Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 278618 kertaa)

Poissa Joona

• viilee tyyppi
  • Like reflections on the page
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #195 : 04-05-2010, 12:00:23 »
Tämmöttinen linkki : http://img39.imageshack.us/i/atlanticseagull.jpg/

Tietysti vois kokeilla sen tallentamista johkin muuallekin kun Imageshagiin, hmm. Pitänee kattoa kun pääsen kotiin. :)

Tiliä mulla ei Finissä oo, eli en tiä yhtään että mikä siinä kuvahommassa kiikastaa... Olen noob. Älkää kertoko mun veljelle.  ::)

Jon
Korkeammalle, kotiin

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #196 : 04-05-2010, 12:18:58 »
Viksattu ;D

// Oikee linkki oli:
http://img39.imageshack.us/img39/4579/atlanticseagull.jpg eli nappasin sitä kuvasta hiiren 2-napilla ja valitsin "Näytä kuva" jolloin tuli se oikee kuvalinkki.
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #197 : 04-05-2010, 12:19:39 »
Mutta ei se siltikään näy? :o

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #198 : 04-05-2010, 12:20:07 »
Äskön näky! :o

Siis kerkesin nähä sen päivittyvän tohon yläpuolella olevaan viestiin  :o

// Nyt näkyy?
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #199 : 04-05-2010, 12:21:37 »
Lol. Kyl se varmaan näkyikin, mutta mä kerkesin jo muokata sen sen jälkeen pois näkymästä.  ;D Luulisin.  ;D

//Joo, liian monta kokkia. Mutta toi Imageshack on aika hämärä, kun kuvan oikean linkitysosoitteen saa näkyviin vain Propertieseistä. Aika hölmöä.
« Viimeksi muokattu: 04-05-2010, 12:26:43 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #200 : 04-05-2010, 12:21:52 »
Källi ;D

// Eli tais olla liian monta kokkia :D
« Viimeksi muokattu: 06-05-2010, 16:36:26 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Joona

• viilee tyyppi
  • Like reflections on the page
« Vastaus #201 : 04-05-2010, 14:25:08 »
Kiitos, kiitos ^___^

Ootte mun sankareit.  ;D

Ja en taidakaan vaihtaa avaa ihan heti  :D
Korkeammalle, kotiin

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #202 : 04-05-2010, 20:07:28 »
Ketuttaa vainoharhaiset ääliöt jotka kuvittelevat jokaisen mielipiteeni olevan vittuilua heitä kohtaan.  >:(

zilah

Poissa Chuuko

• superhessu
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
« Vastaus #203 : 06-05-2010, 14:38:23 »
Onhan se kiva kun on paljon vapaata koulusta. Muttakun pää haojaa tähän tekemättömyyteen...
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa sulo

• viilee tyyppi
« Vastaus #204 : 09-05-2010, 20:47:58 »
Varaston siivouksen sivutuotteena löysin todisteita siitä, että yli kymmenen vuotta sitten olen kirjoittanut sangen angstista nykyproosaa. Ja jopa runoja  :o Luulin jo kaiken todistusaineiston näistä puuhasteluista tuhoutuneen (tai tuhonneeni ne), mutta näköjään haju nousee edelleen nokkaan jos ei pyyhi kunnolla :E Melkoista paperimasturbaatiota ovat  ::) Ja pahinta tässä on, että aiheet huutelevat taas. Persetin persetti. Jotenkin sitä ajattelee, että kun on oppinut ficcailun myötä irrottelemaan, niin ehkä sitä osaisi paremmin nyt... ja paskat. Menkää takaisin laatikkoon, ryökäleet!
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Goldscythe

• Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
« Vastaus #205 : 09-05-2010, 20:57:50 »
Joka paikka on niin hiivatin hiljainen, että alkaa ottaa pannuun. Kotona ei jaksa olla, mutta kun auto on hiivatti ruosteremontissa toisella puolella kylää... Jos pappa ei anna autoaan huomenna lainata, järki lähtee. Sen hätähousun kanssa ei huvita kylälle lähtee venäjäntunnille.

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #206 : 17-05-2010, 17:14:23 »
Nyt on pakko sanoa, että asiat on tosi huonosti. Ne on ollut jo kauan, mutta nyt alkaa tulla tienpäähän eikä valoa ole ikkunassa. Ja tällä ei ole mitään tekemistä jääkiekon kanssa. Se on ollut mun elämänlanka, mutta enää sekään ei riitä.  :'( :'(

Poissa Goldscythe

• Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
« Vastaus #207 : 17-05-2010, 21:42:04 »
Naapuri sai sen yhteentörmäyksen hevosen kans kuulostaan mun syyltä täysin. *järsii äärimmäisen äkäisenä kaikkien vanhojen hevoslelujensa jalkoja poikki*

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #208 : 18-05-2010, 10:07:12 »
Mistä näitä riemuidiootteja sikiää kaikkialle yhteiskunnan aloille?  :P Luulisi, että ihmisellä joku sellainen asia kuin normaali järki sanoisi miten käyttäydytään. Muutenkin koko juttu paljastaa ikävästi tietyn asenteellisuuden.  ::) Sen asenteellisuuden että miehelle on häpeäksi, jos sillä on väkivaltainen vaimo ja se ei halua/kykene puolustautumaan sellaista vastaan, mutta silti... että hätäkeskuksessakin sitten pitää olla puhelimessa joku perhanan asenteellinen riemuidiootti, niin on vähän paksua. Tuollaiset vaan samantien pihalle! Mä voin kuvitella miten tuo sama tyyppi suhtautuu muihinkin tilanteisiin, jos tuohon kommentoi noin... ei helvetti, pistää vihaksi ja kiehuttaa!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010051711681785_uu.shtml

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #209 : 18-05-2010, 13:57:24 »
Olet kyllä niin oikeassa tuossa, Liz! Huomasin saman uutisen itsekin ja kyllä kiehahti yli. Mikä siinä muka on niin vaikea uskoa, että nainen ei voisi olla väkivaltainen? Itse olen suoraan sanottuna kokenut monet naiset paljon julmemmiksi kuin mihin mies pystyy.

On kyllä miehelle kunniaksi, kun ei ole alentunut lyömään vaimoaan takaisin. Arvaahan sen, että jos siihen olisi erehtynyt, kaikki olisivat joukolla surkuttelemassa pahoinpideltyä pikkuvaimoa, hyi helvetti sentään! Kyllä sentään pitäisi jokaisella olla oikeus ruumiilliseen niin kuin henkiseenkin koskemattomuuteen ihan sukupuolesta riippumatta.

zilah