Tännepä on tullut viestiä ja uutta verta sillä aikaan kun olen ollut poissa. Tervetuloa Schroomis.(Varoitus tästä ei tule välttämättä kivaa tekstiä.
)
Joo minä poistin koko ficin,
Lizlego. Kiehuin raivosta kun yksi Finin kolmesta administa kommentoi ficciini siihen sävyyn että minä olen ainoa syntipukki, koska ärähdin. Moinen ei kuulemma tue Finfanfunin kommentointikulttuuria. Se ärsytti jopa niitä kahta negatiivista kommenttia enemmän. Siinä vaiheessa ajattelin että hitot minä mistään Finfanfunista ja sen kommentointikulttuurin vaalimisesta. Kyseinen ficci on enemmän kotonaan muualla.
Näistä minun kirjoittamistani negatiivisista kommenteista muistuu mieleen Neuvostossa käyty väittely, jossa oli esillä eräs ei-niin-onnistunut Dramione-ficci. Nykyinen admin, silloinen rivikäyttäjä nosti hirveän äläkän yhdestä kommentista, joka oli lievempi kuin omani. Olihan kyseisen käyttäjän kommentti negatiivinen – ainakin aloittelevalle kirjoittajalle – mutta siinäkin oli positiivisempi sanoma kuin minun
Vahvaan sekä särkyvään saamassani.
En kyllä tiedä mitä tuolle tapaus VSS:lle olisi voinut tehdä jälkikäteen, kun itse rouva admin julisti dissauksen rakentavaksi kritiikiksi.
En tiedä, kun en mun kuukausbannien (jotka sain siitä, kun laitoin 2-3 "INSIDEE OMG"-viestiä rehtorin kansliaan OWNAGE ja uhattiin ikuisilla banneilla sen jälkeen — oli ekat bannit ikinä, jotka sain lol reilua eikös vain) jälkeen jaksanut sinne paskaan enää mennä
Joo ja minä sain (edelleen tapaus VSS) tiimoilta varoituksen, koska lähetin jollekin ficciäni lukeneelle (stalkkauslista) yksärin. Kysyin tekikö hänenkin mieli haukkua ficcini lyttyyn. Siinä kaikki. En laittanut edes kirosanaa tai uhkauksen uhkausta. Olisin varmaan nauranut hysteerisesti, ellen olisi ollut niin vittuuntunut capsilla.
Olen ajatellut udella syytä joltain Finin admineista, mutten oikein tiedä. Saisin varmaan bannit, koska nickini on Lavinia ja olen erään henkilön mielestä ali-ihminen.
Joo, tuli tuhahdeltua sille kun Epäasiallisuus-topsukassa keskusteltiin bannauksesta. Bannit sen takia että unohtaa merkitä alkutiedot. Hohohoh.