Ihan mahtavaa kuulla teistä kaikista ja todella kiva, kun laitoitte viestiä tänne vielä näin nopeasti!
zilah, todella harmi, että on ollut töissä liian kiirettä. Se on kyllä niin, että omasta jaksamisestaan on pakko pitää huolta, muuten ei tule mistään mitään, eikä sitä kukaan muukaan tee. Kiva, jos työkiireet alkavat helpottaa.
Minulla on sama juttu, eli liikaa töitä on ollut liian pitkään, ja siinä ne kuulumiset oikeastaan ovatkin.
Kirjoittaminen ja lukeminen olisi mahtavaa vastapainoa, jostain syystä siitä on vain ollut vaikea saada otetta.
Paljon intoa ficin kääntämiseen!
Fiorella, ihan samat fiilikset, että loman loppuminen surettaa aina yhtä paljon, minulla se tapahtui viikko sitten. Tuntuu epätoivoiselta, että seuraavaan pidempään lomaan on lähes vuosi aikaa.
Kiitos tilannepäivityksestä hääparin osalta, ja täytyy kyllä sanoa, että ottaen huomioon tämän salaperäisyyden verhon häiden ympärillä, kyllä sinulla on todella paljon tietoa aiheesta.
(Ja tuo Livin miesseuralainen on enintään hyvä ystävä, mitään muuta en suostu uskomaan
)
En siinä mielessä ymmärrä, miksi häät on haluttu myydä yksinoikeudella jollekin julkaisulle, kun eihän Connorilla pikkurahasta ole puutetta, mutta kukin tyylillään. Minulle tuli muuten sama tunne kuin
zilahille, että repesin, kun Larsson mainittiin jälleen. En tunne kaveria ollenkaan, mutta aina kun mainitsette hänet, tulee mieleen se loistoficcisi Larssonin lerssistä.
Oli kyllä niin loistoveto inhokkiparituksen osalta kuin voi olla.
Liz, ihan samat fiilikset Donald Trumpista. Harmittaa sekin, kun noin yleisesti ottaen en ole kovin innokas politiikan seuraaja, ja nyt nämä amerikkalaiset presidentinvaalit ovat ahdistava jännitysnäytelmä jo kolmannen kerran peräkkäin. Ensin 2016 tyrmistys, epäusko ja neljän vuoden harmitus, 2020 helpotus piinallisten viikkojen ja kuukausien jälkeen ja nyt taas sama juttu. Olin kyllä hirveän iloinen, kun Kamala Harris päätyi nyt demokaattien ehdokkaaksi, kun en usko millään, että Joe Biden olisi enää pystynyt tai jaksanut kampittaa Trumpia. En ole ikinä voinut ymmärtää, miten ihmiset voivat kannattaa tuollaista tyyppiä, mutta toisaalta jos Teemu Selännekin äänestää tätä, mikseivät sitten amerikkalaiset. Ei auta muu kuin toivoa parasta.