Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 304427 kertaa)

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2295 : 07-08-2024, 08:43:17 »
Minä en ole ikinä elänyt tavallista kummempaa elämää, ei köyhää eikä rikasta, ja olen aina ollut onnellinen. Että varmaan se tylsä tavallinen on normaalille ihmiselle parhainta, jos siihen on mahdollisuus. Mutta nuo ovat varmaan tottuneet rikkauksiinsa. En usko, että Laurenkaan on kovin vaatimattomista oloista lähtöisin - vaikuttaa olevan jonkunlaisen hienostoperheen tytär.

Ja nyt alkoi naurattaa ajatus, että häiden päätteeksi vietettäisiin tuhojuhlat.  ;D Mistä sen tietää, vaikka siitä tulisikin trendi, onhan nyt jo sellainenkin trendi ollut, että hääpuku tuhotaan ja vielä kuvataan. Ainakin kastellaan vedessä.  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2296 : 14-08-2024, 11:55:28 »
Saako naurattaa vähän, kun arvasin Voguen oikein?  ;D Toki, mikä muukaan olisi ollut tarpeeksi hyvä? Se yllätti, että juuri Vogue Australia veti pisimmän korren ja sai jutun. Siinä on kuvia ihan urakalla:

https://www.vogue.com.au/fashion/news/lauren-kyle-connor-mcdavid-wedding/image-gallery/c6154343902cba2746075b08dddb8949

Hulppeaa on ollut, mutta Laurenilla on tyylitajua. Ja Muskokan järvi kauniine maisemineen on minullekin kirjallisuudesta rakas paikka (L.M.Montgomeryn Sininen Linna! ❤)

Viisi mekkoa! Joissa mukana Ralph Laurenin vintagea ja Vivienne Westwoodin couture-mallistoa, ja Oscar de la Rentaakin! Rikkaitten ei tarvitse valita. ;D Liziä ei taatusti kiinnosta, mutta minä rakastan etenkin vintage-muotia ja totta kai se on kiehtovaa kun kuitenkin olen ompelija itsekin. Aika mielenkiintoista, että Laurenin äiti on nimennyt tyttärensä lempisuunnittelijansa Ralph Laurenin mukaan. :o Ei ne ihan köyhäintalosta tulleita onnenonkijoita liene Kylen perhekään.

Lainaus
Saving her most dramatic—and historically momentous—look for last, Lauren changed into the Chloé dress for her afterparty, a vintage look from when Stella McCartney was creative director. “When I was looking for an afterparty look,” Lauren says, “I stumbled upon a photo of Kate Moss on the runway, wearing the most beautiful ice blue mini dress with a beaded tassel and embroidery—I knew this was what I needed my “something blue” to be.”

And so began the hunt. Lauren reached out to several vintage stores over a period of many months to source this dress. Moss wore the dress in 1997, during Chloé’s spring/summer 1998 presentation, McCartney’s first with the label. After a prolonged effort, she gave up the hunt and tasked Annie’s Ibiza with recreating it, who were more than willing to help.

But then, fortune struck. “ Two weeks before the wedding, we got a message from a vintage store in New York, the Chloé dress was found. It was truly meant to be.” Lauren wore it for the first part of her afterparty, before changing into the Annie’s Ibiza version to preserve the original, and danced the night away.
Aika huikea tarina, vaikka minusta tuo mekko ei lopulta hääppöinen ollut. Mutta toki ihana, jos se on hänelle tärkeä.

Minua jäi mietityttämään, missä oli Leon, joka ei näy kuin yhdessä juhlintakuvassa kunnolla (sen perusteella on saattanut vaikka känniräpätäkin! ;D). Samoin Liv juhlistaa hetkiään Laurenin lähellä, mutta ei laittanut yhtään kuvaa (ainakaan vielä) sen aveccinsa kanssa julki.  ;D

Se maininta myös pisti silmään, että jäyhänä pidetty Connor on lausunut oikein romanttisen tunteikkaat vihkivalat. Suloista.
Lainaus
“An unexpected element of the wedding were Connor’s vows. He is usually more reserved and quiet about his emotions but his vows were so emotional and heartfelt—it was really special to share that in front of all of our friends and family.”
Mutta jään miettimään Leonin tunnelmia...
« Viimeksi muokattu: 14-08-2024, 11:58:08 kirjoittanut Fiorella »

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 289
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2297 : 14-08-2024, 13:48:30 »
Joo, ei mua kyllä kiinnosta, mutta katselin noin niin kuin nopeasti ja totesin, että aika tylsän näköistä. ;D Sillä rahalla mitä noillakin on niin ei noilla mielikuvitusta kylläkään paljoa ole tai eivät ehkä sitten uskalla sitä vapaasti käyttää, jos olisikin, kun järjestävät noin värittömiltä näyttävät häät.

Ei jatkoon! ;D

Poissa Ygritte

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 7
  • [igrit]
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2298 : 14-08-2024, 14:45:23 »
Mun täytyy sanoa, että oon Lizin kanssa samoilla linjoilla (kiitos Fio, kun yksärillä näiden häiden ja tämän ketjun olemassaolosta muistutit, olisi muuten voinut mennä tämäkin ohi!<3), todella tylsän näköiset häät ;D Siis tottakai nuo ovat varmaan juuri sellaiset häät, joita nykypäivän ökyrikkaat järjestelevät ja minähän en semmoisesta elämästä mitään tiedä, mutta olisin odottanut ehkä jotain erikoisempaa. Nyt nuo näyttivät samanlaisilta, kuin kaikki muutkin vastaavat häät, ja Connorkin monissa kuvissa näyttää just siltä, että hänen on käsketty seisoa tässä ja katsoa tuonne, ja puuttuu jotenkin se ihana romanttisuus.

Kuten tuo kuva, jossa he suutelevat. Kaunis kuva, ihana pusu, mutta pidetään selvästi etäisyyttä, ettei ehkä mene puku ryppyyn tai kampaus pilalle:D En tiedä, jotenkin vähän kolkon kuvan saa monesta jutusta. Mutta lopussa sentään näyttää olevan hauskaa, ja Connorkin hymyilee vihdoin leveästi, kun käsi hipaisee Leonin kättä (tulkitsen tämän heti heidän väliseksi romanssikseen), joten loppu hyvin kaikki hyvin:D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2299 : 14-08-2024, 14:57:05 »
Nämä olivatkin Laurenin näköiset häät ja Laurenin klassista tyyliä hienostuneilla ja tarkkaan harkituilla yksityiskohdilla. ;) Eivät minunkaan tyyliäni, joskin joitakin juttuja arvostan, esimerkiksi sijaintia ja vintagea.

Mutta esim. Clauden ja Ryannen häissä oli lämpöä ja tunnelmaa ihan eri tavalla. Olin näistä häistä ihan hurmaantunut ja jos olisin nuori ja naimisiin menossa niin jotain tuon tapaista tykkäisin itsekin varmasti järjestellä.

https://sjmagazine.net/weddings/philadelphia-flyer-claude-giroux-says-i-do-in-fairy-tale-wedding
https://www.twobirdsnewyork.com/blogs/inspiration-and-real-weddings/ryanne-claude-girouxs-bohemian-white-barn-wedding
https://www.everand.com/article/450330834/Ryanne-Claude

(Pitää vielä lisätä, että aloin noiden hääkuvien jälkeen seurata somessa tuota kuvaajaa, koska hänellä oli todella vahvatunnelmaisia, kauniita kuvia muutenkin.)

Kuten tuo kuva, jossa he suutelevat. Kaunis kuva, ihana pusu, mutta pidetään selvästi etäisyyttä, ettei ehkä mene puku ryppyyn tai kampaus pilalle:D En tiedä, jotenkin vähän kolkon kuvan saa monesta jutusta. Mutta lopussa sentään näyttää olevan hauskaa, ja Connorkin hymyilee vihdoin leveästi, kun käsi hipaisee Leonin kättä (tulkitsen tämän heti heidän väliseksi romanssikseen), joten loppu hyvin kaikki hyvin:D
Ne pitää aina vähän etäisyyttä. Nythän on jo selvästi hurjasti läheisyyttä, kun Connor julkisesti pitää käsiä Laurenin keholla. Meitä on naurattanut aina se, miten Connor pitelee mieluummin kiinni vaikka omasta polvestaan kuin tyttöystävänsä vyötäröltä tai käsivarrelta (Lauren kylläkin janoaa sen kosketusta!) ja toisaalta Leonin kanssa ne kiehnää yhdessä kuin kaksi kissanpentua korissa. ;D
« Viimeksi muokattu: 14-08-2024, 15:05:17 kirjoittanut Fiorella »

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 289
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2300 : 14-08-2024, 16:01:26 »
Mä oon muutenkin sitä mieltä, että häät yök. Siis onko mitään kauheampaa ja muinaismuistoisempaa asiaa olemassakaan.  ;D Jos menisin naimisiin niin en siltikään mitään häitä pitäisi. Se on maistraatti ja asia on sillä selvä, mutta näillä on vielä rahaa, millä mällätä niin miten ne saa aikaiseksi noin tylsät häät? Lauren on tylsä ja mielikuvitukseton ihminen - ilmeisesti yhtä tyhjäpäinen kuin miltä näyttääkin ja osaakin vain kopioida muilta. Ja Connor on vielä vähemmän mielikuvituksekas. Luultavasti.  ;D Raha menee tuossa väessä ihan hukkaan.  ;D

Mä en muista mitään myöskään Ryannen ja Clauden häistä, mutta niiden hääkuvista jäi sentään mieleen se, että ne ihmiset tykkää toisistaan. Laurenin ja Connorin häistä ei jää mieleen edes se.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2301 : 03-09-2024, 22:24:08 »
Yhtä paljon kuin häitä on odotettu tietoa, jatkuuko Leonin sopimus Connorin rinnalla. Ja viimeiseen astihan ne vitkuttivat, mutta niin se lopulta toteutui. ❤ Onnen päivä!  ;D Leon saa nyt kuherrella kapteeninsa karvaisessa kainalossa seuraavat kahdeksan vuotta. Tosin jo vitsailimme, että entä jos nyt Connor lähtisikin...  ;D Mutta ei se lähde. ❤

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2302 : 04-09-2024, 05:25:51 »
Jee! <3 <3 <3 Nyt vain lisää Leon/Connor- ficcejä tulemaan! <3  ;D


zilah

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 289
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2303 : 04-09-2024, 08:20:19 »
Yhtä paljon kuin häitä on odotettu tietoa, jatkuuko Leonin sopimus Connorin rinnalla. Ja viimeiseen astihan ne vitkuttivat, mutta niin se lopulta toteutui. ❤ Onnen päivä!  ;D Leon saa nyt kuherrella kapteeninsa karvaisessa kainalossa seuraavat kahdeksan vuotta. Tosin jo vitsailimme, että entä jos nyt Connor lähtisikin...  ;D Mutta ei se lähde. ❤

Haluan huomauttaa, että eivät todellakaan vitkuttaneet viimeiseen asti tätä sopimusta. Leonin sopimuksessa on ensi kausi vielä jäljellä. Nämä oli ajoissa, jo pari viikkoa ennen harjoitusleirien alkamista. Viimeiseen vitkuttaminen olisi tarkoittanut ensi kesänä sopimuksen tekemistä. Ihan vain noin sivumennen mainintana, toki siinä vitkuttamisessa olisi ollut riski, että seura treidaa Leonin, mutta ei olisi ollut ensimmäinen kerta, että huippupelaaja istuu viimeiseen asti seuraavaa ratkaisevaa sopimustaan. Mitä siis tuosta voi päätellä? Seuran intressi oli pitää Leon ja Leonin intressi oli pysyä Edmontonissa.

Mutta ajattele, jos Connor lähteekin? ;D Mua naurattaa se, että Leon sanoi haastattelussa sopimuksestaan, että hän teki niin kuin itselleen oli parasta. Ja sitten heti seuraavassa lauseessa paljasti, että oli puhunut lukuisia (numerous oli se sana mitä se käytti) kertoja Connorin kanssa.  ;D Se raukka yritti niin kovasti kuulostaa siltä, että kyseessä oli itsenäinen oma päätös.  ;D ;D
« Viimeksi muokattu: 04-09-2024, 08:24:54 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 289
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2304 : 09-09-2024, 08:31:57 »
Katoin loputkin hääkuvista ja pysyn yhä mielipiteessäni, että vaikk Fiorellan mielestä Laurenilla on tyylitajua ja vaikka kaikki on ilmeisesti suunniteltu kaikkia yksityiskohtia myöten niin väritys on minun mielestäni tylsä ja ankea. Jotenkin noista häistä tulee ankea fiilis värien perusteella ja toisaalta myös ilmeiden perusteella kun katsoi kaikki kuvat putkeen niin näytti siltä että hääpari olisi mieluiten ollut jossain ihan muualla kuin omissa häissään.  ;D Olisiko ehkä kannattanut suunnitella vähän rennommat ja oman näköisemmät häät sen sijaan että suunnittelee häät, jotka myy johonkin lehteen rahasta? :P ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2305 : 09-09-2024, 12:13:24 »
Tuossa on kyllä todellakin menty julkisuuskuva edellä. Haaleat värit ja vähäeleisyys ovat kieltämättä Laurenin tavaramerkki myös työssään sisustussuunnittelijana, että siinä mielessä voisi sanoa, että on ollut morsiamen näköiset häät. ;D Myös niiden koti on sen näköinen, että kaikki on tyhjää, sileää ja yksiväristä, muutamia harkittuja värilaikkuja lukuunottamatta. Kalleus ja arvokkuus ei korreloi viihtyisyyden kanssa.

Se vintage-päivä höyrylaivalla oli noista hääjuhlista eniten minun mieleeni oleva osio.

Mutta mikä hymyilyttää, niin ainakin Connor oli morsiamestaan hyvillään ja vaikuttaa siltä, että vaikka häät menivät esityksen puolelle, niin ovat todennäköisesti tyytyväisiä toisiinsa.

Haluan huomauttaa, että eivät todellakaan vitkuttaneet viimeiseen asti tätä sopimusta. Leonin sopimuksessa on ensi kausi vielä jäljellä. Nämä oli ajoissa, jo pari viikkoa ennen harjoitusleirien alkamista. Viimeiseen vitkuttaminen olisi tarkoittanut ensi kesänä sopimuksen tekemistä.
Ahaa, minä jotenkin tulkitsin sen niin, että päätös oli tehtävä elokuun loppuun mennessä. Ja ilmeisesti se oli myös tehtykin, mutta julkistettiin vasta myöhemmin toisen pelaajan surullisen kuoleman kunnioittamisen vuoksi.

Leon on nyt mielissään ja oli jo sanonutkin, että uskoo myös Connorin tekevän hyvän päätöksen jäädä siihen hänen kanssaan.  ;D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 289
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2306 : 10-09-2024, 08:27:11 »
Voisin kuvitella, että sen päätöksen Connor myös tekee, mutta silti mun mieleni haluaa kehitellä kaikkia huumoriversioita mököttävästä Leonista, jos Connor edes vihjailee, että se harkitsee muita ratkaisuja kuin jäämisen.  ;D

Leonin agentti se alunperin laittoi sen deadlinen, että elokuun loppuun mennessä olisi sopimus tehtynä. Nyt fanit vinkuu, että oli liian kallis sopimus. Niille ei kelpaa mikään. Leon oli niin kauan tosi halpa, että ansaitsee kyllä nyt olla pikkuisen liian kallis.  ;D En tiedä oliko Connor tyytyväinen morsiameensa, mutta noissa hääkuvissa se ei hirveän tyytyväiseltä näytä, mutta kärsii omat häänsä läpi. Ei kyllä Laurenkaan näytä kovin tyytyväiseltä, mutta ehkä rahat on sen arvoisia. En ole niinkään vakuuttunut myöskään siitä, että ne viihtyy hirveän hyvin kotonaan, joka on Laurenin työelämän näyttelytalo, mutta ehkä siinä on sama juttu - se on sen mainostamisen arvoista ja niillä on muita paikkoja, missä viihtyä, kun ne on jatkuvasti jossain muualla.

Ja tuo tyytyväisyys morsiamaan nimenomaan koskee häiden virallista puolta, ei niinkään naimisiin menoa tai morsianta yleensä. Kyllä ne toisiinsa tyytyväisiä on, mutta en menisi vannomaan, että kokemus oli se, mistä hirveästi lopulta nauttivat tai olisivat voineet varmaan nauttia enemmänkin, jos ei olisi mennyt näytelmän puolelle. Ja toi on just se mikä mua häiritsee koko naimisiin menossa. Se on näytelmää muita ihmisiä varten. Ei tosiinsa sitoutuneet ihmiset tarvitse näytelmiä muita ihmisiä varten. Siksi melkeinpä kaikki ne ihmiset, joita mä tunnen ja joilla on ollut pakko mennä naimisiin, on just ihmisiä, jotka on osoittautuneet jollain tavalla epäluotettaviksi.
« Viimeksi muokattu: 10-09-2024, 08:32:36 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2307 : 10-09-2024, 12:38:16 »
Ja toi on just se mikä mua häiritsee koko naimisiin menossa. Se on näytelmää muita ihmisiä varten. Ei tosiinsa sitoutuneet ihmiset tarvitse näytelmiä muita ihmisiä varten. Siksi melkeinpä kaikki ne ihmiset, joita mä tunnen ja joilla on ollut pakko mennä naimisiin, on just ihmisiä, jotka on osoittautuneet jollain tavalla epäluotettaviksi.
Me varmaan tunnetaan vähän erilaisia ihmisiä, koska minun kokemuksella epäluotettavammaksi ovat osoittautuneet ihmiset, jotka eivät sitoutumislupauksistaan huolimatta ole olleet halukkaita menemään oikeasti vihille. Jos sanotaan, että ihan sama onko meillä jotain paperia tai ei, niin eikö silloin ole ihan sama se vihkiminen suorittaa ja vahvistaa sanansa todeksi? ::) Minun nähdäkseni siinä vain pedataan mahdollisuutta livistää mahdollisimman vaivattomasti sopivan tilaisuuden tullen.

Mutta sen suhteen täysin samaa mieltä, että ei häiden tulisi olla muita ihmisiä varten eikä varsinkaan mitään ylitseampuvaa teatteria. Parhaimmillaan kuitenkin siinä on tilaisuus tehdä jotain lämminhenkistä yhdessä läheisimpiensä kanssa ja luoda kauniita muistoja. Meillä on toki pienemmän mittakaavan meininkiä muutenkin; monet kakut on yhdessä häihin leivottu, koristeltu ja siivottu juhlatiloja, musisoitu ja tanssittu porukassa ja kirjoiteltu runoja ja lauluja, kuka tehnyt kampauksia tai lainannut häihin autoaan. Aika monta häämekkoa olen itsekin koristellut, kirjaillut, muokannut oikeaan kokoon ja juhlamekkoja ommellut alusta lähtienkin. Sen olen kuitenkin linjannut jo nuorena, että alusta pitäen en valkoista hääpukua ompele, ennen kuin minulla on tilat, joissa ei tarvitse työskennellä lattialla. ;D

Yhdessä tekeminen tekee minusta häistä merkitykselliset, mutta toki olen viihtynyt hyvin monissa häissä, joissa olen ollut ihan puhtaasti vieraanakin. Silläkään ei ole väliä, onko millaiset tarjoilut; usein on ollut vain kahvit kotona maistraattivihkimisen päälle ja sekin on ollut hienoa ja juhlallista, vaikka monella on mielikuva, että häitä varten pitäisi olla suunnilleen tuomiokirkko ja hevosvaunut.
« Viimeksi muokattu: 10-09-2024, 12:39:48 kirjoittanut Fiorella »

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 289
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2308 : 10-09-2024, 15:13:51 »
Lainaus
Me varmaan tunnetaan vähän erilaisia ihmisiä, koska minun kokemuksella epäluotettavammaksi ovat osoittautuneet ihmiset, jotka eivät sitoutumislupauksistaan huolimatta ole olleet halukkaita menemään oikeasti vihille. Jos sanotaan, että ihan sama onko meillä jotain paperia tai ei, niin eikö silloin ole ihan sama se vihkiminen suorittaa ja vahvistaa sanansa todeksi?


No varmaan sitten ollaan, koska mä en yhteiseloa ajatellen ymmärrä pakkomiellettä päästä naimisiin ellei se ole just konsti saada itselleen elatus toiselta loppuelämän ajan eli ajatus, että voi heittäytyä toisen siivelle ja saada puolet rahoista ja vaihtaa taas uusin naimisiin jonkun toisen kanssa. Näin on tehneet muutamat meidän suvun naiset - juuri ne jotka aina haluaa ne prameat kirkkohäät ja olla morsian valkoisissa. ;D Ja jos mun sana sitoutumisesta ei riitä niin sitten se ei riitä, mutta toisaalta en ymmärrä mihin mä tarvitsen ylipäätään kenenkään lupausta sitoutumisesta, kun se on ihan paskaa muutenkin. Ei kukaan voi tietää, että kestääkö tunteet ikuisesti vai ei ja on uskomattoman itsekästä edes vaatia sitä.  ;D Ja miksi kukaan edes haluaa sitä? Se on yhtä tyhjän kanssa kun se että hankkii jonkun talon kuvitellen että siinä pitää sitten elää vuosikymmenten ajan. Jep, koko naimisiinmeno ja sitoutuminen on pelkkää paskaa, ajan ja ihmisten henkisen kapasiteetin tuhlausta, koska se on täysin epärealististakin.  ;D
« Viimeksi muokattu: 10-09-2024, 15:15:59 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2309 : 10-09-2024, 15:56:15 »
Tuo on tavallaan saman kolikon toinen puoli; yhtä lailla yritys hyötyä itse sen sijaan, että avioliiton näkisi "meidän" liittona ja yhteisenä tavoitteena elämälle. Jos on erosta ja rahoista huolissaan, voi aina tehdä avioehdon. Varsinkin nykyään, kun naimisiin ei mennä enää nuorina ja aloiteta yhdessä tyhjästä, vaan on jo sitä omaa omaisuutta mahdollisesti kummallakin alla.

Mielipiteet varmasti muodostuvat sen perusteella, millaisiin ihmisiin ja tilanteisiin on törmännyt. Minulla ei ole niinkään kokemusta ihmisistä, jotka olisivat lähteneet suhteeseen hyväksikäyttöajatus puolin tai toisin pohjallaan. Onhan sitä kaikenlaista sattunut itse kullekin, mutta käsittääkseni ei tuollaisessa tarkoituksessa.

Kyllä minäkin tässä vaiheessa elämää voisin harkita, että olisi molemmilla omat kodit ja välillä voisi rauhoittua omiin oloihinsa, mutta olisin toivonut sellaista, että olisi ollut joku rakas ja läheinen ihminen jo nuorena, jonka kanssa olisi saanut rakentaa yhteisen elämän. Elämä vain ei aina noudata suunnitelmia ja toiveita, sellaista se on. Toisaalta joskus elämä voi yllättää hyvinkin iloisesti!  :D