Tuo Tiimalasi on painanut minunkin mieltäni aika tavalla. Voisiko olla niin, että ihan sellaiselle foorumille ei ole sillä tavalla tarvetta kuin aiemmin? Syntisen kukoistuksen aikaan ei ollut mitään muuta foorumia, tai tietysti Fini, mutta sen paikan ongelmia pystyi puimaan Syntisessä ja sillä tavalla päästämään höyryjä pihalle. Nyt kun Fifissä on kaikki periaatteessa hyvin, ja ne ongelmat pystyy ratkaisemaan täällä, niin ei ole tarvetta pienemmälle paikalle.
Kyllähän se vähän niin on, että ei kovin monella foorumilla ehdi olla aktiivinen. Minulle tämä on tullut niin selkeästi ykköspaikaksi, että sen vähän mitä muilla olen ollut, ovat tahtoneet jäädä pakostakin jalkoihin.
Aika urakka tuo ficcien postaaminen on minullakin ollut. Olen viime päivien aikana editoinut ja postannut kaikki julkaisukelpoiset Lotr-ficcini tänne ja omille sivustoilleni. Aika määrä tulikin, pisin tekeleeni oli peräti 114 sivua wordissa...
Ja sitten olen ollut Photarini kimpussa. Minä sain aivan uskomattoman lahjan pari päivää sitten, yhdeltä beetoistani. Kuvitelkaa: hän antoi kaikki materiaalinsa minun käyttööni, mm. kymmeniä valmiiksi piirrettyjä hiuksia, muista tehosteista ja ihanuuksista puhumattakaan. Jos nuo menisi ostamaan itse, joutuisin pulittamaan useita satoja dollareita!
Uskomatonta anteliaisuutta, vai mitä? Olen kyllä otettu, ei voi muuta sanoa.
Jooh, tällaista.
zilah