No nyt mä näköjään kirjotan tarinaa viimeisimmästä pakkomielteestäni, eli Salkkarien Lariaksesta.
Lievästi sanottuna vaikeeta, kun ei ole mitään hajua nykyisestä nuorisokulttuurista
Muistan kirjoitelleeni teininä näitä ihan samoja juttuja, missä koulun pahis ihastuu johonkin herkkään runotyttöön (jonka tilalla on nyt vaan sassy gay guy). Tosin niissä ei ollu näin paljon seksiä. Mutta pelkään että tästä tulee enemmän 80/90-luvun vaihteen teinitarina kuin sellainen joka vois tapahtua tänä päivänä.
Puheenparren nyt voi kopioida Salkkareista, mutta mitä ihmettä teinit nykyään tekee, ja mihin merkkeihin pukeutuu... ja minkälaista musiikkia kuuntelee... Mulla on kyllä kuva, että nykyään teinitkään ei oo enää yhtä samasta muotista valettuja kuin ennen? Aiemmin esim. sai käyttää vain Leviksiä, ellei halunnut olla lande. Kaikilla oli samanlainen tukka, paitsi hevareilla. Sit oli se koulun yks kiintiöpunkkari. Eipä ihme, että välillä vähän ahisti.
Tunnustan että käytin eilen aivan liian monta tuntia selaamalla vaatesivuja, koska Elias on muotitietoinen
Mutta eipä niistä paljon iloa ollut. Pitäisi kai tuntea joku teini, mut mun kavereiden lapsetkin on vielä liian nuoria tenttauksen kohteeksi
Niin ja sit vielä, mitään hajua minkä ikäisiä noiden Salkkarien nuorten on tarkoitus olla? Ajattelin että 16. Sitä ei taideta missään erikseen mainita. Sen ikäiset taitaa olla vielä yläasteella? Paitsi ettei sitä nykyään taideta enää sanoa yläasteeksi? Eih, en oikeesti tiiä enää ees tällaisia juttuja.