Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 171984 kertaa)

Poissa puolipro

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 5
Vs: Off-topic
« Vastaus #855 : 24-05-2011, 19:32:35 »
i don't speak german, but i can if you'd like

hymyni on perseessä et tää on foorumi muttei fini MOI
i'm gonna marry the dark

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Off-topic
« Vastaus #856 : 24-05-2011, 19:44:26 »
i don't speak german, but i can if you'd like

hymyni on perseessä et tää on foorumi muttei fini MOI
POROOOOOOOOO!!!!!

Poissa Lavinia

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 50
    • Buduaarissa
Vs: Off-topic
« Vastaus #857 : 24-05-2011, 19:53:04 »
Tervetuloa vaan fifittämään. Hahha internetmaailmasta löytyy näköjään muitakin Finin menoon tympääntyneitä. :D

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Off-topic
« Vastaus #858 : 24-05-2011, 19:53:31 »
Tervetuloa vaan fifittämään. Hahha internetmaailmasta löytyy näköjään muitakin Finin menoon tympääntyneitä. :D
Kiitos! Voi kuule, enemmän kun luuletkaan!

Poissa Lavinia

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 50
    • Buduaarissa
Vs: Off-topic
« Vastaus #859 : 24-05-2011, 20:06:51 »
En tiedä mistä esimerkiksi sinun Fini-ketutuksesi johtuu. Minua ainakin rassaa hitosti Finin ylläpidon osoittama puolueellisuus. Minulle on jäänyt sellainen kuva että ”Haha, sä oot perseestä. Jouditkin saada paskaa niskaas, lehmä, ku en tykkää susta.”

Poissa puolipro

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 5
Vs: Off-topic
« Vastaus #860 : 24-05-2011, 20:29:30 »
harkihin hetken, että millä nickillä tännekään tulisin :D en oikein tiiä, en jotenkin haluais olla yhistettynä finiin automaattisesti mutta en oikein osaa olla foorumillakaan eri nickillä. lol.

ja mua ketuttaa finissä tällä hetkellä...... kaikki paitsi kourallinen ihmisiä ja yksi ficci. en vaan tiiä, yleinen meno jotenkin vireinen nykyään.
i'm gonna marry the dark

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Off-topic
« Vastaus #861 : 24-05-2011, 20:34:46 »
En tiedä mistä esimerkiksi sinun Fini-ketutuksesi johtuu. Minua ainakin rassaa hitosti Finin ylläpidon osoittama puolueellisuus. Minulle on jäänyt sellainen kuva että ”Haha, sä oot perseestä. Jouditkin saada paskaa niskaas, lehmä, ku en tykkää susta.”
Samoin. Ois ihan hirveesti sanottavaa finistä, mut jotenkin on väärin leimata tää foorumi sellaseks finivihaajapaikaks jossa puhuttais vaan paskaa finistä. Vaik sen se paikka välillä kyllä ansaitsis ;D tekopyhyys, ne ihmiset (paitsi poron tavoin kourallinen tyyppejä jotka on aikalailla kavereita jo) ja puolueellisuus on sellanen joka mua ärsyttää.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #862 : 24-05-2011, 22:01:38 »
Jos tää olisi pelkästään mun foorumi niin kuin aikoinaan joku Syntisten parasiitit, mä sanoisin ihan reippaasti että antakaa vaan palaa, mutta kun tää ei ole pelkästään mun pystyyn laittama, niin en ehkä oikein voi. Tai no ihan sama.  ;D Mä tiedän että sitä pyritään parantamaan koko ajan, mutta joo. Jo aikoinaan siinä bannerijutussa ja Team Insiderzissa oli havaittavissa jotain outoa, kun ei tuntenut koko porukkaa ja silti pystyi keskusteluja seuraamalla aika äkkiä poimimaan ne ihmiset, joita saa kohdella kuin paskaa sellaisissakin jutuissa, joissa ei mitään syytä ollut näkyvissä. Erityisesti Giladran kohtelu jäi mua ärsyttämään niistä ajoista. Samantyyppistä on edelleen havaittavissa esimerkiksi tuossa Lavinian jutussa. Sen ensireaktiot nimenomaan johtui siitä, että Laviniasta muistetaan jotkut sen palautteet. Mäkin muistan ja mä sanoin itse kanssa ekana, että se palaute minkä Lavinia sai oli asiallinen mutta hitot se kyllä ollut! :P Mun kaveri pisti mut ruotuun siinä jutussa ja kun luin sen uudestaan, niin mäkin olisin vastannut siihen jotain aika kivaa. :P Vaikka teksti ärsyttäisi, kyllä sen palautteen pitäisi kuitenkin kurissa pysyä ja okei, jos sitten palautteen saanut henkilö olisikin antanut joskus kovaa palautetta itsekin, niin ei se tarkoita sitä, että sitten sen pitää myöhemminkin sietää kaikkea paskaa mitä muiden ei tarvitse.  :P

Lavinia, sä taisit ottaa sen ficcitopicin sieltä pois? Olisi voinut yrittää jälkikäteen oikaista sitäkin juttua kun nyt on toistakin juttua korjattu.

« Viimeksi muokattu: 24-05-2011, 22:09:55 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Off-topic
« Vastaus #863 : 24-05-2011, 22:13:32 »
Jos tää olisi pelkästään mun foorumi niin kuin aikoinaan joku Syntisten parasiitit, mä sanoisin ihan reippaasti että antakaa vaan palaa, mutta kun tää ei ole pelkästään mun pystyyn laittama, niin en ehkä oikein voi. Tai no ihan sama.  ;D Mä tiedän että sitä pyritään parantamaan koko ajan, mutta joo. Jo aikoinaan siinä bannerijutussa ja Team Insiderzissa oli havaittavissa jotain outoa, kun ei tuntenut koko porukkaa ja silti pystyi keskusteluja seuraamalla aika äkkiä poimimaan ne ihmiset, joita saa kohdella kuin paskaa sellaisissakin jutuissa, joissa ei mitään syytä ollut näkyvissä. Erityisesti Giladran kohtelu jäi mua ärsyttämään niistä ajoista. Mä en ainakaan nähnyt keskusteluissa mitään sellaista, joka olisi puoltanut Finin puolella sen kohtelun paitsi se, että se oli eksynyt "väärään" kaveripiiriin. Sori vaan, Dynis.  :D Se oli levinnyt topicista ja paikasta toiseen. Okei, mä sanon että Twilight-juttu meni niin pitkälle, että se meni jo toiseen ääripäähän ja mä olisin halunnut Jinmarun ylläpitoon. :D Jos ei olisi laiska ja nykyfinistä ja sen ihmisistä liian tietämätön, olisi pitänyt järjestää perinteinen modevalintadraama.  :D
Jees, ja nykyään Dollsia ja Puoliproa kohdellaan samalla lailla kun paskaa, kun ne kuuluu väärään porukkaan, eli mun kavereihin. Aika yllättävää ;D Ja twilight-juttu, ei jessus. Siitä en jaksa ees puhua kun kaikki on jo mun osalta perusteltu ja sanottu, mutta mitään ei ymmärretä.
Ja joo, en nyt tiedä, onko paranemaan päin fini vai ei, musta tuntuu että menee vähän alaspäin taas. Maibe it's just meh.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #864 : 24-05-2011, 22:23:43 »
Voi olla, että menee alaspäin. Mä kun en ole niin aktiivikäyttäjä muualla kuin muutamalla osastolla ja topicissa, niin saattaa jäädä jotain pahasti huomaamatta. Mua hermostuttaa ja häiritsee eniten kaiken kauhean nopea tukahduttaminen, mutta niin vissiin aina. :D Miten Dollsia kohdellaan kuin paskaa? Mä vasta eilen tajusin, mikä Dollsin entinen nicki on, mut ei mulla ole siitä muuten minkäänlaisia muistikuvia.  :P

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Off-topic
« Vastaus #865 : 24-05-2011, 22:31:34 »
Voi olla, että menee alaspäin. Mä kun en ole niin aktiivikäyttäjä muualla kuin muutamalla osastolla ja topicissa, niin saattaa jäädä jotain pahasti huomaamatta. Mua hermostuttaa ja häiritsee eniten kaiken kauhean nopea tukahduttaminen, mutta niin vissiin aina. :D Miten Dollsia kohdellaan kuin paskaa? Mä vasta eilen tajusin, mikä Dollsin entinen nicki on, mut ei mulla ole siitä muuten minkäänlaisia muistikuvia.  :P
En usko että saan kertoa siitä ilman Dollsin lupaa. :D Eiks Dollis oo ihan Dolls?... En tiedä, kun en mun kuukausbannien (jotka sain siitä, kun laitoin 2-3 "INSIDEE OMG"-viestiä rehtorin kansliaan OWNAGE ja uhattiin ikuisilla banneilla sen jälkeen — oli ekat bannit ikinä, jotka sain lol reilua eikös vain) jälkeen jaksanut sinne paskaan enää mennä ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #866 : 24-05-2011, 22:56:27 »
Mut eikö se ollut jokin aikaa sitten Sophiella ja sitä ennen uglydoll tai uglydolls? :P Mun dementialla mä en muista edes mistä sä ne bannit lopulta sait mutta vissiin jostain räpellystopicin jutusta. Räpe oli kyllä pelottava.  :D Hmm.,.. ekat bannit ja uhattiin heti elinikäisillä banneilla? Nythän on ollut puhetta systeemin ja rankaisujen koventamisesta. Tai en tiedä onko mutta jotenkin sellainen ilmapiiri tuntuu olevan.

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Off-topic
« Vastaus #867 : 24-05-2011, 23:07:50 »
En saanut siitä räpestä mitään, ees huomautusta. Kysyin myöhemmin siitä ja sanottiin että en loukannut ketään ja räpe oli muutenkin sellanen "trollaustopic" ;D Joo, ottaen huomioon kuinka VAKAVAN rikoksen tein, kun trollasin rehtorin kansliaan. Kun vertaa esim. tappouhkaukseen, mikä räpessä heitettiin, niin eihän siitä saanut kun varotuksen vai mitä lienee, mutta MINÄ sain 3-4 viestistä kuukauden bannit ja ikuisbanniuhkauksen. ;D tasa-arvo on jees!! Mutta eipä vois vittuakaan kiinnostaa, oon saanu taistella sen foorumin kanssa jo nii kauan et menkööt säännöillänsä vittuun jos kiinnostaa, yritinpä monta vuotta pitää pintani mutta mitään ei arvostettu niin ei pakosti sitten ;D

Poissa puolipro

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 5
Vs: Off-topic
« Vastaus #868 : 24-05-2011, 23:12:45 »
JULKASIN ORIGINAALIN KÄYKÄÄ LÄHENTELEE SITÄ ja rupesin käyttää tätä manuscriptii foorumiteemana, jännä kun en ikin finissä käyttäny :D lol

ja dyn oot paras, asenne *3* en oo itenkään mitenkään hirveen rakastunu tohon systeemiin, tuntuu että mitä vaan kun yrittää palautetta antaa se otetaan trollauksena tai vitsinä tai vittuiluna eikä palautteena ittenään. mieluummin kyl dynin tunnen ja väleissä oon kun että oisin yhä samoissa väleissä finiin kun se tossa jamassa on. hirvee migreeni siitä vaan tulee kun siellä yrittää mitään tylyahoo tai vastaavaa lukee.
i'm gonna marry the dark

Poissa Sienis

  • raven princess
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 11
  • shining like never before
Vs: Off-topic
« Vastaus #869 : 24-05-2011, 23:21:42 »
....ja nyt mä sit oon täällä ku toi yks Penis mut tänne raahas. Haistakoot homeen. :DDD
 Tiedä nyt sitte kuinka aktiivinen olen, kröhmn.. Mut joo.. Jos sitä vaikka menis seilaileen ympäriinsä (:

 Et joo, moi vaan kaikille ja näin, Sieni tulee tännekkin säheltämään (;
Jos jaksaa jatkaa omaa mitäänsanomattomuuttaan tarpeeksi kauan,
 saattaa saavuttaa kevytlegendan aseman.

ava (c) sienis