Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 178767 kertaa)

Lizlego

• Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #945 : 22-11-2011, 21:55:16 »
Nuorena se on aloitettava, mutta ehkä toi on vähän liian aikaisin ja tosiaan se pitäisi saada vielä kirjoittamaan, jotta se pääsisi jakamaan ajatuksensa meidän kanssa.  ;D

Poissa culliina

• Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
« Vastaus #946 : 23-11-2011, 07:28:41 »
Eka kyllä nauroin, mutta tarkemmin mietittynä toi tosiaan on järkyttävää. Ootan innolla, kun se kasvaa. ;D

Poissa Goldscythe

• Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
« Vastaus #947 : 04-12-2011, 16:48:57 »
En nyt tiennyt missä helkatissa kysyä tästä, mutta jos ficci on enkuksi ja keskittyy aikoinaan puolitekeleeksi jääneeseen peliin, jonka päähahmoina on ihan oikee bändi, mihin helkattiin sen vois postata? Kyseessä siis on Sonata Arctica -peli Winterheart's Guild. Zelian Gamesin piti se tehdä ja siitä julkaistiinkin pelattava demo, mutta nyt kaikki siihen liittyvä on kadonnut ku havu Siperiaan.

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #948 : 04-12-2011, 17:54:22 »
No mä laittaisin joko RPF, jos sä kuitenkin tunnet bändin ja allekirjoittaisit että oot kirjoittanut oikeilla henkilöillä ;) tai sit pelin alle, jos se nojautuu niin paljon peliin, että ilman peliä sitä ficciä ei olis olemassa tms.

Emmä oikeesti tiä x) Sun tarttee itte päättää, kumpi on tärkeempi taustan kannalta.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Goldscythe

• Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
« Vastaus #949 : 04-12-2011, 18:02:47 »
Winterheart's Guild is an Action-RPG in development by Zelian Games. The game is based on the power metal band Sonata Arctica who provide the player characters and the soundtrack for the game
The game plays in the distant future, the world has been annihilated and has fallen into a nuclear winter. In the decimated population, several factions vie for power. The Free are a group of people who choose to live in peace and harmony, instead of joining the rising factions in their war. Winterheart's Guild was formed in an attempt to stop any faction from getting full control, and to lead the Free.

Mä kirjotan tota siis tolla pelin oletetulla juonella, mutta koska kyseessä on fanfictionia, ei lieviltä slash-pitoisuuksilta voi välttyä, ja mukana on muitakin metallisteja...

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #950 : 04-12-2011, 21:11:38 »
Okei, ton peliteeman perusteella laittaisin sitten kuitenkin tuonne pelien perusteella kirjoitettuun fiktioon :D

En ainakaan oo koskaan nähnyt, että RPF-hahmoja heiteltäisiin tulevaisuuteen tms. Eikös se vähän niinku dissaa koko RPF:n ideaa? Siis kun tarkoitus olis kirjoittaa niistä oikeista ihmisistä niitten oikeessa elämässä jne. :E

Mut ihan miten haluat. Kuulostaa tosin aika veikeeltä peliltä :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Goldscythe

• Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
« Vastaus #951 : 04-12-2011, 22:03:37 »
Se oli näköjään mulla alotettuna täälä, mut aloin taas miettimään et onko se sittenkään hyvä paikka, vaikka oikeilla henkilöillä Alternate Universessä seikkaillaankin, muttakun se on samalla pelimaailma... Poistin ja heivaan paremmalle osastolle. Kääntämiseen mulla ei riitä aika, hätinä ehdin sen kirjottaa enkuksikaan.

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #952 : 05-12-2011, 07:28:37 »
Huhhei! On vähän sekavat tunnelmat. Päätin ostaa itselleni joululahjan, jota olen toivonut jo kauan, mutta sen hinta on tämänhetkiseen budjettiini nähden ihan siinä kipurajoilla. Joulun voin vielä laittaa, mutta siihen asti mennään aika lailla kaurapuurolinjalla...

zilah

Poissa Lavande

• Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
« Vastaus #953 : 05-12-2011, 13:57:50 »
Tää on vähän kiusallista, mut mun on pakko päästä avautuun tästä jossain...

Herran jestas, täällä nimittäin tapahtuu ihan hirveitä. Mulla on iso ryhmä ulkomaalaisia ministeriöläisasiakkaita, joille toimin oppaana/emäntänä ja ne käyttäytyy ihan sopimattomasti! Niillä on joku peli meneillään, täällä on sen verran hävytöntä viettely-yritystä käynnissä. En tiijä onko ne vaan päättäneet, että yritetään kaikki vuoron perään ja yhtä aikaa tuota, vai vetoaako niihin se, että oon varmaan ainoo valkonen nainen viidenkymmenen kilsan sisällä, sillä muut tiimimme nuoret naiset saavat olla ihan rauhassa. Aika taitavia ovat tässä pelissä, ei pysty suoraan sormella osoittamaan, että tuo on kuule seksuaalista häirintää, soo soo! Suomessa varmaan olis helpompi toimia tälläsessä tilanteessa, mut täällä on etiketti erilainen ja nuo pirut käyttää sitä hyväkseen! Olen kulttuurishokissa!
Oon työskennellyt ennen baarissa ja niin eespäin, että mun huumorintajuni yltää aika korkealle (varsinkin kun joukkoon mahtuu monta aika komeaakin miestä)... Mutta! Kauheaa piilorivoilua ja johdattelua ilmassa, ollaan töissä ja eikö poliitikkojen pitäis olla vakavia? Eikä tehonnut ees se, kun sanoin, kuinka nuori oon (tais olla päinvastanen vaikutus), mikä on tehokkaasti tappanut vastapuolen kiinnostuksen viimeaikaisissa miesjutuissa.

Luulin jotenkin päässeeni pälkähästä kun kaikista nuorin tyyppi oli nauraen et joo, hän ymmärtää et tää voi olla vähän hankalaa mulle, hän voi suojella mua. Huojennuin kun sain tosiaan olla kokonaiset kymmenen minuuttia rauhassa, kunnes hän alkaa salaa muilta ehdotteleen mulle kaikenlaista muka-viatonta, hän kun ei ole naimisissa. Sitten kun kommentoin, että oon töissä ja ootte meidän asiakkaita, niin hänpä kuiskasi lämpimästi että "Well, serve me then" ja nauro päälle.

Ooääöö tää on liian julmaa ja surullista ja luultavasti nauraisin katketakseni jos tää tapahtuis jollekin muulle. Elän täällä kuin nunna luostarissa ja sitten yhtäkkiä tupsahtaa kokonainen lasti tuollaisia ulkolaisia machoilevia, hyökkääviä miehiä, jotka ei tosiaan tuu kuuloonkaan. Ja tää leikki on niistä ilmeisesti tosi hauskaa.

On mulla omituiset ongelmat! Ja mulla pakkautuu veri päähän kaikesta tästä punastelusta.

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #954 : 05-12-2011, 16:24:58 »
Hahaa, Lavande, pidä hauskaa (ja housut jalassa!)  ;D ;D ;D

Mut eikai siinä, jos liian härskiksi menee niin litsari on aina hyväksi :P
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #955 : 05-12-2011, 16:37:29 »
Lavande, eikös ne poliitikot ole ihan tunnettuja noista ihme jutuistaan? ;) Näytä uhillasikin että et ole niiden vietävissä, mutta pidä hauskaa ainakin niin pitkään kuin se sinusta hauskaa on. :)

Poissa Lavande

• Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
« Vastaus #956 : 06-12-2011, 11:22:37 »
Kiitos tuestanne! Mulla oli sellainen kuva poliitikoista, että Paavo Lipponen, enkä voi kuvitella Paavoa hurvittelemassa ulkomailla.
Housut pysyy jalassa tuplavöiden ja henkseleiden kera! Luen mielessäni isä meitä ja kiinnitän katseeni sinitaivaisiin kaukaisuuksiin ja ajattelen isänmaallisia!

Mutta siis, tämä on ihan epäreilua! Ei saa tuolla tavalla yrittää, oon viettänyt luostarielämää niin hyvin pitkään, että tässä on oikeasti lankeamisvaara komeimman miehen kohdalla. Mut oon töissä niin olen täydellisen neutraali tietenkin ja onneksi nuo lähtevät pois pian. Tällainen jännitys kävis pitemmän päälle kohtalokkaaksi! Normaaliasiakkaiden kanssa käytäisiin drinkeillä, mutta heh heh heh nyt menen kyllä jonnekin kaappiin piiloon.

Mut luultavasti tätä on aika mielenkiintosta muistella myöhemmin ;D Jos jossain elokuvassa olis tällainen juoni niin pitäisin sitä kyllä vähän epäuskottavana...

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #957 : 06-12-2011, 12:12:42 »
Mut luultavasti tätä on aika mielenkiintosta muistella myöhemmin ;D Jos jossain elokuvassa olis tällainen juoni niin pitäisin sitä kyllä vähän epäuskottavana...
Todellisuus on tarua ihmeellisempää \o/

...kyllähän ne urbaanit legendatkin jostakin syntyvät!
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #958 : 06-12-2011, 16:48:18 »
Tuplapostaus, hyi :P

Ehkä mä oon vähän herkkiksellä päällä, ainakin mä oon kipeenä, mut tää kuva sai mut itkemään :E

Enkä ees tiedä miksi :E
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #959 : 07-12-2011, 14:16:30 »
Ei se Ikekään taida aina niin vakava olla, kun tekstiviestejään lähettelee.  :D Sori, Lavande, toi kuulostaa kyllä aika ahdistavallekin, mutta joo, politiikkojen ympärillä on usein skandaaleja liittyen nuoriin naisiin.  :D