Tosin nyt haistan vähän selvemmin aina kun naapurit on kusettaneet koiraansa hississä...
Kuulostaa kyllä tavoittelemisen arvoiselta, vitsit mikä palkinto savuttomuudesta
Mulla on kyllä aina ollut maku- ja hajuaisti aika teräviä, enkä ole huomannut tupakoinnin lopettamisen jälkeen mitään eroa. Which was nice, sillä rakastan syömistä ja olisin ollut kyllä todella kusessa, jos ruoka olisi alkanut maittaa tupakoinnin lopettamisen myötä vielä aiempaakin paremmin...
Mutta siis jesjesjes, normaali arki alkaa taas! Wuhuu! Olen odottanut opintojen alkamista koko kesän. Kyllä, olen hirveä hikari, mutta siis kun en saanut kesäksi töitä, jouduin hankkimaan vuokrarahat opiskelemalla ja nostamalla opintotukea. Kirjojen lukeminen suht omaan tahtiin oli kyllä mukavaa, mutta onpas rentoa mennä taas luennoille kuuntelemaan opetusta sen sijaan, että pitäisi vaan tankata sitä infoa päähän täysin oma-aloitteisesti.
Lisäksi kävin taas ostamassa salikortin ja olen tässä ihan just kohta lähdössä salille. Ihanaa! Lopetin salitreenit joskus tossa vuodenvaihteen jälkeen ja aloin sen sijaan lenkkeillä sekä jumpata kotona, mutta nyt olen taas kurkkua myöten täynnä sitä ja suorastaan pursun intoa hikoilla salilla. Nyt kun vielä saisin ne rannetuet ostettua joskus lähiaikoina, niin ei tarvitsisi varoa paskoja niveliäni niin saakelin paljon ja voisin panostaa käsitreeniin vähän enemmän... Uuh, oon niin kikseissä, että lol. Ja mä kun joskus kuvittelin olevani yksi maailman epäliikunnallisimmista ihmisistä