Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 322894 kertaa)

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2325 : 11-10-2024, 22:37:11 »
Joo, no tää menis jo vahvasti fantasian tai ehkä parodian puolelle. Ja ehkä se penska pitäis syntyä keisarinleikkauksella, jos mpregiä kirjoittaa.  ;D

Mitäpä sanot, Liz?

Zilah

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
« Vastaus #2326 : 13-10-2024, 12:30:50 »
Ja sitten Edmontonille uusi tappio, tällä kertaa vielä ihan häntäpään joukkueelle. :( En käsitä, miten tämä on mahdollista näin kovilla pelaajilla, jotka olivat tosi lähellä viedä Stanley Cupin vain muutama kuukausi sitten. Eikö niitä huvita pelata, vai nukutaanko siellä? ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #2327 : 14-10-2024, 08:47:05 »
Tänä aamuna voidaan lisätä kolmaskin tappio listaan ja myös yhdelle huonoksi povatulle joukkueelle. Kyllä nyt menee pojilla tosi hyvin. Hei, mutta Jeff Skinner teki maalin! ;D Aika menee kyllä kun siivillä, kun mä aattelen yhä tuota Skinneriä sellaisena kahdeksantoista vuotiaana pikkupoikana ja oikeasti se taitaa nykyään olla 32-vuotias.  ;D ;D

Jefff Skinnerin eka maali Oilersissa
« Viimeksi muokattu: 14-10-2024, 09:15:49 kirjoittanut Lizlego »
"Dig the f**k in! Right now!"

-Connor McDavid

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #2328 : 16-10-2024, 13:57:21 »
Oilers otti avausvoittonsa tänä aamuna, vaikka en ole varma, että oliko voitto kuinka ansaittu, kun Connor ensin kaatoi miehen ja sen takia pääsi karkuun.  ;D ;D Mutta voitto kuin voitto. Jospa se tästä lähtee? ;D

-Connor McDavid

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #2329 : 31-10-2024, 08:11:48 »
Ehkä tämä paikka sitten todellakin kuoli, kun en itsekään jaksa edes itsepuhella lätkästä täällä eikä täällä puhu eikä kirjoita kukaan muukaan.  ;D

Ai niin, Connor McDavid loukkaantui ja on poissa peleistä. Odotan sen takia näkeväni erittäin pissyn Leonin. Toivottavasti keksivät pyytää paljon haastatteluja, koska pissy Leon on kovin viihdyttävä, vaikka tuossa allaolevassa kaikki ei olekaan ihan pissyä. ;D

Leon vs. toimittajat

« Viimeksi muokattu: 31-10-2024, 08:18:50 kirjoittanut Lizlego »

-Connor McDavid

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #2330 : 31-10-2024, 13:18:29 »
Jutellaan vaan! ;D Minulla kiire vaivaa tällä viikolla, mutta jospa se siitä vähän helpottaisi. Minua harmittaa Leonin puolesta tuo käänne ja mietin, onko se heti lähdössä kostamaan Connorin telojalle vai yrittääkö se itse hoidella homman kotiin sillä aikaa kun rakas kapteeni viruu jalkansa kanssa kotosalla.

Ja vaikka tämä uutinen ei juuri muita kiinnostakaan, nyt on Celesten häävalmistelut lähteneet käyntiin ja pukujakin käyty jo katselemassa. Toivon, että niiden häät on siellä ranskalaisessa linnassa!

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #2331 : 31-10-2024, 17:50:53 »
Kyllä tässä itse kutakin taitaa nyt painaa ne surullisenkuuluisat ruuhkavuodet. Ei vain ehdi eikä oikein jaksakaan osallistua entiseen malliin. Silti elättelen toivoa, että vähän enemmän olisi aikaa ja energiaa paneutua tähän yhä rakkaaseen harrastukseen. ❤️

Vaikken itse edelleenkään seuraa lätkää, niin minusta on todella hauskaa seurata teidän keskustelujanne ja sitä kautta saada edes pieni murunen sitä jännitystä. 🤩 Ja mikä parasta, erityisesti pohtia kaikkia ficci-ideoita. Milloin saan sitä Connor/Leon- Mpregia? 🤩 Minulla takkuaa sen ficinkäännöksen kanssa, mutta en ole menettänyt toivoani senkään suhteen. Tulevat viikot ovat onneksi vähän rauhallisempia.

zilah

Poissa sulo2

• viilee tyyppi
« Vastaus #2332 : 01-11-2024, 11:27:56 »
Pitäiskö polkasta taas kalunteri kasaan?  8)

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #2333 : 01-11-2024, 23:24:23 »

Joooooo! 🥳🥳🥳🥳🥳 Veit jalat… ei kun sanat suustani Sulo! ❤️ Juuri tämä pyöri mullakin mielessä. 🤩

zilah

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #2334 : 04-11-2024, 13:24:59 »

Onko Kalevilla jo joulunodotus käynnissä? ;D

-Connor McDavid

Poissa sulo2

• viilee tyyppi
« Vastaus #2335 : 04-11-2024, 22:01:38 »

Onko Kalevilla jo joulunodotus käynnissä? ;D

Muut kirjoitusprokkikset on sellaisessa pohjamutavaiheessa, että Kalevituttais ehkä.  ;D

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #2336 : 05-11-2024, 09:14:09 »
Ei kai siinä sitten. Polkaistaan vaan kalunteri pystyyn niin on jotain joulutunnelmaa tai antijoulutunnelmaa täälläkin. ;D

-Connor McDavid

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
« Vastaus #2337 : 06-11-2024, 10:31:02 »
Joulukalenteri kyllä piristäisi, kannatan lämmöllä! :D Jos saisin itsekin kirjoitettua siihen jotain näin kamalan pitkän tauon jälkeen. Muutenkin tässä tarvitaan nyt piristystä näiden Amerikan vaalien jälkeen.

Saako sanoa pahasti? Ehkä täällä uskaltaa. Olen niin vihainen, surullinen ja masentunut siitä, että amerikkalaiset valitsivat mieluummin sian kuin naisen presidentiksi. :( Ainoa pieni lohtu on se, että neljä vuottakin kuluu melko nopeasti.
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa sulo2

• viilee tyyppi
« Vastaus #2338 : 06-11-2024, 12:28:03 »
Joulukalenteri kyllä piristäisi, kannatan lämmöllä! :D Jos saisin itsekin kirjoitettua siihen jotain näin kamalan pitkän tauon jälkeen. Muutenkin tässä tarvitaan nyt piristystä näiden Amerikan vaalien jälkeen.

Saako sanoa pahasti? Ehkä täällä uskaltaa. Olen niin vihainen, surullinen ja masentunut siitä, että amerikkalaiset valitsivat mieluummin sian kuin naisen presidentiksi. :( Ainoa pieni lohtu on se, että neljä vuottakin kuluu melko nopeasti.

... paitsi jos Trumppeli saa suunnitelmat läpi ja neljän vuoden päästä ei tartte äänestää  :-X

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #2339 : 06-11-2024, 13:56:36 »
Pahatar sen puki hyvin sanoiksi.

Trumphan on selvästi aikeissa ryhtyä Putiniksi, mutta mä en usko, että se ukkeli pysyy sitä neljää vuotta edes hengissä. Järjissään nyt ei ainakaan, kun ei ole nytkään. Olen surullinen, pettynyt, vihainen, mutten yllättynyt. Se, mikä mua eniten närästää on se, että maahanmuuttajat on äänestäneet Trumpia. Trumphan on uhannut palauttaa voimaan vanhan lain, jonka nojalla voidaan palauttaa/karkottaa oikeastaan kuka tahansa. Se, että mihin on sitten asia erikseen. Trump on rasisti ja fasisti, valkoisen ylivallan kannattaja.

Jessus nyt sitä naamaa joutuu jatkossakin katselemaan.  :o :P

-Connor McDavid