Mä ostin itselleni eilen Kyöpelivuorimunan.
Mulla menisi vaan hermot jossain munankätkemis - ja etsimisleikeissä, mutta muistan aina heränneeni niin aikaisin, ettei pääsiäispupu ollut ehtinyt munia ja mä olin pettynyt.
Sen siitä on lapsena saanut, kun on ollut perheensä ainut aamuvirkku ja illantorkku.
Mä en päässyt tänään pelissä heittämään rantapalloa, kun Pelicans voitti eikä mulla edes ollut rantapalloa, mutta sain jännitystä koko rahalla, kun peli meni jatkoajalle. Nyt mä pelkään, että Pelicans voittaa seuraavan pelin ja koko sarjan ja minä olen se, joka saa sisaruksellisen vittuilupuhelun ja rantapallot kaupan päälle.
Pahoittelen, että olen liian täynnä vaan jääkiekkoa. Kesällä sitten jalkapallon EM-kisat.
Pitää tuohon loppuviimeksi sanoa, että mun mielestä taas se kuulostaa paljon lapsellisemmalta kuin loppujen lopuksi. Loppuviimeksi kuulostaa siltä, että siinä on kaksi samaa tarkoittavaa sanaa vain peräkkäin. Ensin loppu ja sitten vielä viimeksi. Loppujen loppu on paljon kohtalokkaamman kuuloinen, aikuisempi ja syvempi merkitykseltään.
Ja jos on kerran jotain loppuviimeksi niin mikä on sitten loppuensiksi?