Ahaa,
sillä tavalla tyhjä.
Minä jo ajattelin että nyt tässä on jotain mitä en ihan tajua.
Sen ylimääräisen sivun poistuminen ei sinänsä minua haittaa lainkaan, ja jos nuo yksi- ja moniosaiset yhdistetään, en pistä siitä rettelöä alulle, mutta eivät ne minulle ole noinkaan häiriöksi. Olen siis aika neutraalilla kannalla tässä asiassa. Viisi-kuusi sivua selattavaa ei kuitenkaan niin paljon ole. Toisaalta itse en näe siinä mitään haittaakaan että ne moniosaiset olisivat erillään.
Olisikos hölmö jako sellainen, että "pääsivu" olisi HP (yksiosaiset) S - K16 ja sen kahtena alaosastona olisivat "moniosaiset S - K-16" ja "kaikki K-18"? Onhan joissakin muissakin osastoissa useampi kuin yksi alaosasto eli sen ei pitäisi olla mahdotonta niinkään ja sitten pääsisi siitä "tyhjästä" sivusta eroon kokonaan. No, näitä ehdottelen ihan vaihtoehtojen puitteissa, ei sillä minulle sen syvempää merkitystä ole. Kunhan on enemmän mitä pohdiskella.
Samaa mieltä Chuukon kanssa olen siinä, että osastojen ficcimäärä elää, mutta onhan tuo ero luvuissa vielä pitkän aikaa melkoinen vaikka joka ikiseen muuhun osastoon tulisi kymmenen ficciä viikossa.