Sanoisin itse, etät olen kyllä sillä lailla samaa mieltä
Fiorellan kanssa, että ehkä minunkin on naisten ajatusmaailmaan helpompi samaistua, kun se on toki se omakin ajatusmaailma. Mutta aluksi, kun en ollut koskaan ennen kirjoittanut hettiä pääparituksena ja naisnäkökulmasta, se tuntui aluksi hirveän oudolta, ehkä juuri tuon uutuuden takia. Kyllä siihen on sittemmin tottunut, eikä se enää haittaa.
Olen nyt harjoitellut toisellakin pidemmällä hettificillä, jota olen viime viikot kirjoittanut, ja siihen on ollut hauska tuoda mukaan tyttöjen välistä ystävyyttä ja vähän vaatteita ja muuta laittautumista. Tietenkään tällaisia ei ole mitenkään pakko kirjoittaa hettitarinaan, mutta se on mahdollista ihan toisella tavalla kuin slashissä. Toki on niin, että voi ne miehetkin meikata ja koreilla vaatteilla, niin kuin
Liz sanoikin, mutta tällaisia ficcejä ei minulta yleensä synny, niin sen takia.
Paquette, tosi harmi, jos seksin kirjoittaminen tuntuu tökkivän! Se on kyllä se iänikuinen riesa itselläkin, ja välillä sujuu paremmin ja välillä huonommin, vaikka miten yrittäisi. Toivottavasti saat tuon pulman jotenkin ratkaistua. Olisi hienoa lukea tuo ficci sinulta, ja tietenkin se Severus/Remus myös.
Olipa ilahduttavaa, jos se joulukalenterin kuva on inspiroinut kirjoittamaan! Jouduin muuten poistamaan pari joulukalenteriin linkittämääni kuvaa Flickr:istä, kun siellä käyttöehdot muuttuivat niin, että ilmaistileille ei voi enää tallentaa mitään ns. säädytöntä, tai tili voidaan sulkea. En osaa sanoa, missä se säädyttömän raja kulkee, mutta tuo suudelmakuva siellä edelleen on. Saa nähdä, saako tili olla edelleen rauhassa. Tuo kuva on kyllä itsellekin ollut inspiraation aihe, tykkään tuosta parista niin kovasti.