Mä olen kirjoittamassa sitä just nyt! Loppu on jo valmiina, samoin alku, nyt sitten pitäisi kirjoittaa vain se keskiosa. Eli siitä puuttuu vain vähän, eikö vaan?
Haluan valittaa vitutuksen multihuipentumasta, jonka koin tänään. Lähdin laulutunnille keskikaupungille (tai ei ihan keskikaupungille mutta kuitenkin, nelisen kilometriä). Lähdin pyörällä, koska Vaasan bussiliikenne on niin syvältä perseestä ja sellaista matkaa en ainakaan minä kävele. Puin päälle nahkatakin, koska ei ole ohuempaa (tai on, mutta käyttäessäni sitä pelkään jonkun saavan silmäänsä ballistisesta napista, se on jotenkin jäänyt pieneksi rinnan kohdalta) ja tunnen oloni suojattomaksi ilman takkia. Arvattavasti jouduin ennen pitkää ottamaan sen pois lämpöhalvauksen partaalla. Okei, ei siinä mitään, olin vain hikinen ja vittuuntunut painostavasta säästä. Mutta sitten opistolla olivat ovet lukossa, ja sain tekstarin, että tuntia ei olekaan. Ngggggggh!
Menin sitten kirjastoon kun kerran kaupungilla olin, keräilin pari käsityölehteä joissa oli lupaavan näköisiä kaavoja ja muutaman kirjan. Sitten kun piti lainata, huomasin että saatana vittu perkele mulla ei ollut kirjastokorttia mukana!!! Ai, ja muistinko mainita, että kotimatkalla sateli hiljakseen vettä ja oli vaihteeksi kylmä. Että mä sitten rakastan kesää (huomaa sarkasmi). Varsinkin porvarillista lähiökesää, joka koostuu grillaamisesta, vittuuntuneisuudesta, nurmikonleikkaamisesta, vittuuntuneisuudesta, neljän seinän sisällä istumisesta koska mihinkään ei pääse jos ei pyöräile ja kuumuuden takia ei jaksa pyöräillä, vittuuntuneisuudesta, mökkihöperyydestä koska ei ole nähnyt kavereita viikkoihin, vittuuntuneisuudesta, kärpäsistä sisällä, vittuuntuneisuudesta, kuumuudesta, vittuuntuneisuudesta, hikoilusta, vittuuntuneisuudesta ja muistinko mainita vittuuntuneisuuden.
Haluan muuttaa jonnekin, jossa on aina noin 5-10 astetta lämmintä, aurinko paistaa (mutta sellainen aurinko, joka ei rusketa) ja jossa on oikeasti toimiva julkinen liikenne. Berliinin metro on loistava, mutta siellä on liian kuuma.
//Muoks: Haluan soijanakittaa jonkun Pasilaa tuntevan betaamaan sen fikin! Ilmoittautukaa tai valitsen vapaaehtoisen.