Muisti se palaa pätkittäin. Tiesin, että jotain jäi eilen jakamatta teidän kanssa. Valvoin viime yönä kolmeen asti kirjoittamassa ficciä, jolle olin antanut nimeksi Täydellinen pala minua. Paritus oli Voldemort/Harry ja tarkoitus oli antaa ihan luonteva parodiallinen selitys sille, miksi Voldemort on oikeasti obsessoitunut Harrysta. Teksti kulki yhtä luontevasti Voldemortin seksielämästä tytöistä poikien kautta kuolleisiin ruumisiin, eläimiin, esineisiin kunnes päätyi Harryyn, josta tuli Voldemortin pakkomielle kahta kauheammin siinä vaiheessa, kun pala Voldemortia itseään joutui Harryyn, koska tokihan Voldemort on rakastunut vain ja ainoastaan itseensä.
No joo, olin siis kirjoittanut jutun Harryyn asti ja sitten päätin mennä nukkumaan, koska kello oli jo kolme ja mitä siis tein? No läväytin tiedoston kiinni tallentamatta. Sinne se meni, mutta jälkikäteen ei muuta kuin naurattaa, koska se sisältä oli toi mitä sanoin.
On ehkä parempi, ettei tuosta jäänyt todisteita. Varsinkin kun siinä viitattiin eläinraiskauksiinkin.
Niin, luontevastihan sellaiset syntyy...