En ole kyllä ikinä kuullut että kukaan olisi keittänyt vedenkeittimessä itsessään mitään muuta kuin vettä. Sepä jännä ajatus. Entä teeveden maku, eikö kasviksista/tomaateista/kananmunista jää keittimeen jäämiä? Entä jos kananmuna säröilee keittimessä ja leviää veteen, luulisi että kananmuna voisi kärähtää osuessaan siihen kuumenevaan osaan?
Tykkään kyllä hyödyntää vedenkeittimellä nopeasti kiehahtavaa vettä kaikkeen mahdolliseen muuhun tarkoitukseen, mutta tämä oli minulle uutta.
Minä lähdin aika ex tempore tänä kesänä Barcelonaan, ja aika kalliit lennot olivat mielestäni, kun en ollut varannut ennakkoon hyvissä ajoin, kuten tavallisesti teen. Onneksi säästyi rahaa muissa kuluissa, kun menin siellä ystäväni luo kylään. Olin vähän suunnitellut että olisin bongannut jonkun halvan äkkilähdön, mutta sainkin kutsun vierailulle niin kävi se näinkin.
En ole ikinä käynyt missään kaukana kalliilla matkalla, mutta pitkin Eurooppaa olen reissannut Couchsurfingin ja ulkomaisten ystävien suosiollisella avustuksella, tai jossain kohtuuhintaisessa hotellissa/hostellissa. Yllättävän pienellä budjetilla sitä kuitenkin onnistuu matkustamaan, kun oikein yrittää.