Jesjesjes, palautin just enkun kirjallisuusesseen! Enää siis keskiviikon tentti, viimeistään perjantaina enkun toisen kirjallisen työn palautus, sekä ensi viikon perjantaina latinan koe, sit on kaikki tän vuoden deadlinet hoidettu!
Noiden jälkeen kyllä aherrus kandin kanssa vasta alkaa, mutta se ei haittaa ollenkaan - siinä dedikset ei oo päivän päälle ja tän perseelleen menneen syksyn päätteeksi tuntuu itse asiassa tosi hyvältä viimeinkin tarttua toimeen oikein kunnolla. Motivaatio oli hetken hakusessa mutta on nyt tullut takaisin, ilmeisesti nää pakolliset paskahommat toimii kätevänä muistuttajana siitä, miten kiva ja ihana se oma aihe onkaan. Myös noi kandiseminaarin istunnot on olleet hyvä innostaja, kun olen siellä huomannut, että se mitä tiedän uskomusolennoista yms., ei olekaan meidän oppiaineessa ihan jokaisen hanskassa olevaa perusfaktaa - siis että se oma erikoistuminen alkaa jo näkyä. Oon jotenkin elänyt siinä illuusiossa, että se minkä minä tiedän, kaikki muutkin tietää. Tai no voihan ne tietääkin, mutta ei ne siitä kyllä mitään sano. Tietysti olen joillain toisilla osa-alueilla ihan hukassa ja toiset handlaa taas sitten niitä, mutta kyllä se kummasti rohkaisee jatkamaan haluamallaan tiellä kun tajuaa olevansa siinä oikeasti aika hyvä.