Käytiin eilen päivävierailulla anoppilassa vaihtamassa meidän rakas romu-Opel uudempaan Relluun. Että on muuten paljon näppärämpi ja kivempi toi uusi auto<3 Mulla on tunneside sympaattiseen Obelixiin, mutta on siinä niin paljon kaikkia pikkuvikoja, plus että se on ahdas turvakaukalon kanssa ja takakonttiin ei mahdu vaunujen lisäksi mitään muuta, ja kesällä lapsi olisi saanut varmaan lämpöhalvauksen, kun ei siinä mitään ilmastointia ole. Joten ei sinällään kyllä yhtään harmita. Neitonenkin viihtyi hyvin autossa, vaikka tulikin paljon kaukalossa istumista yhdelle päivälle, kun kurvattiin vielä Elimäen kautta kotiin, kun haettiin sisko kyytiin. Enimmäkseen tuo nukkui niin kauan kuin auto pysyi liikkeessä, mutta viimesen tunnin kohalla tuli harmistus ja oli pakko pysähtyä huoltotauolle, että selvittiin selväjärkisinä kotiin asti.
Käytiin tänään kolmeviikkosneuvolassa. Hirmu nopeesti on menny kyllä aika. Neiti on kasvanut hyvää vauhtia, pituutta on jo 58,5cm ja painoakin 5180g. Reippaasti jaksoi sielläkin olla ja vielä hetken aikaa viihtyi vaunuissakin kun käytiin pikaisella shoppailukierroksella. Löysin jopa hameen ristiäisiin! Mekon suhteen luovutin, kun en löytänyt mitään mihin olisin nää meijerini sullonut, niin että olisin voinut vielä imettääkin. Tuo tyllihame minkä ostin on sen verran kiva, että sen kanssa voi laittaa vaikka sitten ihan vaan perus topin ja tuunata sitten koruilla juhlavammaksi lookkia. Ja sain oikean kokoiset imetysliivitkin! Viime viikolla kun kävin liiviliikkeessä, niin siellä loppu imetysliivit kuppiin I ja mä tarttin J:n joten piti tilata. Onneksi nää ei tästä (toivottavasti) ainakaan enää kasva, on jo nyt hypännyt F65->J75 raskaus- ja imetysaikana. Näistä kyllä tulee sellaset surulliset löysät raskausarpiset ilmapallolapaset kun lopetan imettämisen ja nää tyhjenee. Mut mieheke lohdutti mua, että oon kaikki taisteluarpeni kuulemma ansainnut :'D