Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 172015 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #240 : 27-04-2009, 14:12:34 »
Jei! Se alkoi! Nimittäin jääkiekon MM-kisat!  :D Hulluna vaan lätkää pitää seurata, ja mä inhoan edelleen kommentaattori Kekäläistä koko sydämestäni enkä osaa vieläkään määritellä miksi. Saan näppylöitä siitä tyypistä entistä pahemmin. Ehkä se johtuu siitä, että se vaikuttaa jotenkin leuhkalta jätkältä ja sitten se jaksaa aina jauhaa sitä, että NHL:ssä sitä ja NHL:ssä tätä ihan niin kuin se olisi joku taivas ja siellä olisi asiat miljoona kertaa parempia.  :D Miksi mulla vaan on mielikuva, että sieltä tulleet tuomarit ovat aina olleet niitä, jotka ovat jääneet negatiivisessä mielessä mieleen kisoissa? Olen ehkä puolueellinen.  :D

Toinen asia, jota olen tehnyt, olen aloittanut lukemaan Don Quijotea, saanut Houkutuksen loppuun, kuunnellut euroviisujen biisejä netistä ja tykännyt joistain biiseistä. ;) Lisäksi sain melkein jotain aikaankin.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #241 : 27-04-2009, 14:53:20 »
Hblt-adoptio?
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Amy Malfoy

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 11
  • Vampire
Vs: Off-topic
« Vastaus #242 : 28-04-2009, 22:00:09 »
Olen Lizin kanssa samoilla linjoilla!

Täällä kummatkin Suomen pelit olen hurrannut ja meillä meinaa porukat jo saada hermoromahduksen.. Odottakaas vaan, kun Suomi on finaalissa, että millainen itku ja parku ja huuto ja kiljuminen tulee! (tosin aion mennä torille sen katsomaan ihan sama, vaikka siellä olisi -20 astetta pakkasta) xD

Ja mulla alkoi työt maanantaina. Aloitin läheisessä päiväkodissa ja olen tykännyt todella paljon. Lapset on ihania ja työkaverit (jotka myös seuraa lätkää!) on tosi mukavia! Torstaina on vappunaamiaiset ja pukeudun varmaan vanhaan penkkariasuuni, tulee sillekin enemmän, kuin yksi käyttökerta :D

Ja sitten aion mennä vappuna varmaan hillumaan hesaan, yksin, jos en saa seuraa, mutta eiköhän hesassa silloin liiku sen verran paljon porukkaa, että yksi lakkipää mukaan mahtuu :D


~Amy

Ja tein jo lupauksen, että jos (ja kun) Suomi voittaa MM-kultaa, menen penkkariasussani tekemään kärrynpyöriä ja siltakaatoja rautikselle, tai torille :D
Stupid, Shiny, Volvo Owner

There's only one rule to date me: Be Edward Cullen

Draco/Hermione<3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #243 : 29-04-2009, 00:48:34 »
Amy,

Lainaus
Ja tein jo lupauksen, että jos (ja kun) Suomi voittaa MM-kultaa, menen penkkariasussani tekemään kärrynpyöriä ja siltakaatoja rautikselle, tai torille

Pitäisiköhän keksiä joku vastaava lupaus? Tulisi vähän lisää jännitystä elämään.  :D Mä vaan toivon, että Suomen pelit eivät mene jatkoajalle tai rankkareihin. Saan muuten sykärit.  :D

Psst... mua huvittaa toi sun allekirjoitus. Toi Volvo oli kai aika cool ja niin edelleen, mutta sattuneista henkilökohtaisista syistä mä en voi ajatella koko Volvoa nauramatta.  ;D Se on jotain liian ruotsalaista muutenkin.  ;D Mun on varmaan pakko vielä puuttua siihenkin jossain vaiheessa...
« Viimeksi muokattu: 29-04-2009, 00:50:13 kirjoittanut Lizlego »

Poissa bamboozled

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 28
Vs: Off-topic
« Vastaus #244 : 29-04-2009, 20:54:31 »
Oi, MM-kisat <3

Mie kun asun täällä Norjan puolella ja naapurissa on norjanruotsalainen herrasmies, niin meillä on todella mukavat kisakatsomot aina tietyissä peleissä (Suomi-Norja, Suomi-Ruotsi). Mie en kauheasti ruotsia puhu, mutta ymmärrän kyllä suunnilleen ja huuto ja omien kannustushan se siinä tärkeintä on, eikö? Yks toinen naapuri, henkeen ja vereen norjalaisten kannattaja, katsoo miuu aina tosi pahasti, kun riehun Suomen voiton jälkeen pihalla Suomen lippu kädessä ^^
Hetki hetkeltä enemmän, mutta viime kädessä vähemmän.

Sarelon

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #245 : 29-04-2009, 21:31:13 »
Mua huvittaa se, että ne käyttää vieläkin MM-kisojen tv-mainoksessa musiikkina sitä kuolemakohtaa The Poet and the Pendulumista. Okei, se on hieno ja dramaattinen, mutta... en nyt ehkä pitäisi maailman parhaana mainoskikkana lähteä assosioimaan väkivaltaista kuolemaa urheilukisoihin.

Ää! Meillä on nyt juuri bioteknologian kurssi menossa, ja ehkä jo seuraavalla tunnilla päästään geeninsiirtotekniikkaan. Mietiskelin sitä, ja tulin ajatelleeksi tällaista: voiko tiukan linjan vegaani syödä kasvia, johon on siirretty eläimen geeni? ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #246 : 29-04-2009, 22:45:27 »
Ei tietenkään, koska eihän vegaanit voi syödä mitään eläinperäistä, edes sitä kasviin siirrettyä geeniä ;)

Mutta onko bakteerit eläimiä vai kasveja? Ainakin vegaanit tuntuu syövän niitä surutta (siis esim. vitamiineja, jotka on tuotettu bakteereissa tms), mutta kyllähän nekin kommunikoi ja HARRASTAA SEKSIÄ!! Eikös se tee niistä eläimiä? :P No joo, harrastaa ne kasvitkin SEKSIÄ ja joidenkin lähteiden mukaan myös kommunikoi. Miksi siis vegaanit murhaa kasveja? ;D


Anteeksi kaikille vegaaneille ::)
Fifi-ficitLJAO3

Sarelon

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #247 : 29-04-2009, 23:01:04 »
Bakteerit eivät kuulu sen paremmin eläin- kuin kasvikuntaankaan, vaan bakteerikuntaan. Miten niin muka bakteerit harrastaa seksiä? Lasketaanko plasmidien vaihto muka? ;D

Meidän biologian opettaja puhui siitä, kuinka sivumennen sanoen lajin käsite pitäisi romuttaa kokonaan, koska se ei päde esim. justiinsa bakteereihin. Lajihan määritellään siten, että lisääntyminen siten, että tuloksena on lisääntymiskykyinen jälkeläinen, onnistuu vain saman lajin sisällä, mutta paska juttu kun bakteerit eivät lisäänny suvullisesti.

Roald Dahlilla on yksi sairaan häiritsevä novelli (en muista nimeä, mutta se on julkaistu suomeksi ainakin kokoelmassa Nahka ja muita novelleja), jossa mies tekee laitteen, jolla se voi kuulla kasvien äänen, esim. kirkunan, kun ruusuja leikataan tai viljaa korjataan. Sitten se kehittää kauhean dilemman siitä, mitä se voi syödä.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #248 : 30-04-2009, 10:09:58 »
Eeeh, väärin!

Harrastaa ne seksiä, kyllä! Bakteerit konjugoi eli vaihtaa perintöainesta keskenään työntämällä piluksen (hihii! ;D) toiseen bakteeriin ja sitä pitkin sitten nakellaan aineksia :D Ja mun muistaakseni tässä puhutaan nimenomaan kromosomaalisen DNA:n vaihtamisesta, ei plasmideista :)

Eli siis bakteerit (myös) lisääntyy muutenkin kuin jakautumalla. Tavallaan.


// Tuolta löytyi nopsaan etittynä infoa. Ja muistin väärin, oli se plasmidi-DNA:ta, ei kromosomaalista ::)
« Viimeksi muokattu: 30-04-2009, 10:12:02 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #249 : 30-04-2009, 15:50:53 »
Lainaus
Mua huvittaa se, että ne käyttää vieläkin MM-kisojen tv-mainoksessa musiikkina sitä kuolemakohtaa The Poet and the Pendulumista.

Kieltämättä se on huvittavaa, mutta mä toivon, että sitä ei ole ajateltu niin.  ;D Mua huvitti, kun tajusin vasta ihan hiljattain sen, että siinä MM-kisamainoksessa ollut biisin pätkä oli sama kuin eräällä mun levyllä.  :D Kuuntelin aina, että onpa tutunkuuloinen biisi.

Ketuttaa, kun olen vähän kipeänä ja haluaisin olla vapun yli terveenä ja katsoa lätkää ja tehdä jotain muuta kehittävää.

Ja siltä varalta, että Gwyn käy täällä, postaan euroviisivideon, jossa on oikeanlaista meininkiä. Regina - Bistra Voda (Bosnia & Herzegovina)  ;D

Hmm... ja musta tuntuu, että mä hankin ne bannit Finistä, kun en jaksa enää varoa edes antamasta henkilökohtaisia loukkauksia.  :P Ottaa vaan päähän asiat ja ennen kaikkea se suhtautuminen kaikkeen, mutta ehkä se menee väkisin isoilla foorumeilla siihen. Pienemmät on siinä ehkä parempia ja ihanteellisempia.
« Viimeksi muokattu: 30-04-2009, 15:53:12 kirjoittanut Lizlego »

Sarelon

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #250 : 30-04-2009, 19:02:13 »
Ai katos, tuohan oli se sama sivu, jonne opettaja neuvoi meidät bilsan kasikurssilla! Mä olin ihan unohtanut sen, pistin nyt kirjanmerkkeihin. Joo, mä tiesin tuon perintöaineksen vaihtumisen, kerta olen nyt bioteknologian kurssilla lukiossa (tosin olin poissa ne tunnit, jolloin opetettiin mikrobijutut), tosin en ihan noin tarkasti ;D On sulla nyt hauskaa... Voi ei, nyt tuli taas mieleen kasilta se bilsantunti, jolloin opettaja puhui kasvien lisääntymisestä, ja koko luokka räkätti tietysti hulluna siitinputkelle. Opettaja vielä sanoi: "Tänä vuonna vasta harjoitellaan kasveilla, ensi vuonna mennään ihmisiin!" Toisaalta kyllä se kerran vastasi yhdelle rääväsuiselle tytölle: "Kyllä se vitun lappu pitää olla!" Oli meidän luokanvalvoja, nääs.

Mun empiirisen tiedon mukaan bilsanopettajat on aivan järjestään jotenkin omituisia. Mistä ihmeestä se johtuu? Tätä bioteknologian kurssia opettaa mies, joka on niin kuiva, että ketään ei naurata vähääkään, kun se selittää miten erektio syntyy. Meidän koulussa on myös naisopettaja, jonka kuuluisin lause kuuluu näin: "Nyt katsotaan vähän videoviihdettä, ja kaikki pienet teletapit istuvat ihan hiljaa tai minä tulen ja tungen teiltä päät patterin väliin!" Toinen kuuluisuus uhkasi ruoskia kaikki, jotka eivät saa kolmoskurssista vähintään kasia; kuulemma muuten ristiinnaulitsisi, mutta ei osu nauloihin. Ja se on muuten ehkä koko koulun pidetyin opettaja.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #251 : 01-05-2009, 02:21:57 »
Kato Bbutt, meidän Finiin kirjoittamamme erittäin hienot ikäraja - ja genrekäsikirja, joissa olisi kaikkea kivaa korjaamisen varaa, ovat kulkeutuneet Houkutus-foorumillekin. Nej!!! En tunnistaisi ehkä muuten, mutta tuo Suolenpätkät pysyköön onkaloissaan paljastaa ;D Ikäraja Joko mä hehkutin, että läpäisin gruppdiskussionin? Eipä kyllä ollut arvosanassa kehumista, mutta ei väliä. Läpi kun läpi, enää esitelmä ja koe jäljellä.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #252 : 01-05-2009, 08:14:26 »
Sarelon, veikeitä opettajia teillä :D Ja hei, mä oon sentään opiskellut tota aihetta lukion jälkeen jo useemman vuoden, joten jos en tietäis siitä enempää kuin sinä, niin en olisi läksyjäni lukenut :P

Liz, jee, joko ollaan julkkiksia? ;D Ja onneksi olkoon! 8)


// Mä oisin tunnistanut ihan tosta asettelusta, kun sitä väänsin sillon joskus, että "montako riviväliä noiden väliin, tuleeko kauttaviivan molemmille puolin välilyöntiä jne jne" x) Harmittaa, kun kiittävät Finiä. Voisivat kiittää meitä, kun se meidän sentään on  ;D
« Viimeksi muokattu: 01-05-2009, 08:16:01 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #253 : 01-05-2009, 15:20:55 »
Mä en ole vielä oppinut tunnistamaan sun asettelujasi, mutta ehkä vielä joskus. Ficeissä tunnistan sen ja musta aina tuntuu, että sulla on liikaa tyhjää tilaa otsikon ja kappaleen välissä. Joutuu rullaamaan liikaa, laiska tykkäisi tiiviimmästä asettelusta.  ;D Joo, me ollaan julkkiksia.  :D Aurinko paistaa! Pitäisi varmaan käydä ulkonakin.  :D

Poissa Storithiana

  • Brittiteenlitkijä
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
    • Give me a sign, I wanna believe
Vs: Off-topic
« Vastaus #254 : 01-05-2009, 19:22:02 »
Mä olen nyt antanut ittelleni datailla loppuillan, kun olen koko päivän ollut ulkona. Pinkit kruunut päässä Kouvolan keskustassa kaverini kanssa säädettiin. Jostain kumman syystä meitä välillä katsottiin vähän pitkään... Ja pari pikkupoikaa tuli pyytämään meiltä karkkia ja kysyivät meidän nimiämme. Sitten toinen sanoi: "me lisätää teijät meijän kaverilistalle" ja ne lähti. Olin vähän että wtf? :D
« Viimeksi muokattu: 01-05-2009, 21:03:34 kirjoittanut humph »
My heart is yours to fill or burst,
to break or bury,
or wear as jewellery,
which ever you prefer


ex-humph