Jos tää olisi pelkästään mun foorumi niin kuin aikoinaan joku Syntisten parasiitit, mä sanoisin ihan reippaasti että antakaa vaan palaa, mutta kun tää ei ole pelkästään mun pystyyn laittama, niin en ehkä oikein voi. Tai no ihan sama.
Mä tiedän että sitä pyritään parantamaan koko ajan, mutta joo. Jo aikoinaan siinä bannerijutussa ja Team Insiderzissa oli havaittavissa jotain outoa, kun ei tuntenut koko porukkaa ja silti pystyi keskusteluja seuraamalla aika äkkiä poimimaan ne ihmiset, joita saa kohdella kuin paskaa sellaisissakin jutuissa, joissa ei mitään syytä ollut näkyvissä. Erityisesti Giladran kohtelu jäi mua ärsyttämään niistä ajoista. Samantyyppistä on edelleen havaittavissa esimerkiksi tuossa Lavinian jutussa. Sen ensireaktiot nimenomaan johtui siitä, että Laviniasta muistetaan jotkut sen palautteet. Mäkin muistan ja mä sanoin itse kanssa ekana, että se palaute minkä Lavinia sai oli asiallinen mutta hitot se kyllä ollut!
Mun kaveri pisti mut ruotuun siinä jutussa ja kun luin sen uudestaan, niin mäkin olisin vastannut siihen jotain aika kivaa.
Vaikka teksti ärsyttäisi, kyllä sen palautteen pitäisi kuitenkin kurissa pysyä ja okei, jos sitten palautteen saanut henkilö olisikin antanut joskus kovaa palautetta itsekin, niin ei se tarkoita sitä, että sitten sen pitää myöhemminkin sietää kaikkea paskaa mitä muiden ei tarvitse.
Lavinia, sä taisit ottaa sen ficcitopicin sieltä pois? Olisi voinut yrittää jälkikäteen oikaista sitäkin juttua kun nyt on toistakin juttua korjattu.