Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 317565 kertaa)

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 186
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2310 : 15-09-2024, 03:50:26 »
Mä unohin kuinka kauan mulla menee tän tietyn ficin lukujen nauhotuksessa (tunti)... ja miten paljon kauemmin sen editoinnissa, koska lisään äänitehosteita. Perhana on ämmä aika kuitti. Josko nukkumaan...

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 138
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2311 : 03-10-2024, 23:01:06 »
Nykkö tää paikka sit kuoli.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2535
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2312 : 04-10-2024, 04:49:06 »
Toivon, että ei. Nytkin on uusia ficcejä suunnitteilla. Koko kesä on kyllä ollut kiireistä, mutta pian on aikaa enemmän olla täälläkin.


Zilah

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 296
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2313 : 04-10-2024, 12:49:07 »
Tiedä siitä, että kuoliko mutta vähän epäilen, että tänään alkava änärikausi voi vaikuttaa siihen, että tuleeko täällä edes itsekseen naureskeltua kaikelle, mitä kaukalossa näkyy.  ;D Jospa siitä saisi matskua, jota ei voi olla käyttämättä. (Ikään kuin ideoista olisi pula LOL. Aikaa ja jaksamista ei vaan tahdo olla). Jollain tavalla ficcariaika on muutenkin sellaista aikaa, joka saisi jäädä taakse enkä tarkoita kirjoittamista vaan kaikkea muuta, mikä muinaiseen foorumielämään liittyy.  :P

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1074
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2314 : 04-10-2024, 15:50:56 »
Minulla on kouluhommien kanssa kädet täynnä, mutta puolestaan pää on täynnä ficci-ideoita! Toivon, ettei tämä siihen hyydy, vaikka joku hetkeksi hiljenee.  ;) Kyllä joka päivä tarkistan, onko tänne tullut viestejä, ja muuten harjoitan ahkeraa yksinpuhelua.  ;D Liittykää höpöttelemään!

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 296
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2315 : 05-10-2024, 12:53:04 »
Jaa, mutta kun ei oikein mitään puhuttavaa. Elämä on sillä tavalla aika tylsää eikä mitään tapahdu ainakaan sellaista, mistä jaksaisi jutella. Ei mua edelleenkään kiinnosta paljoa puhua siitä, mitä mulle tapahtuu. Voisin toki jauhaa USA:n pressanvaaleista ja siitä, miten kauhea Trump (ja Vance) on, mutta mieluummin saisin edes aikaisiksi Trump/Vance -tekstin ;D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 296
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2316 : 10-10-2024, 13:19:05 »
Ai että taas saa nauraa! Edmonton Oilers avasi kautensa 6-0-tappiolla! ;D Saan taas todistaa kuinka huono fani olen, kun mua naurattaa tällaiset eeppiset floppaukset, vaikka siis tosiasiassa peli ei ollut niin huono kuin numeroista voisi luulla. Mutta siis kausi alkoi hyvin lupaavasti.  ;D ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 582
  • Rakkautta vain
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2317 : 10-10-2024, 20:12:22 »
Onko tämä Edmontonin aloitus nyt vähän niin kuin viime kauden toisintoa? ;D Se kausi loppui kyllä tosi paljon paremmin kuin miten alkoi, että toivotaan parasta tämänkin kauden osalta. Itsekin ajattelin kyllä, kun näin tuon tuloksen, että mitä ihmettä tämä nyt on. ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1074
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2318 : 10-10-2024, 22:22:20 »
Minäkin ajattelin, että näinhän se lähti viime vuonnakin, ja silti melkein voittivat! Että ei sitä vielä tiedä.

Seuraan itse sen verran, että kiinnostaa meidän pikku kaksikon lisäksi Claude (Ottawa), Hubby (Calgary) ja ihan uteliaisuudesta myös Floridan suomalaiset. Lähinnä se, miten menee.

Ryanne ja Claude saivat juuri kolmannen pikku pojan perheeseensä.  :-* Vauvauutisia ei voita mikään.  :D


Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 296
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2319 : 11-10-2024, 07:38:58 »
Vauvauutiset on tylsiä, varsinkin kun nuo lisääntyy vain samannäköisten blondien naisten kanssa.  ;D ;D Sitä naureskelin tuossa just äsken viimeksi kun Floridan kapteeni Brady Tkachuk on lisääntynyt vaimonsa Emman kanssa ja Emmakin on just sellainen mitäänsanomattoman näköinen nätti blondi, joita noilla on kolmetoista tusinassa.  ;D Ne tuottaa maailmaan vaaleita lapsia. Mä epäilen että se on joku lätkän sisäinen rasistinen kultti, johon ne kaikki kuuluu samalla kun ne kaikki kannattaa Trumpia. Nythän oli joku juttu Sirpa Selänteen intohimoisesta konservatiivien kannattamisesta (Sirpa Selänne äänestää ylpeänä Trumpia LOL). Hitto, jos kaikki lätkävaimot on samanlaisia niin niiden lisääntyminen ei todellakaan ole mikään hyvä juttu, levittävät vielä idioottimaiset arvonsa jälkipolvilleen, jotka ovat kultalusikka suussa syntyneitä ja uskovat siksi, että ovat ansainneet kaiken itse.  ;D ;D Ai että mä seuraan ihan väärää urheilulajia, mutta on tiennyt tämän lapsesta lähtien. Lätkää pelasi lapsenakin vain ne, jotka asuivat siellä paremmilla asuinalueilla kuin vuokrakerrostaloissa. ;D ;D
« Viimeksi muokattu: 11-10-2024, 07:43:38 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2535
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2320 : 11-10-2024, 08:44:12 »
Sun pitäis Liz kirjoittaa joku Mpreg- ficci! Vaan kumpi olisi onnellinen äiti? Connor vai Leon?  ;D ;D ;D


zilah

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 296
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2321 : 11-10-2024, 10:25:58 »
Älä ehdottele mulle tuollaisia tai kirjoitankin.  ;D Leon olisi se äiti, kun sehän se tahtoi olla Connorin kukkaistyttö häissäkin.  :D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1074
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2322 : 11-10-2024, 13:17:58 »
Minulle tuli mieleen se ulkomainen ficci, jossa Connor synnytti jääkiekon. ;D Eikö se ollutkin Connor? Vai Leon?

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2535
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2323 : 11-10-2024, 15:11:14 »
Mulle tuli mieleen sellainen, et jos se vauva syntyis täysi jääkiekkovarustus päällään. Kypärät, luistimet ja mailat.  ;D ;D ;D


Zilah

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1074
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2324 : 11-10-2024, 20:22:54 »
Mulle tuli mieleen sellainen, et jos se vauva syntyis täysi jääkiekkovarustus päällään. Kypärät, luistimet ja mailat.  ;D ;D ;D
Zilah
Onnea synnyttäjälle. ;D Toivottavasti luistimissa on teräsuojat paikallaan. ;) Mutta ainakin lapsen pää olisi kauniin muotoinen, kun ei litistyisi kypärän suojaamana. ;D

Ja toivottavasti maila olisi lyhyempää mallia.  ;D