No suhteessa siihen, miten kielteisesti Twilightiin suhtaudutaan, en ihmettelisi vaikka karkottuisikin.
Tosin mäkin suhtaudun siihen kielteisesti ja mitä ficcejä olen vähän lueskellut, Twilightin ficit on suhteessa vaikka Potteriin usein aika kehnoja, vaikka en kannatakaan sen ääneen sanomista itse ficeissä.
En tiedä onko tästä puhuminen nykyaikana mitenkään hedelmällistä, kun tuntuu, että ihmisten poliittinen valveutuneisuus ja kiinnostus on niin vähäisillä kantimilla, tämä on tapahtunut 70-luvulla ja Watergate-skandaali taitaa olla monen tietoisuuden ulkopuolella, mutta katselin eilen elokuvan Frost/Nixon (ja mä joka kerta nauran jo tuolle kirjoitustavalle... pelkästään voisi slashata ne tuon slashmerkin takia... ehkä mä halusin nähdäkin sen vain sen takia.
Okei, Nixon on aina ollut hyvin mielenkiintoinen henkilö) ja jäin taas miettimään, mikä oli totta ja mikä ei. En itse haastattelusta, joka tuossa oli pääasia, koska sehän on olemassa (vaikka hitto, mä en tiennyt/muistanut ennen tuon katsomista että se on tunnustanut epäonnistumisensa. Mulle tuli jatkuvasti mieleen Anneli Jäätteenmäki sanomassa: ”Puhun niin totta kuin osaan”.), mutta sen ulkopuolisista jutuista kuten esimerkiksi siitä, että soittiko Nixon muka todella Frostille puhelun perjantai-iltana kännipäissään ja sanoi jotain nuoruudesta ja komeudesta ja piti palopuheen siitä, mikä heitä yhdistää.
Eikä myöhemmin muistanut mitään. Lol. Musta tuntuu, että siinä tapahtui jotain muuta, miksi sitä ei muistettu...