Se biisi, joka nyt lähetettiin on edes sellainen, että se jää päähän soimaan ärsyttävästi jos ei muuta.
Mulla ei ole Euroviisuista mitään periaatteita enkä välitä Suomen tai kenenkään muun pärjäämisestäkään pahemmin. Onhan se kiva jos pärjää, mutta en mä ole hävennyt Suomen biisejäkään. Joskus kyllä hämmästyttää ihmisten musiikkimaku.
Noihan on äänestyksen tuloksena valittu tai puolittain raadin ja puolittain yleisöäänestyksen. En muista mitä ne muut biisit karsinnoissa oli. Taisin tykätä jostain hevirokkivaihtoehdosta ja ihkuttaa bändiä, joka ei pukeutunut kuin tavanomaiset rokkarit vaan näyttivät nörteiltä ja soittivat kunnon rokkia.
Mutta ei sekään viisuissa olisi pärjännyt.
Mä vaan kuuntelen poppia ja katson, että mitä on keksitty. Suomen biisi on renkutus, mutta jää mahdollisesti edes ärsyttävästi päähän soimaan. Oon varmaan tullut vanhaksi, kun ennen inhosin viisuja, mutta nykyään enemmistö biiseistä on mun mielestä ihan kuunneltavia ja hytkyn niiden tahdissa. Koreografia on kyllä joskus aika mielenkiintoisia, samoin kuin asusteet.