Kauppatieteet kuulostaa just nyt mun korvaan niin kirosanoilta.
Samoin kuin kansainväliset pääomamarkkinat, pääomasijoitukset, osingot ja voitot ja kaikki mikä liittyy rahaan ja sen tekemiseen.
Mä oon nyt just niin kaiken kaupallisen vastaisessa mielentilassa, että mitenhän lienee käy lopulta mun omille liiketalouden opinnoille.
Ikinä en tee edes periaatteesta mitään voittoa LOL. Miten se sanonta menikään, että se ei ole tyhmä, joka pyytää vaan se, joka maksaa? No, mä alan olla sillä linjoilla (ja olen kai aina ollutkin) että ei se tyhmä ole, joka pyytää, mutta moraaliton se kyllä usein on, koska sellainen, mistä on puute, on kallista ja silloin voi nyhtää ihmisiltä viimeisetkin pennoset ja sijoittaa ne mielensä mukaan ja kun nykyään pelataan globaaleilla markkinoilla, voi vaan tuijotella lukuja ja vetää rahansa pois silloin kun huvittaa, viis siitä kenet sillä jätetään pulaan, kun ei niitä tarvitse itse silmästä silmään kohdata ja erottaa ja ehkä ei edes puhu samaa kieltä niiden kanssa ja on itse turvallisesti jossain toisella puolella maapalloa. Sitten kun lisäksi vielä sijoittaa yrityksensä ja rahansa veroparatiisiin...
Täydellistä! Hiton talous ja raha ja sitten ei saamari jää mitään köyhille ja pitää leikata ja säästää viimeisimmästäkin palvelusta!
Ja olen edelleenkin lukenut liikaa budjettia.