Lauantaina kävin kyselemässä kotikaupunkini kirjakaupasta että onko niillä tuota tarjouspakettia jäljellä Game of Thronesista kun täälläkään ei sitä ole. No ei ollut, mutta oli kuulemma tulossa lisää. Tänään katsasti netistä, että sitä taas olisi, mutten itse ole kahteen viikkoon vielä paikalla enkä tiedä yhtään kauan tuo tarjous on voimassa.
Pirautinpa siis ystäväiselleni, joka sitten kävi sen noutamassa minulle. Onneksi on olemassa loistavia ystäviä.<3
Hieman vain harmittaa, kun kyseinen kirjakauppa ilmoitti siirtyvänsä uuteen ostoskeskukseen parin kilometrin päästä keskustasta. Mikä se semmonen keskusta on olevinaan, jossa ei ole kirjakauppaa! Nyt mun on pakotettu lähtemään vielä kauemmas kotoa aivan valtavaan kauppakeskushärpäkkeeseen saadakseni vain hipelöidä uusia kirjoja. Voivat olla ihan varmoja, että omat heräteostokseni vähenevät, kun en vakiona enää poikkea keskustapyörähdyksellä tunnustelemassa ja maistelemassa kirjoja sillä fiiliksellä, et jos jotain kotiuttaisikin. En ole ollenkaan sitä tyyppiä, että lähtisin vaeltelemaan valtavaan kauppakeskukseen huvin vuoksi. Keskustassa sen vielä tekeekin.