Tää on vähän kiusallista, mut mun on pakko päästä avautuun tästä jossain...
Herran jestas, täällä nimittäin tapahtuu ihan hirveitä. Mulla on iso ryhmä ulkomaalaisia ministeriöläisasiakkaita, joille toimin oppaana/emäntänä ja ne käyttäytyy ihan sopimattomasti! Niillä on joku peli meneillään, täällä on sen verran hävytöntä viettely-yritystä käynnissä. En tiijä onko ne vaan päättäneet, että yritetään kaikki vuoron perään ja yhtä aikaa tuota, vai vetoaako niihin se, että oon varmaan ainoo valkonen nainen viidenkymmenen kilsan sisällä, sillä muut tiimimme nuoret naiset saavat olla ihan rauhassa. Aika taitavia ovat tässä pelissä, ei pysty suoraan sormella osoittamaan, että tuo on kuule seksuaalista häirintää, soo soo! Suomessa varmaan olis helpompi toimia tälläsessä tilanteessa, mut täällä on etiketti erilainen ja nuo pirut käyttää sitä hyväkseen! Olen kulttuurishokissa!
Oon työskennellyt ennen baarissa ja niin eespäin, että mun huumorintajuni yltää aika korkealle (varsinkin kun joukkoon mahtuu monta aika komeaakin miestä)... Mutta! Kauheaa piilorivoilua ja johdattelua ilmassa, ollaan töissä ja eikö poliitikkojen pitäis olla vakavia? Eikä tehonnut ees se, kun sanoin, kuinka nuori oon (tais olla päinvastanen vaikutus), mikä on tehokkaasti tappanut vastapuolen kiinnostuksen viimeaikaisissa miesjutuissa.
Luulin jotenkin päässeeni pälkähästä kun kaikista nuorin tyyppi oli nauraen et joo, hän ymmärtää et tää voi olla vähän hankalaa mulle, hän voi suojella mua. Huojennuin kun sain tosiaan olla kokonaiset kymmenen minuuttia rauhassa, kunnes hän alkaa salaa muilta ehdotteleen mulle kaikenlaista muka-viatonta, hän kun ei ole naimisissa. Sitten kun kommentoin, että oon töissä ja ootte meidän asiakkaita, niin hänpä kuiskasi lämpimästi että "Well, serve me then" ja nauro päälle.
Ooääöö tää on liian julmaa ja surullista ja luultavasti nauraisin katketakseni jos tää tapahtuis jollekin muulle. Elän täällä kuin nunna luostarissa ja sitten yhtäkkiä tupsahtaa kokonainen lasti tuollaisia ulkolaisia machoilevia, hyökkääviä miehiä, jotka ei tosiaan tuu kuuloonkaan. Ja tää leikki on niistä ilmeisesti tosi hauskaa.
On mulla omituiset ongelmat! Ja mulla pakkautuu veri päähän kaikesta tästä punastelusta.