Tää on ehkä enemmänkin jee, kuin että jes... Mutta mun entinen kämppis lähetti viestiä, et sori sun synttärilahja saattaa tulla vähän myöhässä, kun se on niin iso paketti. En ollu ees tajunnu, että mulla on synttärit lähestyys! Ja nyt saan vielä lahjankin! Oon juhlinu synttäreitäni vaan kerran sen jälkeen, kun täytin kymmenen ja silloinkin Japanissa, kun ei ollut teatteria ja harkkoja niin oli aikaa tehdä jotain pienimuotosta kaverien kanssa. Viime vuonna olis kanssa ollut aikaa, mutten sitten oikeen tiennyt, että mitä kuuluis tehdä? Tuntuu jotenkin tyhmältä ehdottaa kavereille, että hei, juhlittaisko mua.
Plus että intoilen jos pääsisin vaihtoon Hong Kongiin! (en oo viel alottanut opiskelijaelämääkään, mut mut) Osaan ehkä kolme lausetta kiinaa, ja sekin mandariinia, mut innoissani toistan perässä jyytyybvideoita. En kyllä yhtään tiijä millasta Hong Kongissa on... Mut sithän se selviäis!
Mä odotan kyllä kesän lämpöä, mut mut... Muuten en sit tiedä
Oon ollut viime vuodet kesäsin hyvin paljon töissä. Olikohan mulla peräti kolme vapaapäivää viime kesänä? Sitä edellisenä mulla oli kaks työtä päällekäin. Aamut ja päivät tehtaalla, illat ja yöt baarissa. Heräsin aamulla puol viis, matkustin junalla tehtaalle viiden junalla, työt alko kuudelta, loppu kahdelta, viiden junalla kotiin (ja juna-asemaltaki oli kuuden kilsan pyörämatka) seiskaan, kasiin saakka torkut, sitten ysiksi taas pyörällä baarille (vaan viis kilsaa) ja siellä kahteen saakka, pyörällä kotiin, toiset torkut, kunnes herätys taas puol viis... Mut en siis joka päivä vetänyt tota arkea. Tehdas oli viis päivää viikossa ja baari ehkä kolme, neljä kertaa. En siis tunne käsitettä
rentouttava kesä! Nyt on ollu ihan käsittämätöntä tää, kun ei oo mitään työtä muuta kun teatteri, niin nyhjään vaan.