Näin viime yönä unta, että Fifin väellä (tai melkeinpä voisi sanoa että entisajan finiläisillä) oli miitti täällä päin ja törmäsin siihen sattuman kaupalla kun en ollut pitkään aikaan käynyt foorumilla. Minua vähän ujostutti kun kaikki muut tunsivat toisensa ennestään (lieköhän näin oikeasti, en tiedä) mutta kutsuin silti kaikki yöpymään luonani, kun oli niin kylmä iltakin. Porukalla oli ollut suunnitelmana etsiä joku autio rakennus ja suorittaa talonvaltaus, mutta siihen ei ollut löytynyt sopivaa paikkaa, joten kaikki myöntyivät suunnitelmaan ja täällä oli sitten koko lattiapinta-ala siskonpetinä, mutta mukavaa oli. ^^ Nauratti ihan herättyäni, kuten aina jos näkee unta ihmisistä, joista ei yhtään tiedä miltä he oikeasti näyttävät. Että kiitokset vain teille yöseurasta!
Chuukon kakkublogipohdinnasta tuli mieleen, että itse olen huomannut sen että leivontablogien koristeellisten kakkujen kanssa on usein sekin pulma, että melkein aina ne on kuorrutettu marsipaanilla, jota inhoan.
Minun lomailut tuli lomailtua viime viikolla, jokohan zilah kotiutui omaltaan? Toivottavasti oli kivaa ja rentouttavaa! Kyllä lomaakin tarvitaan, ettei ihan uuvahda.