Jolandina, eikö avaimia käännetä aina tiettyyn suuntaan kun ovi avataan? 
Itse asiassa tänään tajusin että olin itsepäisesti yrittänyt avata kyseisen auton ovea kääntämällä avainta samaan suuntaan kuin mihin olen sen auton, jolla olen koko kesän ajellut, kanssa tottunut, ja näissä autoissa suunnat ovat näköjään päinvastoin. Tämä ei silti selitä sitä, miksi en tajunnut kokeilla toista suuntaa

Huh, onneksi en olekaan ainoa lukko-ongelmainen! Pitänee varmaan koulun alkaessa varata aamuihin ovenavausvartti, kun jo muuttokuormaa kantaessa laitoin merkille että kämpän oven lukko ei todellakaan ollut ihan yksinkertainen sekään

Ai? Ootko Jolle heppaihmisiä? Kiinnostaa, koska itse olen ollut heppahullu koko elämäni ja minulla oli hevonenkin sellaiset neljä vuotta. Luovuin siitä raskain sydämin, koska ei ollut enää aikaa eikä rahaa sen ylläpitoon.
Onhan tuota tullut heppailtua pikkutytöstä saakka, ja on tuo oma polle tallissa seissyt nyt piakkoin itseasiassa juurikin tuon saman neljä vuotta.

Oli melkoinen onnenkantamoinen, että löytyi hepalle vuokraaja ensi talvelle, kun muutan vajaan 400 kilometrin päähän, eikä ole ainakaan heti minkäänlaista mahdollisuutta ottaa sitä mukaan. Luopuminen olisi kyllä ollut todella vaikeaa.. :/