Mä oon vakaasti sitä mieltä, että suurin osa vastasyntyneistä vauvoista näyttää ihan alruunoilta. Paitsi minirimps, koska se nyt vaan on maailman kaunein lapsi, onhan se kuitenkin mun ja mä oon mitä hemaisevin ilmestys, varsinainen tosielämän Mary Sue (meinasin sanoa että nimikirjaimetkin mätsää, mut sit muistin olevani naimisissa). :'DD
Mua ärsyttää ku taas iskee kaamosmasennus. Oon vaan ihan ilman syytä hirvee angstipallo ja ei huvita mitään muuta tehä ku istua sohvalla ja neuloa. Ja sen huomaa. Sohvassa on kuoppa ja kasa neuleita, jotka oottaa päättelyä. Oon parissa kuukaudessa väsänny ainakin 7 paria sukkia, lapaset, pannan ja kaverin vauvalle neuletakin. Ei siinä mitään, neulominen on aivan ihanaa ja rentouttavaa ja saan kulutettua mun lankavarastoa (eli saan ostaa lisää lankaa!), mutta kun tää kämppä on jatkuvan sekasorron vallassa, kun ei vaan jaksa vaivautua siivoamaan.
Asiaa ei myöskään auta, että oon puoltoista viikkoa ollu röhäköhässä ja vaan yskin ja niistän ja tukehun limaan. Mun pitäis kokea joku ihme parantuminen keskiviikkoon mennessä, kun sain ihmeen kaupalla hammaslääkäriajan, koska mulla on ilmeisesti reikä hampaassa. Mutta enhän mä sinne voi mennä jos joudun yskimään koko ajan :'D
Mua myös ärsyttää, kun haluaisin kirjottaa ja koen olevani ihan hyväkin siinä, mutta en vaan jotenkin osaa alottaa. En tiedä mistä kirjottaisin, oon laiska keksimään originaalia, kyllästyny Potter-fandomiin, ja laiska opettelemaan uutta fandomia. Plus, että mulla on joku tällanen toukka, joka syö aikaa tehokkaasti,.µ n sdnm (ja haluaa kirjoittaa mun kanssa). Joku vois vaan repiä mua niskasta kiinni ja ruveta mun muusaksi.