zilah, ei noita kai luettavaksi saa muutoin kuin kirjan ostamalla...
Ja lolz, sain tänään elämäni omituisimmat potkut. Olen siis työskennellyt nyt vähän päälle vuoden liikuntavammaisen henkilön avustajana, ja olen mennyt töihin sen mukaan, miten hän ilmoittaa minua tarvitsevansa. Kutsu töihin tulee samana tai edeltävänä päivänä, ja ainoastaan yhden kerran olen sanonut, etten pääse, koska olen kipeänä. Sovittiin jo, että olen kesällä kokopäiväisenä avustajana.
Nyt ei ole hetkeen kuulunut mitään, ja tänään tuli viestiä, että minä olenkin nyt tässä mokannut, kun en ole 14pvään ilmoittanut itsestäni mitään. Vaikka aina tähän asti hän on ollut se, joka työajat minulle sanelee. Tämä 14pvää on avustajan työehtosopimukseen kirjattu, ja koska nyt menin tällä tavalla töpeksimään, hän ei voikaan ottaa minua kesäksi, suositteli oikein hakemaan muita töitä. Voin kuulemma kyllä jatkaa vara-avustajana.
Wtf lol. Ilmeisesti olen alkanut nyppiä jollain tavoin, kun eroon minusta halusi päästä, mutta kun mitään virallisesti riittävän pätevää syytä irtisanomiseen ei ollut, täytyi tällä tavoin työntää syrjään ja tekemällä tehdä joku syy. Olisi tietysti kiva tietää, mitä mä OIKEASTI olen nyt tehnyt väärin. Viimeksi kun olin alkukuusta töissä, niin hyvillä mielin sovittiin siitä kesästä, ja nyt tämä... Viimeisin yhteydenotto häneltä siis tuli kaksi viikkoa sitten kello neljältä yöllä, että ei tarvitsekaan tulla seuraavana päivänä töihin...
Mullahan on kivasti säästössä opintolainaa, ja hetken olinkin jo harmitellut, miksi lupauduin päivätöihin - kesäksi olisi riittänyt ihan vaan osa-aikaduuni, ihan oikea loma tulisi tarpeeseen. Vaikka olisinkin ihan persuaki. Ilmeisesti nyt sitten toteutuu tämä visio, tosin ilman niiitä osa-aikaduuneja ainakaan tässä paikassa. Periaatteessa voisin kyllä jatkaa, mutta tämän perseilyn jälkeen haen mieluummin hommia jostain muualta, koska hohhoo, ihan kuin enää luottaisin tämän eukon sanomisiin ollenkaan.
On tämä elämä jännää o_o