta (jos sanon, että rikkaasta, niin mikä isäni sitten on? ökyrikas?) perheestä ja heillä kyllä paapottiin lapsia niin! Kaikilla lapsilla oli yläasteella omat mopoautot, vaikka koulumatkaa oli ehkä puolen kilometriä... Ylppäreissä oli pari sataa vierasta, joista kaverivieraat oli lennätetty Rovaniemeltä tänne... Ja tietenkin äiti hommasi yliopistoon pääsemättömälle tyttärelleen välivuodeksi työpaikan isosta ulkomaisesta firmasta isossa Eurooppalaisessa kaupungissa. Hankki (ja maksoi) asumisen ja elämisen ja tyttö sai sitten käyttää tienaamansa rahat muotiin ja bileisiin. Työnkuvaan kuului lähinnä kahvin keitto johtoportaalle. Mutta ainakin perhe tulee hyvin toimeen keskenään. Mulle tulee aina hyvä mieli kun nään hienosti toimivaa perhe-elämää
En kanssa ymmärrä, miksei sitten jos sitä rahaa on ylimääräistä, käytetä sitä johonkin hyvään? Varsinkin jos on joku noin tärkeä asia, kuin teillä, Lizlego.
Olen tyytyväinen, että oon pärjännyt ihan hyvin omillani. Mulla on ollut sen verran järkeä päässä, että tajusin aloittaa säästämisen heti kun ekaa kertaa töitä tein. Muuten en olisi mitenkään pärjännyt edes tähän saakka... Mut en oo kauheen hyvä tässä aikuistelussa. Meinasin saada hepulin kun ihan hiton monta isoa laskua tuli yhtä aikaa, meni puolet säästöistä sen siliän tien.
Mä käyn kyllä aina välillä baareissa, mutten juo kuin ehkä yhden tai kaksi... Tukanleikkuun pyrin hoitamaan hiusmallinäytöksillä tai sitten kampaajaopiskelijoilla. Mulla on lyhyt tukka, niin että sitä pitäisi oikeesti käydä leikkauttaas paljon useammin kun kahdesti vuodessa
Meikkaan kevyesti silloin kun se tuntuu tärkeältä, mutta meikkini onkin alelaarin löytöjä... Kuin myös vaatteet.