Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 171934 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #675 : 14-02-2010, 09:59:49 »
Huh! Sulolla on hurjia naapureita! 

Twilight-elokuvissa ei oikein ole tilaa vanhemmille näyttelijöille, kun päähenkilöt ovat vampyyreja suurelta osin, ja tietysti ikinuoria. Charlie taitaa olla ainoa vanhempi herrasmies, jolle on annettu yhtään enemmän tilaa elokuvasarjassa.

Itse asiassa, minä kyllä pidän enemmän niistä sivuhahmoista, joten senkin puolesta se jatkuva Bellaeetu-ihkutus ei oikein jaksa innostaa.


zilah

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic
« Vastaus #676 : 14-02-2010, 10:18:24 »
Mun mielipiteeni koko Twilightista on aika painokelvotonta, mutta kieltämättä sen sarjan lukeminen antaa toivoa ihmisille, jotka haaveilevat salaa kirjailijan urasta. Jos niin kammottavan huonolla kirjasarjalla voi päästä maailman maineeseen, niin kyllä ei pitäisi olla kenelläkään huolen häivää omien taitojensa suhteen.  ;D
Te jotka rakastatte kyseistä sarjaa, älkää loukkaantuko minulle, tämä on vain oma subjektiivinen näkemykseni asiasta. Ja ei kai se sarja taida aikuisille ihmisille vahingollinen olla, joskin pidän kyllä arveluttavana sitä, että teinitytöt ottavat Bellan ja Edwardin suhteen jotenkin ihanteena.
Volturit on kyllä kivoja!  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #677 : 14-02-2010, 11:46:05 »
Bellaeetu on kyllä Twilightin huonoin puoli. Ja nyt sitten varmaan kaikki ihmettelevät, että miksi ihmeessä minä pidän siitä, kun koko kirjasarja kuitenkin keskittyy sen ympärille.

Mutta sivuhahmot ovat vain niin herkullisia, ja niiden kehittelylle on jätetty runsaasti tilaa. Mitä mainioin tausta ficcarille siis. Ja minun koukuttumisessani on suuri osa niillä elokuvilla. En vaan voi lakata kuolaamasta Peter Facinellia Carlislena, Michael Sheenia Arona, ja muita... :D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #678 : 14-02-2010, 11:46:44 »
Mun mielipiteeni on kääntynyt aika samalle kannalle kuin Nappelilla, mutta silti joku osa musta tykkää ja fanfictionia sarjasta on kiva kirjoittaa. Originaalin kirjoittamiseen olen liian laiska ja mielikuvitukseton, mutta koska kirjoittaminen on pakkomielle, näinkin voi toteuttaa itseään ja oksentaa ulos tekstiä. Twilight on kirjana isompaa kidutusta kuin elokuvana, koska se kestää kauemmin ja siellä on enemmän Edward/Bellaa, jossa mulla meni hermot. Mä tykkäsin eniten Uusikuusta ja La Pushista ja tietenkin Voltureista. Ainoa Cullen, josta mä tykkään, on Carlisle, koska mä tykkään tyypeistä, joilla on vahva vakaumus eikä kiva ulkonäkö ja mukava ääni pahenna asiaa.  :D Ei muissakaan näyttelijöissä mulla ollut valittamista, mutta ehdottomasti äänifetissit ja hullut vei voiton.  :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #679 : 14-02-2010, 11:52:41 »
Onhan siellä kakkosleffassa Harry Clearwater (iki-ihana Graham Greene) edustamassa, joskin lyhyesti, vanhempaa tuotantoa. Mutta mitenkäs vanhoja näyttelet, kun kaikki on kimaltavia, ikiteinejä vamppeja? :D

Ashley ei oo ihan mun tyyppiä, vaikka nätti onkin (varsinkin noi ei-Twi kuvat mitä löytyi). Kristen Bellana sinänsä on puoleensavetävämpi, mutta kun päähän tulee vaan Kristenin muut kuvat, mitä oon nähnyt, niin lippu laskee nopeeta :D ..hmh, nyt kun aattelen, niin Vicky ei oo paha. Niin ja se Emilyn näyttelijä on uskomattoman kaunis! :o

Mä tyydyn silti kuolaamaan näissä leffoissa niitä ukkoja tällä kertaa, koska ne pesee noi naiset kuus-nolla. Tai ehkä niihin on vaan panostettu enempi, kun on naiskirjoittaja, jolla selkeesti sovinistista taustaa ;D

Se bilsanmaikka on muuten äärimmäisen tuttu näyttelijä, mutta en oo vieläkään bongannut, että mistä sarjasta se on mulle tuttu. Tuntuis vähän, että useammasta... mutta saatan sotkea sen myös yhteen toiseen näyttelijään, jonka nimeä en tietenkään muista :E ....ja siitä bilsanmaikasta olis kiva jotaan tekstiä saada ulos. Kompostin kanssa, hmh, miksi ei, tosin omassa mielessä pyörii tietysti perinteiset opettaja-oppilas -skenaariot jälki-istunnon merkeissä :D Vaikkapa Ericin tai Tylerin kanssa... tai molempien!
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Monster

  • Mörkö sänkysi alla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 38
  • Pleasure to meet you but prepare to bleed.
    • Fellowship // Keskustele ja tutustu muihin. Tapa aikaa, julkaise ficcejä ja taistele yksinäisyyttä vastaan.
Vs: Off-topic
« Vastaus #680 : 14-02-2010, 14:29:49 »
Heha, huvittavaa taas lueskella teidän keskusteluita täällä!  ;D (flirttaan taas!)

Hyvät ystävänpäivät kaikille! (pahoittelen jos tämä loukkaa niitä jotka eivät kyseisestä päivästä pidä.) Ja hulppeaa laskiaista!!
All this pain, take this life and make it yours
All this hate, take your heart and let it love again
You will survive it somehow.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #681 : 14-02-2010, 16:45:10 »
Millon on laskiainen? ???

Ai, tänään. Heh. Ystipäivä on helpompi ymmärtää, kun se on tiettynä numeropäivänä, mutta laskiainen on vaan joku sunnuntai joskus :P
Fifi-ficitLJAO3

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Off-topic
« Vastaus #682 : 14-02-2010, 20:33:11 »
Zilah, tämä talo on ollut tosi rauhallinen siihen asti, kun yläkertaan muutti joku rumpali rouvineen. En tiedä, kuuluuko mekkala ihan varmasti sieltä, mutta epäilys on vahva. Ehkä herra harjoittelee komppeja rouvaansa.

Liz, äänet kiehtovat minuakin. Mutta minun polveni saisi pehmeäksi Stephen Fry samettiäänellään, Fischer-Dieskau saisi laulaa ihan mitä vain saksaksi soperrellen ja muistaakseni zilahin mainostama Adam Lambert on parhaimmillaan nykyajan huimimpia kiljukauloja. Mutta Stephen Fry. Ah. *hipsii pyyhkimään kuolaa tunnin QI-session jäljiltä*

Josta tuli mieleen: kirjoittaako täällä joku Jeeves/Woosteria? Ja laskiko kukaan mäkeä? Pullittelitteko?
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #683 : 14-02-2010, 20:56:17 »
Stephen Fry onkin ihku!!!  ;D Mulla on aivan tajuttomasti fetissejä äänten suhteen.  :D :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #684 : 14-02-2010, 23:55:31 »
Täällä ei ainakaan pulliteltu. Ja ulkona olin sen 10min eli kauppaan ja takas. Angstinen sisäpäivä :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #685 : 15-02-2010, 00:56:37 »
Heh! Jeeves/Wooster voisikin olla aika vinkeä kirjoitettava!  :D

En kuitenkaan usko, että ihan minun heiniäni olisi. Mutta joku muu...? Minä kyllä lukisin mielelläni.

Ja olet Sulo oikeassa. Adam on aikamoinen kiljukaula, mutta hemmetti, miten musikaalinen ja läpeensä tyylitajuinen laulaja! Ihan mieletön! Minä en todellakaan kuuntele sitä tyylilajia, mitä hänen levynsä pääasiassa edustaa, mutta joihinkin kappaleisiin olen ihan koukussa.

Mutta tosiaankin, *kuolatkaammekaikkiyhdessäsamettiäänisiämiehiä*

Stephenia en ole sillä korvalla edes kuunnellut, ja siitä on aikaa kun olen katsonut häntä telkkarissa. Mutta niitä muita puhelinseksiääniä ovat mm. Michael Sheen, Peter Facinelli ja Alan Rickman. Lauluäänistä taasen, yleensä pidän sellaisista matalankarheista, miehekkäistä äänistä. Saksalaista liedia en oikeastaan voi sietää joitakin harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta niin että... anteeksi Sulo! Ja nyt joku kysyy, miten tuo Adam L. taikka Matthew Bellamy sitten sopii minun makuuni. Mutta ei sille mitään voi. Molempien ääni on vain sulaa hunajaa ja seksiä.

Yhden tällaisen puhelinseksiäänen tunnen myös IRL. Hänet voisi luokitella ihan tavalliseksi rivilaulajaksi, kun ei ole mikään julkkis, mutta Jestas sitä ääntä! Kun tämä kaveri suunsa avaa, joko puhuen tai laulaen, niin minä sulan lammikoksi lattialle! Ja kun on vielä ulkonäöltäänkin sellainen pitkä, vaalea komistus niin voi pojat! Tuollaiset pitäisi julistaa laittomiksi!


Joo, okei. Ehkä olisi aika postata tuonne kuolaämpäriin....  :D




zilah



Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #686 : 15-02-2010, 01:20:53 »
Lainaus
Mutta tosiaankin, *kuolatkaammekaikkiyhdessäsamettiäänisiämiehiä*

Mä sanon tähän vaan, että amen.  :D Mun sähköpostini ei toimi. Olisin tarttenut sitä kun betaustyöni jäi kesken. Ja olisin piinannut zilahia mun paskalla ficilläni, vaikka ei ehtinytkään ystävänpäiväksi, mutta ehkä painan vaan deletenappia.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #687 : 15-02-2010, 02:04:03 »
Lainaus
Mutta tosiaankin, *kuolatkaammekaikkiyhdessäsamettiäänisiämiehiä*
Ja olisin piinannut zilahia mun paskalla ficilläni, vaikka ei ehtinytkään ystävänpäiväksi, mutta ehkä painan vaan deletenappia.  ;D

Ja etkä hitossa muuten paina! Lähetä se nyt edes minun luettavakseni, jos et sitä tahdo postata julkiseksi! Kilttikiltti! *rukoilee polvillaan*

Muuten minä tulen Ouluun ja puristan sen sinusta ulos vaikka väkisin. Muista vaan, minä tiedän missä sinä asut....  ;D




zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #688 : 15-02-2010, 09:18:46 »
Dääm! Ei olisi pitänyt näyttää sulle, missä mä asun.  ;D Ehkä mä voin lähettää sen sulle, kun pääsen kotiin, mutta se on kyllä laaduttominta mitä olen saanut vähään aikaan aikaan. Mä oon kirjoittanut liikaa parodiaa. Kun yritän jotain edes puolivakavasti, lopputulos on aivan kauheaa.  ::) ;D 

Poissa DWW

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 76
  • Idea +2, motivaatio -3
Vs: Off-topic
« Vastaus #689 : 15-02-2010, 17:10:47 »
Mun sähköpostini ei toimi. Olisin tarttenut sitä kun betaustyöni jäi kesken.

Viittaatko tällä meikäläisen tekstiin? :P
Pienet aivot kuluttavat vähän energiaa.