Chuuko Oon kovasti onnellinen, jos vaavi saa jotain muuta kuin vaaleanpunaista :'D
//Kyllä mun paketissa ainakin oli ihan noi ulkotumput haalarin mukana tulevat ja sitten ne sisätumput.
Tuoltahan tota äitiyspakkausta voi selailla.Muakin ärsyttää aivan suunnattomasti kirppareitakin kierrellessä, miten lähes poikkeuksetta loosista näkee automaattisesti kumpaa sukupuolta edellinen lapsikäyttäjä on edustanut. Meille on kahden ultran (siellä se lettu levällään esitteli avujaan) ja oman fiiliksen perusteella tulossa hyvin hyvin hyvin todennäköisesti tyttö, mutta kieltäydyn pukemaan sen pelkkään vaaleanpunaiseen, pinkkiin ja punaiseen. Tottakai mulla on myös noita värejä, rakastanhan mä pinkkiä, mutta ihan yhtä lailla mulla on tuolla sinistä, vihreetä, turkoosia, violettia, keltaista, ruskeaa yms yms. Taitaapa olla pari mustaakin bodya. Ja vastavuoroisesti jos saisin pojan, niin kyllä sillekin sellasta kunnon pinkkiä tulisi päälle, yhdistettynä sitten johonkin vähän poikamaisempiin housuihin, eikä kuitenkaan mitään rimpsuja ja muuta liian tyttömäistä.
Kaverilla on kaksi tyttöä ja se rakastaa itse kirkkaita vihreän sävyjä, joten se puki tyttönsä niihin ja etenkin nuoremman väreihin se on todennut paremmin sopivan enemmän vihreät ja turkoosit, joten se shoppaa sen vaatteet poikien osastolta enemmän juurikin sen takia, että niitä niin vähän tyttöjen puolelta tuppaa löytymään. Ja noiden "poikavärien" takia sen molempia hirmu söpöjä tyttöjä on etenkin vauvana luultu monta kertaa pojiksi.
Sekin on niin jännää, että onko parempi kaikkien vauvojen näyttävän munilta munavaatteissaan, vai luulla niitä ehkä vääräksi sukupuoleksi kivanväristen vaatteiden takia.
Kiitos mielikuvasta, en nimittäin ajatellut lainkaan mitään kananmunaa, vaan ihan jotain muuta :'DD