Mä en juurikaan välitä Destielistä; mulla ei ole mitään sitä paritusta vastaan, mutta en myöskään saa siitä mitään kiksejä. Avokkini ja meidän parisuhteen platoninen kolmas pyörä taas rakastaa sitä. Tämä elämääni sulostuttava dynaaminen duo oli sitten tehnyt mulle tänään kivan yllärin...
Tulin kotiin sellaiseen aikaan, että arvon tuhotiimi oli ollut jo hetken aikaa paikalla. Käytös oli ihan normaalia enkä osannut aavistaa mitään. Sitten menin keittiöön:

Lisäksi noita lappuja löytyi vielä keittiön oven takaa, tiskikoneesta, lusikkalaatikosta ja roskiskaapista.
Aikani kirottuani menin vessaan:

En oo varmaan eläissäni nauranut niin paljon pöntölle istuessani. Vaikkei kyseinen paritus nyt niin mieleeni olekaan, niin tuntuihan se tarpeiden teko Destiel-pyttyyn kuitenkin vähän härskiltä.
Mä oon nyt jo jonkin aikaa vaan sännäillyt etsimässä noita lappuja ympäri kämppää, pari on kuulemma vielä löytämättä

Näköjään se sitten on niin, että oikeilla menetelmillä mutkin saadaan oikein hakeutumaan sen pariin. Ai niin ja mun koneen taustakuva oli vaihdettu. Tietenkin.
Alkoholit oli sentään nimetty muiden omaisuudeksi: