Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 248196 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #210 : 18-05-2010, 14:06:53 »
Lainaus
Kyllä sentään pitäisi jokaisella olla oikeus ruumiilliseen niin kuin henkiseenkin koskemattomuuteen ihan sukupuolesta riippumatta.

No niinpä! Ei naisella ole sen suurempaa oikeutta olla fyysisesti väkivaltainen kuin miehelläkään eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa kumpi on isompi. Ei fyysisesti pienempi/heikompi saa sen enempää lyödä fyysisesti vahvempaa/isompaa! On se aika outo ajatus, että isompia saisi lyödä vain sen takia, että niillä on teoriassa mahdollisuus puolustautua.  :P Käytännössä siinä kävisi varmaan juuri niin, että joutuisi sitten itse syytteeseen ja saisi vakavamman tuomion sukupuolen perusteella, mutta se juttu tuossa on se, että jokaisella pitäisi olla oikeus saada apua asiallisesti ilman sen kummempia hämmästelyjä. Toi epäasiallisuus yhä jaksaa ärsyttää.

//Sitä paitsi naisten väkivaltaisuus ei edes ole kauhean harvinaista ja on viime vuosina lisääntynyt, mutta siitä puhutaan yhä vähän ja se näköjään on edelleen sellainen asia, että luultavasti miehet, jotka sitä kokevat joutuvat vielä ties kuinka kauan sitä häpeämään, mikäli yleinen suhtautuminen asiaan on tuo. Kuinka moni mies viitsii tuoda julki kaveripiirissään sellainen asian? Ollaan kyllä vielä niin kaukana tasa-arvosta...
« Viimeksi muokattu: 18-05-2010, 14:10:26 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #211 : 18-05-2010, 15:35:47 »
Mua kyllä ihmetyttää, että tää tyyppi sai vain huomautuksen :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Joona

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 21
  • Like reflections on the page
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #212 : 18-05-2010, 20:57:23 »
Ahistavia tällaset jutut. Sitä yrittää selittää kaikille, jotka vaan haluaa kuunnella, että feminismi ei oo sitä että yritetään saada nainen ihan naiseuden takia miehen yläpuolelle ja alistamaan mies ja kaikki muu, vaan että olisi sama maailma ja samat oikeudet kaikille sukupuolesta riippumatta (ja riippumatta myös siitä, miten sukupuoli määritellään mutta siitä en nyt puhu). Sitten on tällaisia hörhöjä jotka vesitöi kaiken ja varmaan itte saattavat ajatella että jopa tekevät hyvää... tai sitten vaan ovat ääliöitä.

Ehkä meni aiheen vierestä, luultavastikin. Mutta kun mua ärsyttää ja ketuttaa.

Jon
Korkeammalle, kotiin

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #213 : 20-05-2010, 16:03:27 »
Nyt tuli sellainen vitutuksen multihuipentuma, ettei vähään aikaan! Omat käytännön asiat on niin mahdollisimman päin persettä kuin olla vain saattaa, mutta ei, se ei riitä, vaan paskaa pitää tulla niskaan oikein ovista ja ikkunoista myös töissä. Mun pää taisi justiinsa räjähtää. Kuka tulee kaveriksi niin lähdetään yhdessä Timbuktuun, tai miten olis Mombasaan, tai kenties vaikka Kaliforniaan? :P Vois aloittaa siellä ihan uuden elämän. Olis uusi motiivi ja uusi into ja elämäntapa ja elämäntyyli!  ;D
Ei tässä voi enää kuin nauraa, kun ei huvittais oikein itkeäkään...

Poissa Penber

  • Pieni sieni sateella
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 26
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #214 : 21-05-2010, 09:08:08 »
Hieman kyllä nyt ketuttaa toi suomen toiminta mm-kisoissa .___.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #215 : 21-05-2010, 12:55:02 »
Mä lähden Timbuktuun tai Mombasaan! :D ;D Mä kusen omat asiani enkä edes välitä yhtään! :) Mä en välitä siitä ettei musta ikinä tule yhteiskuntakelpoista kansalaista. :P Mä en tule menestymään enkä haluakaan.

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #216 : 24-05-2010, 01:30:16 »
Hyvä Ruotsi, näin sitä pitää tehdä sekunti ennen pelin loppumista...  >:(

Miks ihmeessä Jagr on aina vaan joukkueessa jos ei kestä ees yhtä perstaklausta...

Täs istuu nyt erittäin äkäinen ja erittäin väsynyt vannoutunut Venäjän kannattaja.

Kohta pitää ottaa Neuvostoliiton aikanen käytäntö, pelaajat leirillä 10 kuukautta parakeissa ja koko ajan treeniä. Ehkä siinä tulis sitä joukkuepelaamista. Onneks Afinogenov sentään yritti.

Poissa immmortal

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 36
    • Thoughts from Beyond
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #217 : 27-05-2010, 23:12:53 »
Minua ketuttaa tällä hetkellä ihan älyttömästi pari pätijätyyppiä. Luuleevat tietäväsä kaikesta kaiken. STNA. >:(

Poissa Penber

  • Pieni sieni sateella
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 26
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #218 : 28-05-2010, 22:57:46 »
Soitasoitasoitasoita.

Miksei se jo soita? D:

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #219 : 29-05-2010, 14:44:28 »
Mua vituttaa nyt, että ylipäänsä menin sanomaan Finissä keskusteluun... öh, väittelyyn yhtään mitään. Miksen voi pitää päätäni kiinni ja oppia, että ei niitä oikeasti kiinnosta mitä mieltä minä olen, ei niitä kukaan lue puolueettomasti ja ne edelleen kuvittelee, että kaikki mitä sanon on kuitenkin pelkästään periaatteellista vastarannankiisken mutinaa - ihan sama mitä sanon! Se juttu vitutti jo aikoinaan ja nyt pitkän hiljaisuuden jälkeen vituttaa vielä enemmän, kun olin ehtinyt jo unohtaa!  ;D Eikä mulla edes ollut mitään periaatteellista vastustusta, kun kerran luin viestejä läpi aika kiihkottomasti, mutta nyt sitten olisi periaatteellistakin vastustusta, mikä kanssa vituttaa. ;D Täytyy kaiketi välttää enää osallistumista, ainakaan vakavasti, ehkä läpällä koska mä inhoan periaatteellista vastusta. Pitää olla oikeasti aatteen takana ja taistella asioista eikä ihmisiä vastaan. No, itsepähän olen maineeni aikoinaan ansainnut. Jos vaikka vuonna nakki pääsisin siitä eroon

Ääh! Ei se niin vakavaa ole, mutta muisti on liian lyhyt ja täällä on ollut liian suojassa isojen foorumien ärsyttävyyksiltä.  ;D
« Viimeksi muokattu: 29-05-2010, 14:48:30 kirjoittanut Lizlego »

Poissa immmortal

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 36
    • Thoughts from Beyond
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #220 : 29-05-2010, 14:47:18 »
Miksen voi pitää päätäni kiinni ja oppia, että ei niitä oikeasti kiinnosta mitä mieltä minä olen
Itse en ole täysin samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, mutta minä olen huomannut tuon kans(myös omalla kohdallani joskus :D)


ps. minua ketuttaa olla yksin kotona, haluaisin tehdä jotain, mutta ei ole varaa laittaa autoon bensaa että voisin itse lähteä johonkin ;S

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #221 : 29-05-2010, 14:50:27 »
Joo, rahapula on yksi yleisimpiä vitutuksen syitä. Voisi lähteä vaikka leffaan tai kuluttamaan muuten vain aikaa, jos olisi rahaa, mutta kun on köyhyys iskenyt, pitää vain pureskella kynsiään ja pyöritellä peukaloita kun ei keksi mitä yksin tekisi.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #222 : 29-05-2010, 16:07:50 »
...kun ei keksi mitä yksin tekisi.  ;D
Vois vaikka kirjottaa jotaan *winkwink* ;)


Mää joskus sain hienosti aggressioita purettua tekstiin, valitettavasti siitä on jo liian kauan :(


Ketuttaa kun ihmiset ei kommunikoi, kun joutuu odottamaan ja.... kun pitää mennä!
Fifi-ficitLJAO3

Poissa riippakivi

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 13
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #223 : 30-05-2010, 01:01:42 »
Ketuttaa.

Mun karppaus ei onnistu. Mää inhoan ruuanlaittoa. Mua ketuttaa, kun tarttis keksiä ruokia, mitkä uppoais muullekin perheelle ja vois itekki syödä. Mun mielikuvitus vaan loppuu kesken jo kuukauden karppauksen jälkeen. Kaikesta tästä onkin sitten tuloksena täysrepsu.

Menin kauppaan hakemaan jotain nopeaa syötävää yövuorojen välillä ja mukaan tarttui jäätelö. Eikä mikään pieni jäätelö, vaan puolen litran B&J-suklaamössöpurkki. Ja mää vetelin sen pohjia myöten  ::)

Voevoe, mitähän tästäkin vielä tulee.

No, mää sain jo karppauskaverilta nuhteet. Jos vielä repsahdan, niin en kuulemma saa Pariisissa patonkia  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #224 : 30-05-2010, 14:23:19 »
puolen litran B&J-suklaamössöpurkki
Kuulema, jos repsahtaa jädeen, niin kannattaa repsahtaa juurikin tuohon merkkiin. Ilmeisesti on oikeesta kermajäätelöä :D Että sinänsä ei niin huonosti menny ;)


Ketuttaa, join eilen liikaa ja kadotin suuren osan iltaa ja yötä :E
Fifi-ficitLJAO3