Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 171894 kertaa)

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic
« Vastaus #510 : 07-02-2010, 17:09:24 »
Minä ehdotan, että odotetaan, että saadaan vähintään neljä innokasta mukaan ja katotaan sitten mikä vuorokausi kaikille noin keskimäärin passaa. Eihän se ihan justiin ole, mutta kunhan ei tosiaan veny niin pitkäksi se aika, ettei saavuteta tarvittavaa huomiota. Tehokkainta olisi tehdä se nyt ihan tämän tai huomisen päivän sisällä, mutta pitää yrittää ensin tavoittaa kaikki mahdolliset asiasta kiinnostuneet.

//mua nimittäin ainakin harmittaisi kuulla tämmöisestä tempauksesta jälkikäteen...

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #511 : 07-02-2010, 17:29:18 »
Joo, mulle käy ainaskin. Minä, yksi, kaksi, kolme ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Kuolonsulka

  • Harvinaisen
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 92
    • Sielunsisarusten kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #512 : 07-02-2010, 17:46:22 »
Minä olen pudonnut ihan kympillä Finin toilailuista ulos. Ei edes viitsi lukea sieltä mitään, kun alkaa haista p**** nenään, kun avaa koko foorumin... Mielenterveydelle terveellisempää vain pysytellä poissa.
Naura, älä itke.
Ei Kuolema satu, se helpottaa.
Antaudu minulle, tiedä, että kuolet turvassa.
Älä ajattele hampaitani kaulallasi,
taivuta pääsi taaksepäin ja vedä viimeisen kerran henkeä.
Sulje silmäsi, et avaa niitä koskaan.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic
« Vastaus #513 : 07-02-2010, 17:49:55 »
Minä olen pudonnut ihan kympillä Finin toilailuista ulos. Ei edes viitsi lukea sieltä mitään, kun alkaa haista p**** nenään, kun avaa koko foorumin... Mielenterveydelle terveellisempää vain pysytellä poissa.
Sama juttu, mutta jotenkin sitä suuremmalla syyllä ei millään malta olla käyttämättä tätä tilaisuutta hyväksi! :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #514 : 07-02-2010, 19:33:17 »
No minä olen tullut ilman Finiä toimeen jo useamman vuoden, sen verran olen ollut sieltä poissa. Mutta sen verran jäi paskanmaku suuhun silloisesta lähdöstäni, ja nimenomaan tuon puheena olevan henkilön ansiosta,  että olen mukana. Pelkästään mielenilmauksen vuoksi voisin reggautua ja postailla tuotoksiani, riippumatta käynkö Finissä sen enempää kuin tähänkään asti.


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #515 : 07-02-2010, 19:34:02 »
Jos Liz lasketaan, niin sitten meitä on jo neljä ;D


// Mutta se kyllä tuossa itse sanoo olevansa vain puolikas :D

/// Ja tämä siksi vain, koska se on ollut Finissä koko ajan, tulisi vain eri nikillä paikalle. Se on se "täi tervassa" joka sitkeästi roikkuu eikä lähde ennen kuin saa bannit ;D
« Viimeksi muokattu: 07-02-2010, 19:36:57 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Off-topic
« Vastaus #516 : 07-02-2010, 19:41:18 »
Idea on sen verran hauska, että harkitsen vakavasti asiaa. Tosin olen jo ollut niin kauan poissa Finistä ja fikkien parista, etten oikein tiedä, haluanko enää takaisin Finiin ja saisinko enää kirjoitettua mitään. Ei se Fini enää oikein tunnu muutenkaan omalta, siis ihan siksi että ne aktiiviset fikkarit ja foorumin nykykäytännöt ovat minulle vieraita. Sitä paitsi Finiin on jo joku rekannut Gwynethin nimimerkillä. Mutta, mutta. Idea on hauska ja mietin tosiaan vakavasti tuota mukaan hyppäämistä ^^ Kyllä minä tavallaan kaipaan Finiäkin ^^
« Viimeksi muokattu: 07-02-2010, 19:45:01 kirjoittanut Gwyneth »
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #517 : 07-02-2010, 19:47:59 »
Onko meitä nyt jo minä, yksi, kaksi, kolme sekä se puolikas? Joko on tarpeeksi? Joko aletaan reggailla? :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #518 : 07-02-2010, 19:57:18 »
Kasvojen pesua


Jos ei niin vituttaisi, naurattaisi. Tai no oikeastaan naurattaa joka tapauksessa x)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #519 : 07-02-2010, 20:02:29 »
Ihan sellaista tästä käytännön toteutuksesta, että milloin on tarkoitus suorittaa tämä mahdollinen paluu? Minulla kun tuppaavat nimenomaan illat olemaan aika kiireisiä ja pääsen huonosti koneelle. Ja lisäksi noiden ficcien kanssa on se ongelma, etteivät ne HP:t ole postauskunnossa. Jotakin saanen editoitua pari  päivän sisällä, ja onhan minulla sitten kasa muiden fandomien tekeleitä, jotka tässä tapauksessa kelvannevat?



zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #520 : 07-02-2010, 20:22:27 »
Nyt kun meitä on näin paljon kasassa, niin aletaan reggailla heti. Ja mitä tulee tuohon mun äsköiseen postaukseen, joka liittyy puheena olleen henkilön eläköitymiseen, niin ehkä olisi aiheellista kunkin miettiä reggauksen jälkeen, josko ko. topikkiin kirjoittaisi oman mielipiteensä. Tämä siis ei missään nimessä ole käsky eikä kehoitus, vain pelkkä mielipiteen ilmaisu :)

Ja zilah, mulla on sun ficit html-muodossa, josta ne kääntyy helposti BBCodeksi, jota foorumeilla käytetään. Mä voin siis fiksata ne sulle, ei oo iso homma kun oon nyt niin hyperaktiivinen :P Huomenna ovat valmiit.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #521 : 07-02-2010, 20:26:44 »
Kiitos, Buttis. Tosin en oikein haluaisi postata niitä ihan siinä muodossa kun ne ovat viimeksi olleet. Ne siis tosiaankin kaipaisivat aika lailla editointia ja osittain jopa uudelleenkirjoittamista. Olen tosin aikonut jo pidempään hoitaa tämän urakan, joten tämä hetki on yhtä hyvä aloittaa kuin myöhemminkin. Ja eikös Finissä ole vielä se toinen ulottuvuus vai mikäsenyt oli?

Huomaa, että olen tosiaan ollut ikuisuuksia poissa.  :D


zilah

Sarelon

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #522 : 07-02-2010, 20:26:58 »
Jaa, mäkin voisin tulla. Mutta vasta huomenna, nyt mä yritän ottaa kiinni rästissä olevia yo-lukuja ;D Toivottavasti ette lyö mun päätä poikki, jos en postaa kaikkia fikkejäni kerralla takaisin sinne. Alkaa pää särkeä jo ajatuksestakin n. 40 fikin postaamisesta...

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #523 : 07-02-2010, 20:36:16 »
zilah yksäröi mulle nimeltä ficit, mistä lähden liikkeelle, jos tarviit apua. Mutta laita edes jotain nyt että saadaan pallo pyörimään. Muiidenkin fandomeiden ficcejä voi laittaa. Pointtina ois että hyökkäys olisi mahdollisimman massiivinen. Pari kolme vuorokautta tässä on kriittisiä, että saataisiin mahdollisimman paljon tavaraa sinne. Tämä myös Sarelonille. On tässä elämä kaikilla eikä ihan niin hengenhätää ole.

//Minä itse aion rekata tänään ja samoin aikoo Nappeli ja pusketaan niin paljon ficcejä sisään kuin keretään ;D

///Ei siis mitään stressiä :D
« Viimeksi muokattu: 07-02-2010, 20:38:25 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #524 : 07-02-2010, 20:41:56 »
Kävin laskemassa tänne postaamani ficit, ja niitä on useampi kymmen. Ja ne ovatten vielä postauskunnossa, että sikäli on helppo laittaa ne Finiinkin. Ja aloittelen tässä myös noiden HP:den editoimista. Yllättävän nopeasti se kuitenkin tuntuu sujuvan, niin että luulisin ainakin joitakin saavani valmiiksi huomiseen mennessä.

Menen minäkin katselemaan Finin touhuja tänään ainakin pikaisesti.


zilah