Alan nyt muistaa paloja sunnuntaista, oon muutenkin ollut lääketokkurassa jo niin pitkään, että tuntuu, että olisin pompannut viime viikon yli elämässäni. Noniin. Näin pitkästä aikaa sukulaista, jonka kanssa vietettiin paljon aikaa yhdessä kun oltiin pentuja. Juteltiin siinä ummet ja lammet ja kyseltiin että miten menee, tai lähinnä hän kyseli koska mä oon huono tällaisissa
sitten kun on just puitu nää "seurusteletko?" kyssärit ihan kaikessa iloisuudessa, hän jopa pahoitteli uteliaisuuttaan, mut kun nähdään aika harvoin niin "pitää ottaa kerralla kiinni menetetty aika" jne. No, sit ton seukkaamisen jälkeen tulee sit että "no tapailetko ketään? miehiä? naisia?".
Myönnän että mun leuka loksahti, koska en tiennyt tulleeni kaapista tälle sukulaiselle
mut toisaalta hän saattoi olla silloin kaverina fb:ssä kun siellä kävin muutaman kuukauden olemassa. Silloinhan mä kerroin reilusti seinälläni, että tulin äidille kaapista (asia, joka oli pullonkaulana koko tässä ulostautumisprojektissa, koska en halunnut, että äiti kuulisi keneltäkään muulta kuin minulta).
Noh, saatoin ehkä pari sek olla lasittunein katsein mut lopulta suht normisti vastasin että onhan sitä aina jotain säätöjä, sekä miehiä että naisia. Tosi coolisti meni tilanne, siis ei ollut yhtään vaivautuneisuutta eikä mitään. Oon vieläkin vähän hämmentynyt, koska tää saattoi olla eka kerta, kun kukaan kysyi multa tolleen
aivan kuin se olisi ihan normi asia! Mitä se tietysti onkin, mut oon vähän päävammanen enkä oo vielä tajunnut sitä, kun täällä maalla mä oon kuitenkin... no en varsinaisesti takas kaapissa, mut en mä sitä toitottelekaan enkä tiä tietääkö kukaan täkäläisistä. Veikkaan, että äiti ei ainakaan ole asiasta paljoa huudellut
mut sekin on ok, koska kyllä mä tiedän että se tykkää musta yhtä paljon vaikka mulla olis tyttöystävä. Mitä mulla ei siis ole, joten "asia ei ole relevantti".
Ööh. Taidan olla kuumehöyryissä vieläkin. Adminit muokkaa tätä viestiä, jos paljastan liikaa yksityiskohtia, eiksjee?
Krrrh... päikkärit.