Gua: ääh : < Minäkin haluan pois täältä pohjoisesta, kun kaikki kaverit ja muut ihanat ihmiset asuu jossakin etelässä ja minä ihan ypöyksin täällä kaukana. : < Tosin miekin oon muuttamassa ehkä tän vuoden lopussa tai ens vuoden alussa pois nykyisestä kotikaupungistani, kun porukat on päättäneet, et me muutetaan takaisin niiden syntyseuduille. D: Voisko joku tulla kertomaan mun porukoille, kuinka järjetön ajatus on muuttaa pois Oulusta jonnekin hevonkuuseen, missä lähin kauppa on yli 20 kilsan päässä lähti suuntaan mihin tahansa?.. Mie kuulemma saan käydä lukion loppuun tossa koulussa, missä nyt oon, mut mun koulumatka ois suuntaansa yli 80 kilsaa... Kulkisin isän kyydillä, koska busseja täältä ei Ouluun mee, mikä tarkottais, et pitäis lähtee joskus puoli seitsemän/seitsemän väliin ajeleen ja illalla oisin takasin joskus puoli kuuden jälkee.. Voisko joku ihan oikeesti tulla kertomaan noille, et toi idea on ihan järjetön? Ne ei usko mua ;__;
Liz: Missä päin Suomee sä asustat? Ihan vain tälleen mielenkiinnosta kyselen : D
Fiorella: Kevättä rinnassa vai? :3 Mutta joo, ilman muuta kannattaa mennä, jos meneminen ei tuota mitään ongelmaa :3 Minäkin haluaisin, mutta en vaan oo sellanen ihminen, joka menis jonnekin notkumaan ja bongailemaan söpöjä miehiä : < Enkä taida kaivata tähän ihmissuhdesoppaani tällä hetkellä yhtään ylimääräistä miestä enää : D