Mulle tulee sellanen kaksosanen puku missä on siis korsetti erikseen ja sit sellanen vannehame missä on 10,5 metriä vannetta yhteensä ja ympärysmitta päälle kolme metriä ja sen päälle tulee päällihame missä on 28 metriä tylliä. Ei oo ihan täyspitkä kun haluan, että mun kengät näkyy. Mulla on siis vaaleenpunaset kengät ja nyöritys ja sellanen pitsikoristelu siinä korsetissa on kanssa vaaleenpunaset. Toi on aivan ihanan muhkea prinsessaunelma mut ei kuitenkaan semmonen ihan perinteinen kermakakku, kun toi on tyllipaljoudesta huolimatta kuitenkin aika simppeli.
Chuuko siis tekee ton mulle opparinaan ja se just laskeskeli, että kaikkien taiteen sääntöjen mukaan ton hinta olisi siinä parin tonnin kieppeillä, mutta koska meijän budjetti ei ihan niin paljon anna periksi, niin en mä tosta maksa kun viidesosan suunnilleen sen virallisesta hinnasta.
Hääkakuksi meille nyt ilmeisesti tulee limetuorejuustokakku. Ollaan kyllästytty maistelemaan enää ja tuo on paras ja sellanen mistä päästiin yhteisymmärrykseen. Vaikka mä tekisinkin ite kyl paremman, mutta ei mulla oo aikaa eikä tilaa alkaa väsätä tyyliin häitä edeltävänä iltana toisessa kaupungissa jotain kuutta juustokakkua.
En mäkään itse asiassa tiennyt tosta nimenmuutosasiasta, ennen kuin päätettiin kysäistä sitä maistraatista. Mutta sieltä todettiin, että jos ei ole ollut koskaan tai vähintään 30 vuoteen kenelläkään sitä sukunimeä minkä haluaisi, niin sitten sitä voi hakea nimilautakunnalta. Ja sitten kun nimilautakunta on käsitellyt asian ja jos sieltä saa puoltavan vastauksen, niin ilmoitus nimenmuutoksesta julkaistaan jossain Virallisessa lehdessä ja sitten siitä 30 päivää on valitusaikaa ilmeisesti, mutta jos kukaan ei vastusta sitä, niin sen nimen saa sitten itselleen. Tossa oli myös kaksi vaihtoehtoa, että joko voidaan tehä näin, että toinen meistä vaihtaa sen etukäteen itselleen ja toinen ottaa sitten vihkimisen yhteydessä, tai sitten voisi hakea sitä häiden jälkeen yhdessä avioparina, mutta käsittelytapa oli minun ymmärtääkseni sama molemmissa ja ilmeisesti myös hintakin. 136 euroa taisi olla tuo käsittelymaksu.
Jei! Äiti soitti mulle eilen illalla ja totesi, että suunnittelevat perheen kesken laivamatkaa vapun kieppeillä ja kysy tahotaanko ton ukkosen kanssa lähteä mukaan. Ja totta ihmeessä mä ainakin olen menossa. Tuo toinen osapuoli ei vielä tiennyt, onko sillä kaverinsa synttärit justiinsa tuolloin.