Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 171956 kertaa)

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic
« Vastaus #375 : 12-09-2009, 20:14:58 »
Meillä oli putkiremontti vuosi sitten keväällä ja teetin vielä koko kylppärin täysremontin samaan syssyyn, myötätuntoni on puolellasi, piratesse! Ja piti vielä selviytyä tässä, kun ei oikein ollut mahdollisuutta muualle muuttaa kuin yksittäisiksi päiviksi. Huh sentään. Ja vieläkin on osa tavaroista missä sattuu rempan jäljiltä...

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #376 : 15-09-2009, 12:23:20 »
Tiimalasille ja tälle yhtä aikaa ei taida oikein olla käyttöä, mutta kyllä se siellä nähdäkseni pysyy vaikka siellä olisi hiljaistakin ja ehkä me keksitään sille joku tarkoitus. Mä en henkilökohtaisesti kärsi tämän hiljaisuudesta sinänsä, mutta olisi tietenkin jotenkin kiva hyödyntää mahdollisuutta tehdä asioita täällä, siis muutenkin kuin kirjoittamalla ficcejä. Kun on tällainen yhteisö, tätä voisi käyttää johonkin kivaan, jos vaan keksisi että mihin. Olisi aika kivaa esimerkiksi järkätä joku mukava teematapaaminen fifiläisten kesken, mutta kun etäisyydet ovat niin suuret niin en usko, että porukka saapuu Ouluun ja itse pääsen harvoin etelämmäksi, joten en uskalla järkätä sellaista kun joutuisin sitten kuitenkin perumaan itse.  :)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #377 : 15-09-2009, 18:52:41 »
No minun mieleeni on tullut, että voisikos tänne laittaa niitä samoja, varsin suosittuja ja tavallaan tarpeellisiakin topiceja, kuten Kääk, Jes, tai Ketutusarkisto? Niitä olen ehkä eniten kaipaillut.

Tosin silloin taitaisi mennä se Tiimalasin vähäinenkin funktio, jos täällä saisi sen höpöttämisentarpeensa täytettyä.  :P


Mitäpä mieltä olette?



zilah

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic
« Vastaus #378 : 16-09-2009, 13:07:17 »
Kai nuo ketutusarkistot, Kääkit ja Jessit menisi täälläkin, kun kaikki eivät käy muilla foorumeilla purkamassa tuota höpöttämisen tarvettaan. Eikö siis olisi kovin reilua kun siihen olisi täälläkin mahdollisuus, kerta tuonkaltaisille aiheille on oma osastonsakin?


Kuvittelin todellakin että pääsisin jo eroon flunssasta koko viime viikon kärvisteltyäni nuhassa, mutta ehei. Eilen sitten iski kuumeen ja kurkkukivun ja pääänsäryn ja huimauksen ja mitä vielä.
Ja nyt sit kuolen tylsyyteen ja tähän pakolliseen paikallaoloon kun en kouluunkaan kyenny raahautumaan.
Kykene edes maalaamaan saati piirtämään kun kädet tärisee.  >:(
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #379 : 16-09-2009, 19:58:09 »
Ei voi eikä kannatakaan olettaa, että kaikki fifiläiset edes tietäisivät Tiimalasista, joten ihan hyvin Ketutusarkistot, Jessit ja Kääkit voi laittaa pystyyn täälläkin.  :o

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic
« Vastaus #380 : 17-09-2009, 12:42:57 »
Niinpä, aivan hyvin voisi tehdä tännekin lisää juuri noita mukavia höpöttelykeskusteluja. Vaikka täällä on kyllä ollut sen verran rauhallista täälläkin, että tämä off-topickin on toiminut hyvin siinä tehtävässä.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #381 : 17-09-2009, 13:20:46 »
Niinpä. Senkään vuoksi kai niillä ei ole ollut niin kiirettä. Pakko vähän ihkuttaa tähän, että oli kivaa kuvata kohtauksen pätkiä viherkangasta vasten ryhmätyönä. Mä pääsin käyttelemään toista videokameraa. Kuvattiin aina kahdesta kuvakulmasta ja vähän vaihdeltiin että toinen saattoi ottaa lähikuvaa kun toinen otti kokokuvaa tai toinen kuvasi jalkoja ja toinen yläruumista. Meidän näyttelijätyypit oli aivan mahtavia!  :D Kyllä sillä pitäisi ura elokuvatähtenä aueta!!  ;D Nyt vaan ainoastaan toivoisi, että olisi sitä taiteellista silmää ja osaamista kun noista pätkistä editoi oman versionsa jossain vaiheessa. Ei kyllä saatu otoksia vielä edes koneelle kamerasta, että pääsisi käsittelemään sitä. Joka tapauksessa kivaa tuollainen kuvaaminen on, kun on hyvä tai ainakin hauska ryhmä tekemässä sitä.  ;D Niin, ja mä haluan elokuvaohjaajaksi, jotta saisin tehtyä maailman huonoimman elokuvan.  ;D
« Viimeksi muokattu: 17-09-2009, 13:23:23 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #382 : 17-09-2009, 14:08:23 »
Tämähän alkaa näyttää hyvältä. Jos me yhdessä kerran tehdään se vampyyri/slash/saippuaooppera-käsis ja sinä ohjaat, niin minä voin tehdä musiikin. Auttaisikohan Piratesse puvustuksessa, kun on sen alan asiantuntija?  ;D ;D ;D
 
Tiedän myös ihmisen, joka osaa leikata ja editoida, samoin kuin tehdä erikoistehosteita. Mitäs muuta sitä elokuvaan tarvitaan?  :D Näyttelijät?  :D Siihen hommaan en kyllä rupea.



zilah


« Viimeksi muokattu: 17-09-2009, 17:26:29 kirjoittanut Lizlego »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #383 : 17-09-2009, 17:38:54 »
Lol, mä sähläsin ja tein sen mitä en olekaan tehnyt vähään aikaan eli menin ja muokkasin sun viestiä, zilah. Toivottavasti se on nyt lähes alkuperäisessä muodossaan.  :D Haha, mä saattaisin ehkä saada jotain ihmisiä näyttelemään, ainakin varmaan yhden ja kameran lainaan.  ;D Jos sä sävellät musiikin, kiusaan Fiorellaakin varmaan puvustuksella jos Piratesse ei suostu tai vaikka suostuisikin ja siinähän meillä olisi tarvittavat ainekset kasassa.  :D Ja ei kun hommiin! Nyt se kässäri tekoon!  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #384 : 17-09-2009, 18:45:17 »
*reps* Et sentään alkanut kritisoida että viestini on liian lyhyt tai sisällötön... ;D Samalta tuo ainakin minusta näyttää.

Joo, tämä alkaa näyttää hyvältä. Olisi se jotain, jos fifiläisten yhteisteoksena saataisiin aikaan elokuva!  :D

Tässäpä sitä riittää puuhaa ja piristystä synkän syksyn ajaksi.


zilah

Poissa bamboozled

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 28
Vs: Off-topic
« Vastaus #385 : 25-09-2009, 20:49:16 »
Heimoi, tinna täällä hei!

Lievää hiljaiseloa ollut tässä liki puoli vuotta. Jotenkin ollut inspiraatio täysin minimissä niin lukemisen kuin kirjoittamisenkin kannalta, vielä enemmän koneella roikkumisen osalta. Nyt olen kuitenkin taas intoa piukassa kiinni näyttöpäätteessä. Varmaan jotain tekemistä pimenevien iltojen ja tyhmien, syksysäiden takia. Mitä sitä turhia lähteä raittiiseen ulkoilmaan terveysintoilemaan, kun voi viettää epäterveellisiä tuntimääriä läppärin seurassa?

Onko jotain hirmu tärkeää, mitä mun pitäisi tietää aikaväliltä toukokuu-syyskuu? Jotain foorumiin liittyviä uudistuksia tai uusia käytäntöjä/sääntöjä, jotka oleellisesti vaik(e)uttavat foorumielämääni? Valistakaa mua vähän, tänks ;D
Hetki hetkeltä enemmän, mutta viime kädessä vähemmän.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic
« Vastaus #386 : 30-09-2009, 12:47:18 »
Alkaa tässäkin taloyhtiössä remontti muutaman viikon kuluttua... Ja kestää ilmeisesti kesäkuuhun asti ainakin!
Kauhulla vaan ootan et mitä tästä tulee. Ilmeisesti ulkosivuremontti on kyseessä, ja jossain vaiheessa keväällä taitaa mennä ikkunoita myöten kaikki uusiksi.
Äskön tuossa jo talon mummot kysyivät josko voisivat käyttää mun kanahäkkiä parveketavaroiden säilyttämiseen.
Inhottavaa, inhoan remontin ääniä!  >:(


Ja minkä ihmeen takia kaikki leivontablogien kirjoittajat täyttävät tekstisä vain erinäköisillä kakkujen koristeilla?
En minä köyhä opiskelija tommosia taho leipoa. Kaipaisin ihan vaan jotain mukavaa pientä leivoskelua enkä sivutolkulla rippi- ylppäri- ja ristiäiskakkuja!  >:(
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #387 : 15-10-2009, 23:04:35 »
Lieneekö tää nyt niin offtopikkia, mutta linkitänpä tänne kuitenki mielenkiintosen uutisen minkä luin tänään:

Pakinakisa


Kuinka moni aikoo osallistua? :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #388 : 16-10-2009, 11:59:03 »
Huhhei. Olen lähdössä parin päivän lomalle. Se tulee enemmän kuin tarpeeseen, kun koko syksy on mennyt ahertaessa eikä loppua ole näkyvissä. Hyvähän se on että töitä on, mutta liika on liikaa siinäkin.

zilah


Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic
« Vastaus #389 : 19-10-2009, 13:57:09 »
Näin viime yönä unta, että Fifin väellä (tai melkeinpä voisi sanoa että entisajan finiläisillä) oli miitti täällä päin ja törmäsin siihen sattuman kaupalla kun en ollut pitkään aikaan käynyt foorumilla. Minua vähän ujostutti kun kaikki muut tunsivat toisensa ennestään (lieköhän näin oikeasti, en tiedä) mutta kutsuin silti kaikki yöpymään luonani, kun oli niin kylmä iltakin. Porukalla oli ollut suunnitelmana etsiä joku autio rakennus ja suorittaa talonvaltaus, mutta siihen ei ollut löytynyt sopivaa paikkaa, joten kaikki myöntyivät suunnitelmaan ja täällä oli sitten koko lattiapinta-ala siskonpetinä, mutta mukavaa oli. ^^ Nauratti ihan herättyäni, kuten aina jos näkee unta ihmisistä, joista ei yhtään tiedä miltä he oikeasti näyttävät. Että kiitokset vain teille yöseurasta!

Chuukon kakkublogipohdinnasta tuli mieleen, että itse olen huomannut sen että leivontablogien koristeellisten kakkujen kanssa on usein sekin pulma, että melkein aina ne on kuorrutettu marsipaanilla, jota inhoan. 

Minun lomailut tuli lomailtua viime viikolla, jokohan zilah kotiutui omaltaan? Toivottavasti oli kivaa ja rentouttavaa! Kyllä lomaakin tarvitaan, ettei ihan uuvahda.