Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 171925 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #495 : 01-02-2010, 10:02:31 »
Ihan totta tuokin. Ylipäänsä ei ole kovin terveen itsetunnon merkki se, että pitää itseään yrittää ylentää polkemalla muita.

Ja nyt on sitten alkanut uusi ohjelma, jota tottapuhuen seuraan kauhunsekaisin tuntein. Nimittäin tämä X-factor. Sellaisia hahmoja on kyllä joukossa, että ei ole uskoa silmiään ja korviaan, ja miettii, että ovatko nuo ihmiset ihan todellisia. Idolsissa tuota tietysti oli, mutta nyt kun on kaikki ikärajat poistettu, niin ilmiö on paljon laajempi.

Todella pelottavia ovat esim. ne, jotka siis tosiaan kuvittelevat olevansa huippuhyviä, ja sitten kun tuomaristo palauttaa heidät maan pinnalle, he vain jatkavat jankkaamistaan tai laulavat heidän puheensa päälle, käyden jopa aggressiivisiksi. Tai sitten purskahtavat itkuun.  ???



zilah

Poissa Kuolonsulka

  • Harvinaisen
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 92
    • Sielunsisarusten kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #496 : 01-02-2010, 20:59:16 »
Minä nyt en muutenkaan viitsi katsoa noita kaiken karvaisia laulukisoja enää... Niistä meni maku toisen Idols-kauden jälkeen. Pohdin juuri äidin kanssa, että koskahan ne mahtaa perustaa kanavan jolta tulee 24/7 ininää laulutaidoista...
Naura, älä itke.
Ei Kuolema satu, se helpottaa.
Antaudu minulle, tiedä, että kuolet turvassa.
Älä ajattele hampaitani kaulallasi,
taivuta pääsi taaksepäin ja vedä viimeisen kerran henkeä.
Sulje silmäsi, et avaa niitä koskaan.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #497 : 02-02-2010, 09:19:11 »
Mua taas häiritsee enemmän ne idioottituomarit, jotka arvostavat vain ulkoista kauneutta ja ottavat jatkoon vain kauniita nuoria tyttöjä.  ;D Mä inhoan noita ohjelmia juuri siksi, että ne etsivät muka persoonaa... paskat. Ne etsii ulkokuorta, jonka sisällön ne sitten voi muokata. Ja sitten ne ottavat jatkoon vain tietyn muotin mukaisia ihmisiä, joiden laulua mä en jaksa kuunnella, kun niissä ei ole muuta persoona kuin se keikistely ja äänikin on sitä samaa mitä muillakin.  :P Anna Puut ja Abreut... eih!

//Muoks: Ja voi paska! Teemu Selänne palasi kentälle jo! Nyt mä pelkään sitten sitä, että se ehtii vielä loukkaantua. Aaargh! :D
« Viimeksi muokattu: 02-02-2010, 09:22:29 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #498 : 02-02-2010, 10:55:22 »
Mua taas häiritsee enemmän ne idioottituomarit, jotka arvostavat vain ulkoista kauneutta ja ottavat jatkoon vain kauniita nuoria tyttöjä.  ;D Mä inhoan noita ohjelmia juuri siksi, että ne etsivät muka persoonaa... paskat. Ne etsii ulkokuorta, jonka sisällön ne sitten voi muokata. Ja sitten ne ottavat jatkoon vain tietyn muotin mukaisia ihmisiä, joiden laulua mä en jaksa kuunnella, kun niissä ei ole muuta persoona kuin se keikistely ja äänikin on sitä samaa mitä muillakin.  :P Anna Puut ja Abreut... eih!


Tottahan tuo on, mutta se kannattaa muistaa, että suuri yleisö arvottaa laulajat ihan samalla mittapuulla. Suosikkilaulajia kehutaan heidän ulkonäöstään ainakin saman verran ellei enemmäkin, kuin laulutaidoistaan. Naamavärkki se on, mikä tänä päivänä merkkaa, ja tietysti se, että on valmis vääntymään vaikka solmuun levy-yhtiöiden tahdon mukaan. Sen sijaan ammattitaitoa ja todellista karismaa ei arvosteta. Muistanpa senkin tapauksen, kun moni äänesti sitä Kristiina mikäsenytoli, Idolsissa jatkoon vain siksi kun se on niin nätti. Ja sitten kun tuli ruotsalainen vieraileva tuomari, niin hän oli ensimmäinen joka uskalsi sanoa että tyttöhän vetää ihan päin peetä. 

Se on vähän niin, että eihän näitä puolivillaisia laulajantekeleitä kukaan tuottaisi markkinoille, jos ei niille olisi kysyntää.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #499 : 02-02-2010, 11:34:48 »
Mun mielestä on ollut pitempäänkin jo näkyvissä, ettei asiat ole ihan noin. Mun mielestä se on osoitettu kuitenkin nyt jo moneen kertaan meillä ja muuallakin eri kilpailuissa, että on paljon paljon ihmisiä, jotka arvostavat ihan oikeasti sitä laulutaitoakin eikä vaan sitä naamavärkkiä, joten noiden ei tarvitsisi yhä rummuttaa naamavärkkejä. Musta se menee aika usein myös päinvastoin. Ihminen muuttuu kauniimmaksi ja seksikkäämmäksi äänensä myötä. Ja jos miettii esimerkiksi urheilijoita ja muita huippuja: nekin muuttuu monen silmissä hottiksiksi ja niitä ihkutetaan, koska ne ovat hyviä, ei pelkästään pärstävärkin takia. Voisivat ihan hyvin ottaa käytännöksi myös musiikissa, että oikeasti se itse asia ratkaisisi. Karisma on kyllä kaikki kaikessa.

//Muoks: Kristiinasta on pakko sanoa jälkeenpäin, että sen laulamisessa oli kyllä jotain yllättävän suloista.  Sillä oli jotain suloista karismaa. :D Mut toisaalta viimeksi tuomarit rummutti kauheasti Pete Parkkosta ja mun mielestä sen laulaminen meni liiaksi huutamiseksi. Nyt kun olen kuunnellut joitain sen biisejä, joita se on levittänyt, se kuulostaa paremmalta, koska se on ilmeisesti oppinut olemaan huutamatta vetäessään kovaa.  :D
« Viimeksi muokattu: 02-02-2010, 11:42:35 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #500 : 02-02-2010, 13:03:51 »
Hah, nyt tuli uutisissa se, mistä Nappeli on puhunut jo kauan :D On se hyvä, että ostin uuden paketin vasta, niin riittää aamukapseleita vastedeskin :P

Kalaöljy estää mielisairauksia
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Kuolonsulka

  • Harvinaisen
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 92
    • Sielunsisarusten kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #501 : 02-02-2010, 17:16:40 »
Pitääkin sitten ottaa paljon kalaöljyä^^ Yksi mulkoilee minua tuossa pöydällä, vieressään mustikkauutepilleri, joka sanalla sanoen maistuu p:ltä.

Oi kuinka ihanaa. Heräsin eilen siihen, kun oli toisen käden keskisormi puolet paksumpi kuin pitäisi ja sairaalloisen kipeä. Sitten siihen ilmaantui punainen rantu kämmenselälle saakka ja päästä tuli puristamalla oikein kaunista valkoista visvaa.
Sitten valvottiin koko hemmetin yö, koska eihän täältä peräkylältä pääse päivystykseen näyttämään yöllä sormeaan (keskaria^^), kun pahuksen yöbussi palvelee vain viikonloppuöinä...
Sitten sain aamulla soitettua terveyskeskukseen, odotin vastauspuhelua tunnin ja sain ajan puoli kahdeksitoista lääkärille, jonka ajanvaraaja haukkui pystyyn... Saatan oikeastaan melkein haistaa rasismin, lääkäri kun sattui olemaan näidä Abdullaheja... (Nimi tosin oli pidempi ja vaiheampi)
No, nukuin sitten puolitoista tuntia ja hermoilin lääkäriä, menin terveyskeskukselle ja meinasin lentää nurin vain pari kertaa. Olin vastaanotolla korkeintaan viisi minuuttia, kun se lääkäri tehokkaasti (!) totesi, että joo, bakteeritulehdus ja lykkäsi reseptin kouraan. Enemmän tällaisiä lääkäreitä kiitos, Abdullahilla tai ilman.
Ainoa varjopuoli on, että nuo turkasen pillerit on taatusti isoimpia, mitä lääketeollisuus valmistaakaan...
Naura, älä itke.
Ei Kuolema satu, se helpottaa.
Antaudu minulle, tiedä, että kuolet turvassa.
Älä ajattele hampaitani kaulallasi,
taivuta pääsi taaksepäin ja vedä viimeisen kerran henkeä.
Sulje silmäsi, et avaa niitä koskaan.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #502 : 04-02-2010, 07:08:53 »
Jännittää, jännittää, jännittää!

Muistanko ottaa kaiken mukaan? Löydänkö perille, vai eksynkö matkalla? Yllättääkö lumipyry? Pysynkö terveenä?


Auuh! Matkalle lähtö on hermostuttavaa, mutta ah! niin ihanaa. Varsinkin kun tietää, että matkan päässä on odotettavissa hauskaa seuraa.  ;D



zilah

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic
« Vastaus #503 : 05-02-2010, 22:35:19 »
No alkaahan nyt sentään Kuorosota, jossa on monta tavallista tallaajaa mukana mutta kuitenkin laulutaitoisia. :)

Minä kaipasin vaihtelua ja testaan toista avaa. Tämä on sama nainen kuin varsinaisessa avassanikin, mutta eri kulmasta. Mistä tulikin mieleeni, että kaipaan myös lukea uudestaan Tuulen viemää:n kaikessa rauhassa. Ihan liian pitkä aika viime kerrasta.

Ja nyt syömään ohrauunipuuroa ja marjakiisseliä, ja pannukakkua vielä lisäksi. <3 Nams.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #504 : 06-02-2010, 09:37:30 »
Mä olen halunnut jo pitkään lukea Tuulen viemää, mutten saa sitä aikaiseksi.  :D Avan vaihto voi todellakin piristää, mutta aiheuttaa muille pienimuotoisia kriisejä.  ;D :o Kuorosota onkin noista ehkä se paras ohjelma ja toistaalta kuorot kuulostaa mahtipontisemmilta ja paremmilta, jos yksinlauluun vertaa. Mun mielestä siis.  :)

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic
« Vastaus #505 : 06-02-2010, 15:57:53 »
Ei pidä liian pienestä kriisiytyä. ;) No, vaihdan sen varmaan takaisin jossain vaiheessa. Pitää katsoa. Finissä saa pysyä entisellään, siellä en edes harkitse vaihtoa.

Eilen yllätti ahdistava flunssa, just kun vähän kerkisin parantua yskästä. Yyh. Ei kiva. Mutta jospa tässä nyt vaikka saisi kirjoitettua, kun ei oikein voi minnekään lähteäkään.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic
« Vastaus #506 : 07-02-2010, 16:47:03 »
HUOMIO KAIKKI FINISTÄ YHDISTYS-JUPAKAN, TAI MUUN PROTESTIN VUOKSI AIKANAAN PAENNEET!

Nyt Finistä kuuluu tällaisia uutisia KLIK. Kaikki yhdistysadminit ovan nyt poissa, eli nyt olisi mahdollisuus äänestää jälleen jaloillaan, mutta vastakkaiseen suuntaan. Ehdotan siis kaikille asiasta kiinnostuneille rynnäkkömäistä joukkopaluuta FinFanFuniin kaikkien käytettävissä olevien tekstien voimin. Sellainen käänteisprotesti ei taatusti jäisi huomiotta ja sillä olisi ehkä mahdollisuus osoittaa tavallisten rivikäyttäjien voima Finin tunnetusti (ainakin ennen niin nihkeälle) ylläpidolle.  ;D
Mahdollisesti sillä voisi olla jopa vaikutusta, kun adminit miettivät jatkoa... ::)


Joka a/n:ään tietysti teksti: "Kun yhdistysadminit ovat nyt poissa." tms.  ;)
« Viimeksi muokattu: 07-02-2010, 16:55:02 kirjoittanut Beelsebutt »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #507 : 07-02-2010, 16:57:25 »
Kannatetaan!

Lisäksi ehdottaisin, että topikkiin Finiläiset esiintyvät rustaisimme jokainen oman esittelymme, jossa kenties voitaisiin viitata siihen(kin), että palattiin takaisin, koska yhdistysadminit ovat poissa :D


// Oliko tarkoitus määrittää joku päivä vai regataanko suoraan heti kun vaan kynnelle kykenee? Siis koordinoidaanko me tämä jotenkin päivän (ja kenties kellonajankin) puolesta? :D Tyyliin: Huomenna klo 21.00 kaikki reggaa, huomenna klo 21.15 kaikki kirjottaa vastauksen tohon esittelytopikkiin, huomenna 21.20 alkaen postaillaan ficcejä jne jne ;D
« Viimeksi muokattu: 07-02-2010, 16:59:09 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic
« Vastaus #508 : 07-02-2010, 17:01:57 »
Mä luulen, että tuo olisi tehokkainta, jos kaikki halukkaat tekisivät iskun suurin piirtein vuorokauden sisällä. Se ei ole niin näkyvää, jos tekstit tulevat esim. viikon sisällä ripotellen. Pitäiskö odottaa, että saadaan joku tietty määrä halukkaita tempaukseen mukaan?

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #509 : 07-02-2010, 17:04:21 »
Huomenna on kuitenkin kiire, joten alotetaan tänään. Kuka tulee mukaan, tulee mukaan, vai? Mulle on ihan sama, voidaan kyllä oottaa huomiseenkin. Mun henkkoht elämä ei mitenkään kiireistä siis ole, aattelin vaan että normikansalaiset on maanantaisin hoppuisia :P


// Liz sanoo, että se on kans mukana. Aikoo regata vanhalla nikillään.
Fifi-ficitLJAO3