Voi lätkä... Mua aina välillä melkein harmittaa, ettei se kiinnosta mua yhtään, koska ihmisten innostus on paikoitellen niin ihanaa.
Mutta siis pakko tulla sanomaan tähän väliin, että katsoin eilen Euroviisujen ekan semifinaalin eikä musatarjonta ollut ollenkaan niin tylsänoloinen kuin mitä siitä katsauksesta jäi käteen. Varmaan asiaan vaikutti se, että oli kuullut biisit jo kerran, niin saattoi fiilistellä ihan eri tavalla, mutta ihan varmasti osansa oli myös lavaesiintymisillä - sekä artistien meiningillä että sillä Euroviisu-fiiliksellä, mikä itselle tuli ohjelmaa katsoessa. Lavashow on ainoa oikea tapa katsoa ja kuunnella noita biisejä. Plus musta oli hyvä, ettei esiintymisjärjestys ollut perinteisesti arvottu vaan balladit ja nopeat biisit oli tasapainotettu, nousi kaikki paremmin esiin.
Iiiihh, viisut <3 Myönnettäköön, ettei tuolla nyt kuitenkaan ollut kuin yksi biisi, josta oikeasti tykkäsin ja jota huvittaa kuunnella viisuhuuman ulkopuolellakin, mutta eihän meillä lasketa. Torstaina toka semifinaali ja lauantaina itse viisut, skumppa on jo hommattu!