No jaa, mulla on kämppisten poikakavereina ollut niin omituisia hiippareita, joilla on pelottava kiero katse (siis tiedättekö sellainen mistä tietää ettei kaikki ole ihan kotona ja mikä karmii?) Ja niiltä myös tuli sen verran omituista juttua, että olen ihan vakuuttunut että nämä on joutuneet jostain väkivaltarikoksesta myöhemmin linnaan tai vähintään hoitoon mielenterveysongelmien takia.
Sen sijaan vanhemmissa miehissä on ollut enemmän leppoista porukkaa. Että tämä ihan elämänkokemuksen myötä.
// Vähän vanhemmat miehet ovat vaan vonganneet seksiä, mikä sekin kämppiksenä ahdistaisi, mutta enemmän mua ahdistaa oudot puheet yhdistettyinä outoihin katseisiin. Muistan vieläkin tämän yhden 19v. tyypin, jonka muisteleminen edelleenkin saa ihokarvat nousemaan pystyyn, vaikka sen kanssa jouduin tekemisiin vain lyhyen ajan elämäni aikana.
Kun se oli meillä yötä, otin keittiöstä yöksi veitsen omaan huoneeseen, joka oli onneksi lukittava ja sitten se saamari hiippaili keskellä yötä käytävällä ja keittiössä. Varmaan teki voileipää.
Mä oon niin varma, että se on joku sarjamurhaaja. En ole ennen enkä sen jälkeen tavannut ketään, josta olisin ollut niin varma, että se pystyy mihin vaan, mutta siitä olin. Siksi mä olen tehokkaasti torjunut muiston koko tyypistä, mutta nyt taas muistan. Hyi! Mutta hyvä päästä takaisin juurille siitä, miksi nuoret miehet kammottaa. Hyi, olin ihan unohtanut koko kammotuksen. Jyväskylässä sitä löytyi omituista väkeä.