Hih, mie asun Pohjois-Norjassa. Kieltämättä täällä on aika koleaa ympäri vuoden, mutta ainakin on pääsääntöisesti lunta talvisin. Eikä niitä hyttysiäkään niin kauhiasti ole, kun sen verran lähellä Jäämerta ollaan, että harvoin on tarpeeksi tyyntä itikkaparvien hyökkäyksille. Ja aivan hillittömän vähän asukkaita, että TERVETULOA vain!
Vähän ihanaa, kun varsinainen koulu loppui keskiviikkona. Ensi viikko vain TET-jaksoa, lauantaina päättäjäiset ja sitten ihana vapaus <3 Kesätöitäkään ei toistaiseksi ole löytynyt, vaikka paikallisista mahdollisista olen kaikkiin kysellyt, mutta eivät kuulemma tarvitse alle 18-vuotiaita tänä vuonna. Hemmetin lama. No, ehkä pääsen taas vaarille kalanpäitä ja -sisälmyksiä pussittamaan. Muuten ihan ok hommaa, mutta ne kaikki mössöt jää kynsien alle ja kynnet on pakko pitää lyhyinä. Just kun mie koko kevään olen niitä taas niin rakkaudella hoivannut ja hoitanut. Epäreilua, sanon minä.
Tekeeköhän tuolla Järki ja tunteet-leffalla mitään? Ei parempaakaan tekemistä tässä, joten varmaan voisi avata telkkarin ykköseltä. Onhan siinä ainakin Rickman, jos ei mitään muuta hyvää.