En muista koska viimeksi olisin odottanut jotain näin innolla, enkä oikein ymmärrä mitä tässä hihkutan, mutta viis siitä! Uusi vuosi tai joulu ei ole kumpikaan tuntunut näin jännittäviltä.
Sama vika! Tää on jo melkein naurettavaa
Tuskin maltan odottaa yötä, alan kirjoittaa heti kellon lyödessä kaksitoista. En viime yönä meinannut saada untakaan, kun vaan mietin nanoa ja muutamien hahmojen moviiteja ja joitain kohtauksia ja ja ja... Mua siis jännittää ehkä eniten se, että mitä tuosta tarinasta oikein vielä tulee. Harkitsin jo muuten hetken ajan vähän pidemmän nanon kirjoittamista, mutta sitten muistin parin vuoden takaisin feilaamisen, joka alkoi siis suurista suunnitelmista, mutta jospa sitä yrittäisi kuitenkin saada päivittäiseksi sanamääräksi aina päälle 2000.
Ja mulla on huomenna vapaapäivä, wihii! Toisaalta mulla ois tossa enkunkurssin tehtäviä ja sit mun pitäisi kans vähän lukea jotain kandi-esitelmääni varten, että ei nyt sentään koko päivää vaan saa kirjoittaa... Ja illalla olisi vielä ohjelmassa Supernaturalin uusi jaksokin! No sen voimin jaksan sitten varmaan hakata näppistä vielä tunnin tai pari ennen nukkumaanmenoa
Ja voi ei, miten somaa toi culliinan open kommentti! Mullakin on nyt enkun artikkeli-arvostelun deadline, ja kun me palautetaan sen kurssin työt sähköisessä muodossa, on palautuksen dedis tänään keskiyöllä. Lolz. Mä en siis ole vieläkään tehnyt siitä, vaikka tehtävä annettiin jo kolmisen viikkoa sitten, Nano on kyllä nyt hyvä syy vääntää se tänäiltana vaikka väkisin, että olisi poissa tieltä, vaikkei pari päivää myöhässä palauttaminen olisi nyt mitenkään vakava juttu.
// Ja hyi, mä en vaan voisi edes harkita julkaisevani sitä saman tien. Jos aseella uhattaisiin, niin sitten kyllä, muuten ehdottomasti ei. Yäk. Puolisolle ja tuolle meillä jatkuvasti hengaavalle kaverille voin ihan hyvin antaa saman tien luettavaksi jos sattuvat haluamaan, mutta muuten ei yleisön silmien eteen.