Yksinkertainen määritelmä? Mun mielestä kaikki sellainen on tekotaidetta, joka ei kuulosta luontevalta mun omaan pikku korvaani. Jos nimi ei kuulosta luontevalta, se on tekotaiteellinen mun korvassa ja aika usein se näyttää toimivan sen suhteen, että nimi, joka ei kuulosta luontevalta, sisältää myös tekstiä, joka ei kuulosta sen enempää luontevalta. Tekotaide on sitä, mikä kuulostaa teennäiseltä, väkinäiseltä, tarkoituksellisesti keksityltä, joka hukuttaa alleen sen, että sisältöä ei ole sen enempää kuin näppärät sanat tai se hukkuu niihin näppäriin sanoihin ja sanontoihin. Toisillehan se on nimenomaan taiteen tarkoitus keksiä uusia sanontatapoja, sanontoja, tapoja yhdistellä sanoja toisiinsa ja niin edelleen. En ala listaamaan ja jos joku kokee nyt olonsa loukatuksi, pahoittelen. Se mitä mä kutsun tekotaiteeksi ei ole sen enempää tekotaidetta kuin mikään muu tahansa, mutta ei vaan satu yleisesti ottaen olemaan mun juttu.
//Plus että se mikä mun mielestä kuulostaa luontevalta on yleensä yksinkertaista ja hyvin riisuttua ja toiselle taas nimenomaan luontainen tapa kirjoittaa on jotain ihan muuta. En tiedä onko siitä syytä suivaantua. Ehkä yhtä paljon kuin siitä, että kutsutaan kirjoitustapaa yksinkertaiseksi ja simppeliksi ja rahvaanomaiseksi, koska sellaiseksi mä kutsun suurinta osaa kirjallisuudesta, mitä mä tykkään lukea. Mä voin jatkossa kutsua tekotaidetta taiteeksi ja kaikkea muuta simppeliksi tai tyhmäksi niin ei tule arvolatausta.
//Ja joo, Bbuttiksella on nimiä, jotka mä miellän just tekotaiteeksi...ei kun siis taiteeksi.