Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166201 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #255 : 07-02-2012, 02:35:45 »
Eipä muuta kuin onneeponnee oikein kovasti! Pidän peukkuja, jotta haastattelu menisi hyvin.

zilah

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #256 : 07-02-2012, 14:28:37 »
^Kiitos! Ilmeisesti se meni hyvin, kun sain heti ajan jatkohaastatteluun. Vähän sain satuilla sujuvasta ruotsin kielen taidostani, köh köh, mut enköhän pärjää ruotsilla (jos joskus täytyy) sen verran et yksinkertainen asiakaspalvelu jotenkuten sujuu.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #257 : 07-02-2012, 16:44:27 »
Aw, onnea Lavande <3


Uu, bongasin tämmöistä kaverin blogista:

"Häneltä on tullut tasaisin väliajoin kaikenlaista homofobista kommenttia, mutta niinpä vain raapusti kakkosen äänestyslipukkeeseen toisella kierroksella. Oli kuulemma seurannut Haavistoa vaalitenteissä ja tajunnut että 'ihmisiä ne kai vain onkin'. Itse olen hokenut samaa hänelle vasta noin kymmenen vuotta, mutta Haavisto sai viestin perille kahdessa viikossa."


Ei ihan vaalivoitto, mutta melkoinen voitto kuitenkin! \o/
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #258 : 21-02-2012, 14:17:31 »
Jes! Mä sain kirjoitettua tai siis aloitettua jotain, mitä olen yrittänyt kirjoittaa vaikka kuinka kauan! En tiedä miksi se tekee mut niin iloiseksi, mutta jostain syystä se tekee.  ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #259 : 13-03-2012, 23:10:56 »
Jessss! Tajusin just, että mulla on oikeasti helpottunut olo finistä lähtöni vuoksi. Mua on jo kauan ahdistanut sen paikan muuttunut ilmapiiri. Siellähän sai lopuksi pelätä sitäkin, että mainitseeko vahingossa jostain väärästä asiasta väärässä topikissa! Avautumistopikissakaan ei saa avautua mistä haluaa. Saaneeko neuvostossa enää väitelläkään? No, enää ei tarvi pelätä keskusteluihin osallistumista, eikä sitä jos sattuu keskustelu vähän rönsyilemään. Kiitos ja kunnia siitä! ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #260 : 13-03-2012, 23:21:22 »
Iso jes jes! Jes, mutten sano miksi, koska olen taikauskoinen! ;D Ehkä kerron perjantaina. :) Ei liity mitenkään Finiin eikä foorumeihin. Sen sanominen ei kai tuo pahaa onnea? ;D

Poissa Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 71
Vs: Jes!
« Vastaus #261 : 14-03-2012, 22:37:55 »
Meinasin ensin laittaa tän viestin Ketutus-arkistoon, mutta tajusin sitten että mua ei ketutakaan. Opiskelen lähihoitajaksi aikuiskoulutuksessa näyttötutkintona ja mulla oli tänään vika näyttöpäivä Hoito ja huolenpito-osiosta. Ensin ketutti, että joudun sanomaan hyvästit ihanille työtovereille ja vanhuksille, mutta enpäs joudukaan. Mulle tarjottiin mahdollisuutta tulla kesällä sinne keikkalaisena, mikä näyttää aika todennäköiseltä. Iso jes!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #262 : 14-03-2012, 22:43:56 »
Joo, se on aina vähän haikeaa, jos on tykästynyt ihmisiin, mutta sullahan käy hyvä munkki tuon kanssa! :D

Poissa Pansy Paradise

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 5
Vs: Jes!
« Vastaus #263 : 15-03-2012, 15:27:30 »
JES! Tilipäivä. Ruokaa. Kaikkea kivaa. Ah. Ai tätä kermaperseilyn onnea!

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #264 : 16-03-2012, 09:12:29 »
Iso jes jes! Jes, mutten sano miksi, koska olen taikauskoinen! ;D Ehkä kerron perjantaina. :) Ei liity mitenkään Finiin eikä foorumeihin. Sen sanominen ei kai tuo pahaa onnea? ;D
Nyt on perjantai!

Ja jes, että ihmisillä on kivaa ja että mä sain nukuttua piiiiiitkät unet jotka eivät liittyneet mitenkään draamailuun ja vaikka heräsinkin keskellä yötä (jota olen alkanut ilmeisesti harrastaa), se ei johtunut paniikkitunteesta vaan ihan vain jostain muusta. Ja hyvät unet jatkuivat vielä senkin jälkeen <3
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #265 : 16-03-2012, 11:24:08 »
LOL, Bbuttis. Se jes oli uutinen pienen ja kiukkuisen Sindyn kolmannesta tulemisesta eli paluusta NHL-jäille.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #266 : 16-03-2012, 11:27:03 »
Jee! No mut miten kävi? Joko se pelas? :F
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #267 : 16-03-2012, 11:28:44 »
Jee! No mut miten kävi? Joko se pelas? :F
Juu tehokkaana palasi ja pelasi. Heti sai syöttöpisteen. :D
Liz saa kertoa lisää, kun kuitenkin katsoi pelin. ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #268 : 16-03-2012, 11:42:19 »
Olihan se pakko katsoa ja jos mun pitäisi kertoa yhdellä sanalla, miltä peli näytti, niin se näytti hassulta.  :D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #269 : 18-03-2012, 20:27:00 »
Olihan se pakko katsoa ja jos mun pitäisi kertoa yhdellä sanalla, miltä peli näytti, niin se näytti hassulta.  :D

Näyttikö Sid hassulta? :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?