Mä luulen kyllä, että se on tosissaan harkinnutkin sitä eläköitymistä ennen tätä, mutta mä luulen että se on tuossa asiassa yhtenevä mun kanssa: mä lähden Finistä vasta kun on pakko (ilmeisesti) ja se luopui vallastaan vasta kun oli pakko.
Mutta jotenkin tulee lähinnä kaikesta tunne, että mikä lienee asia tuon epäluottamuksen taustalla on, yritetään tuolla eläköitymistopicilla lakaista se pois olemassaolosta ja salata sen mukana se, mikä siihen on johtanut ja se on se, mikä mun hampaita kiristää eniten. Ties vaikka se olisi jotain isompaakin, ja silti sitä tuskin nyt kerrotaan, koska asia on pois päiväjärjestyksestä, koska admin on siirtynyt eläkkeelle. Ja jos asian ottaisi nyt esille tai myöhemmin, siihen olisi hyvä kommentoida vain, että eikö se nyt riitä, että admin on sanoutunut irti eikä ole enää vallassa.
Se on vähän sitä samaa, että kansan ei tarvitse tietää, mitä valtiojohto on tehnyt, kun asiat pyöritetään kabineteissa päätökseen ja kansalle näytetään vain ulkokuori.
//Muoks: Ehkä mua häiritsee tämä erityisesti siksi, että mä en tiedä ja tietämättömyys on pahinta mitä tiedän.
Lol. Ehkä mä vaan lopetan miettimisen, koska se on ihan turhaa.