Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 171989 kertaa)

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Off-topic
« Vastaus #870 : 24-05-2011, 23:26:03 »
....ja nyt mä sit oon täällä ku toi yks Penis mut tänne raahas. Haistakoot homeen. :DDD
 Tiedä nyt sitte kuinka aktiivinen olen, kröhmn.. Mut joo.. Jos sitä vaikka menis seilaileen ympäriinsä (:

 Et joo, moi vaan kaikille ja näin, Sieni tulee tännekkin säheltämään (;
Jei! Luulin että et meinaa olleskaan tulla mutta tulit sittenkin! Yappaaayyy!

Lainaus
ja dyn oot paras, asenne *3
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Poissa Lavinia

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 50
    • Buduaarissa
Vs: Off-topic
« Vastaus #871 : 24-05-2011, 23:40:49 »
Tännepä on tullut viestiä ja uutta verta sillä aikaan kun olen ollut poissa. Tervetuloa Schroomis.

(Varoitus tästä ei tule välttämättä kivaa tekstiä. :D )

Joo minä poistin koko ficin, Lizlego. Kiehuin raivosta kun yksi Finin kolmesta administa kommentoi ficciini siihen sävyyn että minä olen ainoa syntipukki, koska ärähdin. Moinen ei kuulemma tue Finfanfunin kommentointikulttuuria. Se ärsytti jopa niitä kahta negatiivista kommenttia enemmän. Siinä vaiheessa ajattelin että hitot minä mistään Finfanfunista ja sen kommentointikulttuurin vaalimisesta.  Kyseinen ficci on enemmän kotonaan muualla.

Näistä minun kirjoittamistani negatiivisista kommenteista muistuu mieleen Neuvostossa käyty väittely, jossa oli esillä eräs ei-niin-onnistunut Dramione-ficci. Nykyinen admin, silloinen rivikäyttäjä nosti hirveän äläkän yhdestä kommentista, joka oli lievempi kuin omani. Olihan kyseisen käyttäjän kommentti negatiivinen – ainakin aloittelevalle kirjoittajalle – mutta siinäkin oli positiivisempi sanoma kuin minun Vahvaan sekä särkyvään saamassani.

En kyllä tiedä mitä tuolle tapaus VSS:lle olisi voinut tehdä jälkikäteen, kun itse rouva admin julisti dissauksen rakentavaksi kritiikiksi.

Lainaus
En tiedä, kun en mun kuukausbannien (jotka sain siitä, kun laitoin 2-3 "INSIDEE OMG"-viestiä rehtorin kansliaan OWNAGE ja uhattiin ikuisilla banneilla sen jälkeen — oli ekat bannit ikinä, jotka sain lol reilua eikös vain) jälkeen jaksanut sinne paskaan enää mennä
Joo ja minä sain (edelleen tapaus VSS) tiimoilta varoituksen, koska lähetin jollekin ficciäni lukeneelle (stalkkauslista) yksärin. Kysyin tekikö hänenkin mieli haukkua ficcini lyttyyn. Siinä kaikki. En laittanut edes kirosanaa tai uhkauksen uhkausta. Olisin varmaan nauranut hysteerisesti, ellen olisi ollut niin vittuuntunut capsilla. :D

Olen ajatellut udella syytä joltain Finin admineista, mutten oikein tiedä. Saisin varmaan bannit, koska nickini on Lavinia ja olen erään henkilön mielestä ali-ihminen. :P


***

Joo, tuli tuhahdeltua sille kun Epäasiallisuus-topsukassa keskusteltiin bannauksesta. Bannit sen takia että unohtaa merkitä alkutiedot. Hohohoh.
« Viimeksi muokattu: 25-05-2011, 00:18:26 kirjoittanut Lavinia »

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Off-topic
« Vastaus #872 : 24-05-2011, 23:58:55 »
Siis mitä, mikä kommentointijuttu? ;D oonko vaihteeks (about ekaa kertaa) pihalla finin asioista?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #873 : 25-05-2011, 00:01:59 »
Mä luulen että se varoitus tuli just siitä yksäristä, mutta siinä topicissa oli muutakin epäasiallisuutta ja kieltämättä hommalta ja asiallisen palautteen vaatimiselta syö uskottavuutta se, että siinä toimittiin liian nopeasti ja hätiköidysti ja siunattiin epäasiallisuus. :P Miten nyt sitten enää vaaditaan asiallisuutta kommentointiin?  :P Mä en kyllä oikein siinä tapauksessa ymmärrä mun omaakaan alkuperäistä kommenttia, että siinä mielessä mä ymmärrän adminia mut silti siinä jutussa toimittiin väärin ja annettiin siunaus sellaiselle, mitä ei olisi pitänyt hyväksyä ja sitten sulle vielä sanottiin, että sun olisi pitänyt olla kiitollinen siitä palautteesta.  :P

//Tää siis Lavinialle. Dyn, Lavinian ficciin joku kävi antamassa tosi negatiivista palautetta, johon Lavinia vastasi ja muutama muukin kommentoija taisi puuttua siihen ja lopulta admin kävi sanomassa, että Lavinian pitäisi ottaa se palaute kiitollisena vastaan ja oppia siitä tai jotain sen tyylistä.  :P
« Viimeksi muokattu: 25-05-2011, 00:06:58 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Lavinia

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 50
    • Buduaarissa
Vs: Off-topic
« Vastaus #874 : 25-05-2011, 00:31:48 »
Varoituksessa sanottiinkin minun saaneen varoituksen yksärin lähettämisen takia. ”Menit sitten lähettämään” ja plaa plaa. Tuli mieleen lällättävä pikkupoika, joka lesottaa saatuaan uuden he man-ukkelin.

Minusta tuntui että adminin mielestä epäasiallisuus ei suinkaan johtunut minun vastauskommenttini lisäksi henkilöiden X ja Y lyttäyspalautteista vaan kahden finikaverini kommenteista. He kun puolustivat minua ja perustelivat miksi X:n ”rakentava kritiikki” ei täyttänyt hyvän palautteen tunnusmerkkejä. x) Eihän sitä nyt jotain Laviniaa saa puolustella, jos haluaa päästä adminin suosioon.


***

LD, sillä oletuksella ettet tarkoittanut minun tapaustani kommenttijutulla. Velhojen neuvostossa oli väittelytopic nimeltään Finissä kaikki tappelevat ja ovat kusipäitä ja vuosi oli 2010. Siinä keskusteltiin muistaakseni huonosta kommentista, josta mainitsemani Dramione-virityksen saamat kommentit olivat esimerkkinä. :D


//Toivottavasti omat viestini eivät ole flamesarjaa.
« Viimeksi muokattu: 25-05-2011, 00:36:07 kirjoittanut Lavinia »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #875 : 25-05-2011, 00:32:50 »
Fifissä on sana vapaa, mutta netikettiä ja yleistä järkevyyttä kunnioittaen. Eli fleimausta ei katsella, mutta toki saa puhua mistä haluaa - varsinkin offissa \o/
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Sienis

  • raven princess
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 11
  • shining like never before
Vs: Off-topic
« Vastaus #876 : 25-05-2011, 00:42:52 »
Kiitoksia Lavinia. (:

 Ja huomenna voitte lähennellä mun originaaliani myöskin, kyllä se sen sietää.. ;P Nytkun ei kerkiä tämän ihanan ihmisen nimeltä Hitlerin tytär (äitini, nimi juontuu pitkälle, en jaksa selittää..) takia kerkiä...
Jos jaksaa jatkaa omaa mitäänsanomattomuuttaan tarpeeksi kauan,
 saattaa saavuttaa kevytlegendan aseman.

ava (c) sienis

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #877 : 25-05-2011, 00:47:43 »
Lavinia, se on hyvin mahdollista, koska niin on käynyt ennenkin. Siis niin, että seuraukset ovat olleet hieman kummalliset, koska sekä kirjoittaja että kirjoittajan kaverit ovat menneet puolustelemaan kirjoittajaa. :P LOL Bbuttis (kato mähän alan oppia!, yleinen järkevyys on kiertänyt mut kaukaa jo ikuisuuden ajan.  ;D

Poissa Lady Dynamite

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 31
Vs: Off-topic
« Vastaus #878 : 25-05-2011, 01:03:36 »
Lainaus
Eli fleimausta ei katsella, mutta toki saa puhua mistä haluaa - varsinkin offissa \o/
Oikeesti, jos tohon sisältyy muunmuassa twidissaus niin tää on mun tuleva kotini, just sayin'. Mä en voi sietää lukee sitä paskaa joka paikassa ja sit sen puolustamista et "suomi on vapaa maa sitä saa haukkuu =)))))".

Harmi etten kirjota nykysin enää mistään (paitsi ehkä sailor moonista... joskus)... Mä vaan piirrän ja photoshoppaan jotain paskaa, mutta silti oli pakko tulla tänne pölisemään wohoho

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #879 : 25-05-2011, 07:41:58 »
Lainaus
jos tohon sisältyy muunmuassa twidissaus niin tää on mun tuleva kotini, just sayin'.

No tähän asti FiFissä ei ole taidettu ketään dissata. Ja kaipa täällä on helpompi puuttu ylilyönteihin, pienempi paikka kun on. Tervetulloo vaan minunkin puolestani.  Toivottavasti viihdytte. ;)


zilah

Poissa Sienis

  • raven princess
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 11
  • shining like never before
Vs: Off-topic
« Vastaus #880 : 25-05-2011, 17:52:16 »
  Katsoo nyt miten tänne kotiutuu... (: Mutta joo, mihin mä heitän mun roskani kun se on angstia eikä mitään kauhua yms..? Lähinnä ehkä se on romantiikkaa mutta kun se angstaus on se pääasiallinen juttu.. ??? uusijahetipihallajeeeee!
Jos jaksaa jatkaa omaa mitäänsanomattomuuttaan tarpeeksi kauan,
 saattaa saavuttaa kevytlegendan aseman.

ava (c) sienis

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #881 : 25-05-2011, 18:06:31 »
  Katsoo nyt miten tänne kotiutuu... (: Mutta joo, mihin mä heitän mun roskani kun se on angstia eikä mitään kauhua yms..? Lähinnä ehkä se on romantiikkaa mutta kun se angstaus on se pääasiallinen juttu.. ??? uusijahetipihallajeeeee!

Jaajaa. *raapii päätään*

Lieneekö syytä kääntyä jonkun adminin puoleen asiassa? He ovat kyllä halukkaita muuttamaankin osastoja kirjoittajien tarpeiden mukaan. Ja minun järkeni ainakin sanoisi, että tuota originaalien kauhu&jännitysosastoon voisi lisätä angstin.


zilah

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #882 : 27-05-2011, 20:12:33 »
Tuplapostaus, mutta antakee anteeksi, nyt on tärkeääkin tärkeämpi ilmoitusasia.

Ne , ketkä ovat ihmetelleet minun hurahtamistani merkikapteeni Jack Aubreyhun ja tohtori Stephen Maturiniin, voivat todeta tänään itse, mikä heissä oikein viehättää.

Master And Commander tulee tänään telkkarista, MTV kolmoselta kello 23.15, jotta olkaapa hyvät.  ;D Suosittelen lämpimästi...  :D



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #883 : 27-05-2011, 21:03:42 »
Hyvä että tulin kattomaan tänne. Mun puhelin hyytyi hetki sitten ja olen tunkenut akun näköjään taas jonnekin! :P Mut Masten and Commanderia vois vaihteeksi katsella, tosin mä olen nukkunut viime aikoina liian vähän ja huonosti, joten voi olla että hyydyn ennen sitä,  :P

//LOL en ehkä hyydykään! Kohta se alkaa ja tunnen itseni virkeäksi.
« Viimeksi muokattu: 27-05-2011, 22:46:40 kirjoittanut Lizlego »

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Off-topic
« Vastaus #884 : 27-05-2011, 23:40:13 »
Master And Commander tulee tänään telkkarista, MTV kolmoselta kello 23.15, jotta olkaapa hyvät.  ;D Suosittelen lämpimästi...  :D

Oii kiitos. Nyt on Phoenikella tekemistä tänä aivokuolleena iltana. En ookaan katsonut telkkaria juuri paria tuntia enempää sitten viime syksyn. Ja oon niin väsynyt ettei kirjoittamisesta tule oikein mitään.

Onkohan täällä nykyään elämää? Olen aina välillä vilkuillut tänne foorumille ja on vaikuttanut kovin hiljaiselta... Nyt kun olen taas täysin jumahtanut ficcauksen syövereihin eikä elämäni töitten ja sen lisäksi paljon muusta koostukaan, niin aina välillä tuntuu, että ois kiva kirjotella tai vaikka irkkailla samanhenkisten ihmisten kanssa.

Postailin tänään pätkän suomentamaani omaa Dragon Age -fikkiä tonne Finin puolelle... En kyllä usko että se saa sieltä yhtään kommenttia. Huoh. Kannattaako sinne postata mitään pikkufandomien juttuja..?